Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du gjort nå da Toman85? Ble du så tent på grafikken til GTA IV på PS3 at det gikk for deg :p

Hehe liten tulling du :p

Men PS3en min laget kladdemerker etter 2 minutters spilling på for eks GTA IV

Jeg sendte mail til nordisk film og dem sa det var teknisk feil, ikke jeg som har sprutet noe inn i PS3en din gris :p

 

Jeg avventer kjøp av Haze da jeg må få tilbake min PS3!

Og det kan ta laaang tid!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hehe liten tulling du :p

Men PS3en min laget kladdemerker etter 2 minutters spilling på for eks GTA IV

Jeg sendte mail til nordisk film og dem sa det var teknisk feil, ikke jeg som har sprutet noe inn i PS3en din gris :p

 

Jeg avventer kjøp av Haze da jeg må få tilbake min PS3!

Og det kan ta laaang tid!!

Kladdemerker og vettu :D Jeje, synd jeg ikke fikk gamet online med deg på GTA IV, men kan vell ikke ta så lang tid ;) Vurderer faktisk Haze selv, etter å ha testet co-op.

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil ta 5 uker fra og med idag :(

Fikk denne beskrivelsen av feilen på PS3en min hos Elkjøp:

Når kunde setter inn spill i denne står den bare å prøver å lese dem av. Etter det gjør maskinen platene uleselige og den vil ikke lese dem av.

Tragiskt att det måtte skje når gigaspillet GTA IV som jeg skaffet til min PS3

 

Jeg vil så gjerne spille GTA IV!!

 

Verkstedet den blir sendt til er Egmont Entertainment!

Hvor i svarte er det hen :p

 

Viss Haze blir bra så klikker jeg, no PS3 no game :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Tuller du med meg? 5 uker? Mer enn 360 jo :p.
Egmont Entertainment

Sandakerveien118, 0484 Oslo

Det fant jeg på Gulesider.

 

360en min var vekke 9 uker før jeg fikk ny ;)

Er kansje ett håp viss den blir sendt kun til Oslo og att jeg får igjen PS3en før MGS4 :p

 

For min del så håper jeg Haze flopper litt :p pga mangel av PS3 i mangen uker framover!

Lenke til kommentar
Haze utgår som forventet. Demoen var såpass elendig at eg lett står over dette. Uansett imponerende at spillet får sopass bra omtale fra Famitsu :)

 

Ja dette er det pussigste av alt. Husker de ga bare 6'ere (av 10) til Resistance fall of man. Da lekte de FPS spesialister ved å si at det var "gjennomsnittlig fps".

 

Det var jeg forsåvidt enig i, men lurer selvsagt på hva japanerne røyker der nede med Haze anmeldelsen da. Det står liksom ikke til å gi Resistance middels karakter og Haze dritbra karakter.

 

Igjen, er litt spent på å se hva anmelderne syntes om spillet. For det terningkast fem og seks så kanskje jeg revurderer det. Da har utviklerne laget en utrolig dårlig demo for å si det mildt:P

Lenke til kommentar
Ja dette er det pussigste av alt. Husker de ga bare 6'ere (av 10) til Resistance fall of man. Da lekte de FPS spesialister ved å si at det var "gjennomsnittlig fps".

 

Det var jeg forsåvidt enig i, men lurer selvsagt på hva japanerne røyker der nede med Haze anmeldelsen da. Det står liksom ikke til å gi Resistance middels karakter og Haze dritbra karakter.

 

Igjen, er litt spent på å se hva anmelderne syntes om spillet. For det terningkast fem og seks så kanskje jeg revurderer det. Da har utviklerne laget en utrolig dårlig demo for å si det mildt:P

Godt sagt. +1.

 

Men kanskje det å lage en dårlig demo er en dristig markedsstrategi? Kanskje de satser på at det vekker oss, og gjør oss spesielt oppmerksomme på diverse anmeldelser som kommer om det ferdige spillet. Haze, for min del, vandret rett inn i "no no-klubben". Tror andre stortitler overskygger dette. Dessverre. For konseptet var interessant, men når historien blir så intrikat som demoen ga inntrykk av, holder jeg meg litt unna. Men kanskje en Gamer-anmeldelse kan hjelpe på dømmekraften min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...