Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og PSM ga dette 9/10? Skandale. Viser hvor lite man kan stole på slike blader.

 

4.5 Presentation

A bland story with weak characters and simplistic commentaries on serious topics, Haze is a generic tale at best about war.

4.0 Graphics

Tons of visual issues abound within the game, from texture tears and non-descript environments to pop-in and odd animation problems.

5.0 Sound

Dialogue is hokey and repetitive regardless of what side you're on. Sound effects are good, but that's not enough to make you turn the volume up once you've hit mute.

4.5 Gameplay

A creative concept hampered by gimmicks, a weak story and poor AI, Haze is a disappointment from a developer well versed in shooter mechanics.

4.5 Lasting Appeal

Two player split-screen and four player co-op helps put a minor spin on the campaign, but it won't extend the replayability of the game much. Nor will multiplayer modes and its useless merit system.

4.5

Poor OVERALL

(out of 10 / not an average)

 

Synes nesten synd på folka som allerede har kjøpt dette. Men bare nesten, folk fortjener det når de kjøper spill så ukritisk og ikke venter på flere anmeldelser.

 

Men de som allerde har kjøpt vil vel klare å overbevise seg selv om at spillet ikke er søppel uansett, det gjør de alltid når de finner ut de har kastet 500kr ut av vinduet.

Endret av lavard
Lenke til kommentar

Når skal PS3 slutte å få kalkuner av noen spill da, Lair, Haze, Genji, Folklore osv

Kan ikke kalle noen av dem spillene for gode "eksklusive" som kommer alene til bare PS3

 

Styrer unna da jeg stoler på ign.com!

Og det var dem som starta karaktershowet til GTA IV med å gi det spillet 10/10

 

Der sparte jeg dem 500 kronene :p

Jeg måtte bare le litt :!: :!:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Når skal PS3 slutte å få kalkuner av noen spill da, Lair, Haze, Genji, Folklore osv

Kan ikke kalle noen av dem spillene for gode "eksklusive" som kommer alene til bare PS3

Enig. Lei av å vente på alle de gode eksklusive titlene til ps3en. Dessuten er det på tide at produsentene slutter å klage på ps3ens arkitektur og å skylde på den for at spillene blir dårlig. Har vært på markedet halvannet år ca. så det er på tide at de lærer.

 

Nå skal det sies at Folklore ikke var så ille, men jeg mislikte demoen sterkt og valgte å stå over den. Det er liksom Killzone 2, MGS 4, LBP, GT5, FF XIII (mulig jeg har glemt noen) som "alle" venter på men disse lar vente på seg (med unntak av mgs).

 

Skuffa over Haze og må jeg si. Så veldig spennende ut til å begynne med men nei. :roll:

 

Hilsen oppgitt ps3-eier som er lei av å bli nedprioritert (på flere måter).

Lenke til kommentar

jaja, da gidder jeg åpne det når jeg får den i posten i morgen eller torsdag og bruke angrerett. men vet dere om det er mulig å avbestille fra absoluttspill før de sender den? fordi jeg ser at de ikke har den på lager og har ikke fått mail at den har blitt sendt så kan sikkert avbestille før de sender?

Lenke til kommentar

Er veldig synd hvis mange avbestiller det bare fordi det fikk en dårlig karakter av en berykted spillside. Er jo mange andre som har gitt gode karakterer til dette spillet.

 

Jeg syntes mange av dere dømmer for fort, bare fordi dere har testet demoen :p Jeg syntes heller dere skal teste spillet før dere sier det er en skuffelse bare fordi Ign mener det :p IGN.com er jo sikkert betalt av MS fordi spillet ikke kom på x360 :p Man ser jo at IGN påvirker folk, så hadde jo vært ett godt trekk av MS: :p

 

PS: Det siste var ironi..

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Rob Yescombes reaksjon på 4.5/10 reviewen.

 

My thoughts are "Owch". No, wait - MEGAowch," wrote Yescombe. "Haze has had mixed reviews, but even GoldenEye got a 4/10 when it first came out. With a 9/10 in the Italian PSM, and an extremely positive review in Famitsu, we're looking forward to people playing Haze and making a judgment for themselves."

 

Demoen gir tydeligvis en veldig god pekepinn på hvor landet ligger. :confused:

Jaja, synd at det skulle gå slik, virker som talentfulle developers,

men noe har tydeligvis skrantet kraftig underveis i produksjonen.

 

UK reviews av spillet får ikke slippes før den 23...

Sony burde ikke ha brukt mye penger for å få denne exclusive'en, eller

så sitter de å river seg i håret nå! :wallbash:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Er veldig synd hvis mange avbestiller det bare fordi det fikk en dårlig karakter av en berykted spillside. Er jo mange andre som har gitt gode karakterer til dette spillet.

 

Jeg syntes mange av dere dømmer for fort, bare fordi dere har testet demoen :p Jeg syntes heller dere skal teste spillet før dere sier det er en skuffelse bare fordi Ign mener det :p IGN.com er jo sikkert betalt av MS fordi spillet ikke kom på x360 :p Man ser jo at IGN påvirker folk, så hadde jo vært ett godt trekk av MS: :p

 

PS: Det siste var ironi..

 

jeg avbestiller det fordi jeg har veldig lyst på Top Spin 3 :blush: liker tennis spill :p haha, men ellers har jeg tenkt å kjøpe Haze etter jeg har nok til MGS4 Limited Edition :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...