Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

Sjekk IGN, de reklamerer for Age of Conan as of now. Gamespot og GamesRadar, derimot, har nectar-reklamen oppe og går. Er spent på om de andre i "suppen" er like negative som IGN når de reklamerer for Haze over hele hovedsiden.

Har lagt merke til det jeg også, men som sagt vi får vente til disse spillsidene slipper sine synspunkt. Jeg tviler sterkt på at vi får noe lavere enn 4.5. Faktisk har jeg tro på at vi vil se en overraskende høy score, men det er kanskje bare ønsketenking :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dumme fiender

Antallet fiender du møter er bestandig høyt, men dessverre gjør de for ofte dumme ting og tåler lite.

(http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1923611.ece)

 

Altså, no har eg spelt det litt, og eg måtte tømme eit heilt magasin på ein "dum fiende" i går før han daua, og det var 30 skudd, så skjønne ikkje kva Kristian Evensen legger i "tåler lite". Mulig han har satt seg ned på easy modusen da, men kva veit vel eg ;)

Lenke til kommentar
Dumme fiender

Antallet fiender du møter er bestandig høyt, men dessverre gjør de for ofte dumme ting og tåler lite.

(http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1923611.ece)

 

Altså, no har eg spelt det litt, og eg måtte tømme eit heilt magasin på ein "dum fiende" i går før han daua, og det var 30 skudd, så skjønne ikkje kva Kristian Evensen legger i "tåler lite". Mulig han har satt seg ned på easy modusen da, men kva veit vel eg ;)

Hvor fikk du det fra?

Lenke til kommentar
Vel det klinger uansett ikkje godt i mine ører om ein fiende skulle tåle så mye heller ;)

 

Er jo sjølvsagt mulig eg bomma vekk ein del skudd og :roll: hehe.. men er jo himla mange forskjellige synspunkter der ute no..

 

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/113786/Haze/

 

http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/6945...f6ab8d21161d86f

 

http://www.gamereactor.fi/arviot/1113/Haze...f6ab8d21161d86f

 

http://www.gamereactor.se/recensioner/1386...f6ab8d21161d86f

 

Er jo berre anmelderane sine synspunkter, men er jo forskjellig frå land til land (til og med innen for samme side) ;)

 

Dumme fiender

Antallet fiender du møter er bestandig høyt, men dessverre gjør de for ofte dumme ting og tåler lite.

(http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1923611.ece)

 

Altså, no har eg spelt det litt, og eg måtte tømme eit heilt magasin på ein "dum fiende" i går før han daua, og det var 30 skudd, så skjønne ikkje kva Kristian Evensen legger i "tåler lite". Mulig han har satt seg ned på easy modusen da, men kva veit vel eg ;)

Hvor fikk du det fra?

 

Eg fekk det i posten i går, ifrå platekompaniet.no.

Lenke til kommentar

Korfor blir det så forskjellig i forhold til grafikk? Etter å ha lest på ein god del andre omtaler av spel, er i alle fall dei fleste av dei einige i at grafikken er bra eller dårlig, men på denne er det motstridande for kvar gong.

 

Eit spørsmål til dei som har prøvd demoen/spelet på ein skikkelig HDtv og ein "stadard-tv". Korleis opplever de grafikken?? Eg har dessverre berre ein standard-tv, og eg føler ikkje eg kjenner igjen at grafikken er kornete eller dårlig på den måten enkelte omtaler henviser til.

 

Burde kanskje stått om det var testet i HD eller SD :p

 

Edit: Skrivefeil ;)

Endret av scoom
Lenke til kommentar
Korfor blir det så forskjellig i forhold til grafikk? Etter å ha lest på ein god del andre omtaler av spel, er i alle fall dei fleste av dei einige i at grafikken er bra eller dårlig, men på denne er det motstridande for kvar gong.

 

Eit spørsmål til dei som har prøvd demoen/spelet på ein skikkelig HDtv og ein "stadard-tv". Korleis opplever de grafikken?? Eg har dessverre berre ein standard-tv, og eg føler ikkje eg kjenner igjen at grafikken er kornete eller dårlig på den måten enkelte omtaler henviser til.

 

Burde kanskje stått om det var testet i HD eller SD :p

 

Edit: Skrivefeil ;)

 

 

Ingen spillanmeldere med respekt for seg selv og bransjen tester "next gen" spill på en gammel SD-klump, vel?

Lenke til kommentar
Spillet blir jo slakta av bl.a spillmagasinet og IGN, blir nok ikke no innkjøp av dette spillet på meg heller.

 

Jeg skal heller ikke kjøpe det ;)

Har håpet dette spillet floppet og hva skjedde :p

WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Spillet blir jo slakta av bl.a spillmagasinet og IGN, blir nok ikke no innkjøp av dette spillet på meg heller.

 

Jeg skal heller ikke kjøpe det ;)

Har håpet dette spillet floppet og hva skjedde :p

WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

 

Prøvde spillet i 2007 på messen, og ja jeg vet det ikke var ferdig da, men alikevel føltes det ut som da at dette ikke kom til å bli noe mer enn akkurat hva spillmagsinet sa - et middelmådig skytespill. Forløpig holder jeg meg nok til PC ja hvis jeg skal spille et bra FPS :p Men de bra FPSene kommer vel ..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

Haha, regner du Gamer og Gamespot som mer pålitelige enn IGN og spillmagasinet? Skandaløst.

Lenke til kommentar
WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

Haha, regner du Gamer og Gamespot som mer pålitelige enn IGN og spillmagasinet? Skandaløst.

Skandaløst og skandaløst. Personlig vil jeg si de fleste som hopper på sporet anmelderen setter seg i gjør noe skandaløst, men det er så som så..

 

Man kan ikke lage veldig sterke personlige meninger og inntrykk basert på hva en anmelder sier.

Uansett hvordan man snur og vender på det, så blir i bunn og grunn en anmeldelse hva personen som anmelder produktet mener, punktum.

 

Stiller meg skeptisk til anmeldelser av de fleste ting, det skal helst prøves først, og gjerne som et ferdig produkt om mulig.

 

Føler jeg blir irritert, så stopper der, hehe.

 

Tilbake til topic: Rart at det er så utrolig stor variasjon mellom anmeldelser av spillet på de forskjellige sidene, om anmelderen stiller seg nøytralt skulle man da tro det blir nogenlunde like resultater.

Lenke til kommentar
Spillet blir jo slakta av bl.a spillmagasinet og IGN, blir nok ikke no innkjøp av dette spillet på meg heller.

 

Jeg skal heller ikke kjøpe det ;)

Har håpet dette spillet floppet og hva skjedde :p

WTF, ingen håper at spill skal floppe. Man vil alltid at ett spill blir bra, høres ut som fanboy-snakk det der :p

Og selvom Ign.com og spillmagasinet har dømt det ned, betyr det ikke at det er en flopp.

Jeg sier meg enig i at det er en flopp om gamer.no og gamespot gir begge lave karakter. Men før det så forsvarer jeg spillet, for jeg vil og håper det er bedre enn de over sier :)

Haha det er ikke noe fanboysnakk fra min side :p

Jeg har håpet litt på det skulle floppe da demoen var helt ok ikke no mer, og jeg ikke har en PS3 "den er på sykehuset". Og jeg blir mektig forbanna viss jeg ikke får igjen PS3en før MGS4 :thumbdown:

Vil tenke med FarCry 2 blir meget bra FPS ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...