Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

For det første er alle disse 3 blitt hypt gjennom mange år som frelsere, revolusjonerende og ytterligere geniale spill.

For det andre er ingen av disse eksklusive for Xbox 360. Bioshock og Gears er også til PC og Mass Effect er på tur til PC. Dessuten kommer Bioshock til PS3, litt på etterskudd, men ta det med i beregningen.

 

Nå var det PS3 og Xbox 360 vi sammenlignet her, PC har absolutt ingenting med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men jeg snakker også om muligheten å SPILLE disse spillene rett og slett. Og da blir ikke grunn til å kjøpe 360 (jeg har en da :p) pga. Mass Effect, Bioshock (nå som det er på ps3 til og med) og Gears of War. Blir det ikke bedre å ha bare en ps3 og ikke en 360?

Lenke til kommentar
Er sant theMar, glemte at det ikke kan ble kalt for eksklusive siden de bare kommer til 360. Er Motorstorm/Resistance/Metal Gear Solid på PC? Nei.

 

Motorstorm og Resistance bør vel ikke nevnes i kategorien "Eksklusiver", men heller "Fornedringer".

 

Skjønner uansett ikke den tåpelige defansiven dere tok på dere nå uansett, om janerikn har lyst på Xbox, så er vel det bare fint for dere? Jeg mener, dere slipper jo å være med sånne IDIOTER som i det hele tatt vurderte å kjøpe en 360, mens PS3ene deres støver ned og Xboxen nærmer seg RROD med mange hundre timers GoW 2-spilling

Lenke til kommentar
Er sant theMar, glemte at det ikke kan ble kalt for eksklusive siden de bare kommer til 360. Er Motorstorm/Resistance/Metal Gear Solid på PC? Nei.

 

Motorstorm og Resistance bør vel ikke nevnes i kategorien "Eksklusiver", men heller "Fornedringer".

Dette blir bare barnslig. Spillene ligger an til 82 og 86 på Gamerankings og kan på ingen måte kalles for fornedringer, selvom de ikke er helt i toppsjiktet.

 

Andre avsnitt av innlegget ditt skjønner jeg ingenting av. :hmm:

Lenke til kommentar

GoW er kul, men hva faen er SÅÅÅÅ jævlig bra med den da? skjønner ikke det, men, er sikkert bare meg. Skal ikke lyve, jeg syns det var jævlig gøy å spille co-op over nett full screen med en KOMPIS men ellers er spillet ikke jo så utrolig. Syns for eksempel Mass Effect er mye bedre og kanskje til og med MGS4, men det må vi vente med. Og du må si akkurat hvorfor Motorstorm (tenker mest på denne) og Resistance er Fornedringer? vet ikke hva du ser når du spiller Motorstorm, men det er fantastisk gøyt og er jo entertainment value x100. Og, online er noe av det beste som fins. Kanskje eneste som mangler er split screen men det kommer jo i nr. 2 så det er også greit, samt mulighet å kjøre gjennom ting osv. Å kalle Motorstorm for ikke "Eksklusiv" til ps3 er ikke bare dumt (mening) men også idiotisk (fakta) siden det er jo det. Resistance også, men siden det er ikke helt samme nivå som Motorstorm gidder jeg ikke gå gjennom det, men det er også en jævlig sterk eksklusiv til ps3, så bra innlegg du skrev der ;)

Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan folk begynner å klage på Halo 3 i en tråd som omhandler dette søppel spillet.

 

Halo 3 har et anmelder snitt på 93% mens dette ligger på rundt 50 tallet hittil. Så selv om DU ikke liker Halo 3, så er det idiotisk å rakke ned på det.

 

Men slik blir det vel når man har betalt tusenvis av kroner for en maskin som fremdeles klynger seg til en kjedelig Tomb Raider kopi som det helt store mens nedturene bare fortsetter.

 

Lair, Heavenly Sword, nå Haze... For ikke glemme at i nesten alle tilfeller så er PS3 versjoner teknisk dårligst også.

 

Hva er det igjen, Killzone 2 og Resistance 2? Men jeg trodde PS3 eiere hatet alle disse skytespillene jeg? Gang på gang har jo 360 blitt kritisert for alle skytespillene sine. Tydeligvis glemt det nå.

 

Og nå sitter dere også attpåtil å sikler over Bioshock, et spill som har vært ute i evigheter?

 

Jaja, blir vel kjedelig å se på Blu-ray filmer til 250kr stk hele dagen.

Lenke til kommentar
Kva slags ekslusive titlar er det man bare MÅÅÅ ha til PS3? Den lista blei ikkje akkurat lengre med Haze.

MGS4, Little Big Planet, Resistance 2, Killzone 2. Alle kommer i løpet av året/tidlig neste år. Ellers så er jo Uncharted et must, og ratchet og clank er også rimelig bra.

Lenke til kommentar

Haze ble en kalkun, og så hva ? Tomb raider klonen som det ble kalt lenger oppe er derimot et spill jeg har lyst å spille selv om jeg i farten ikke husker navnet på det.

Ratchet and clank er alltid morsomt selv om humoren begynner å bli litt vel mye brukt.

MGS 4 kommer sikkert til å bli et bra spill, selv om det ikke lever opp til grafikken som det ble lovet i begynnelsen. MGS 4 får sikkert en totalt ulogisk historie som vanlig, og fanklubben kommer til å elsek det.

Killzone 2 har jeg ikke høye forhåpninger til personlig da det ser ut til å bli fin grafikk med et ikke alt for bra gameplay, akkurat som eneren så ut til å bli, og til dels ble.

 

Jeg liker PS3 selv, og egentlig kunne jeg tenkt meg en når den blir billigere. Har nå xbox 360 og er veldig glad for mange spill som jeg har kunnet spille der frem til nå. Bare så synd at den virker som om den er skrudd sammen av sjimpanser.

 

Har også Wii, men den brukes mest til ting som Wii fit, Wii sport osv, i tillegg til online mario kart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...