Gå til innhold

Anmeldelser for Haze


Anbefalte innlegg

Blir jo litt galt å dømme et spill ut ifra en kort demo. Man mister jo helheten.

Finnes jo mange eksempler hvor demoen var middelmådig mens spillet er konge. F.eks. Uncharted og Heavenly Sword.

 

Jeg er helt for at en demo skal kunne representeret spillet, grafisk, teknisk og gi deg en smakeprøve av hva slags opplevelse spillet vil gi. Demo står tråss alt for "demonstrasjon". Hvis du feiler i å levere en representativ demo så vil jeg bli negativt påvirket av spillet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har vi forskjellige definisjoner på "lave forventninger". Etter alle de negative tilbakemeldingene om spillet forventet jeg et uferdig spill som presterte 20 FPS, teit våpenfølelse, ingen historie what so ever osv.

Dette her var en fin våpenfølelse, liker masse farger, god flyt i spillet, nectar var nice og historien virka bra fra det ekstremt lille vi fikk med oss. Sammenlignet med R:FOM tror jeg haze kommer til å eie dette for min del.

Lenke til kommentar

Demoen vi fikk er vel også 1 år gammel eller noe? Har ikke flere spilt denne før i 07 engang?

Tipper hovedgrunnen til at folk klager på dette er fordi Ubisoft disset 360 ved å gjøre det til ps3 exclusive. Noe en del folk tar litt hardt innpå seg.

 

Jeg tror langt fra at Haze blir det beste spillet i 2008, eller en Halo 3 killer.. men det kan fort bli/være et godt skytespill. Det i seg selv bør være nok til å slippe "spillet er dritt", "spillet er søppel". Haze har hatt dette stemplet på seg lenge nå, selv om det finnes en nærmest uendelig mengde fps spill som infrir mye mindre enn det Haze demoen gjorde.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Demoen vi fikk er vel også 1 år gammel eller noe? Har ikke flere spilt denne før i 07 engang?

Tipper hovedgrunnen til at folk klager på dette er fordi Ubisoft disset 360 ved å gjøre det til ps3 exclusive. Noe en del folk tar litt hardt innpå seg.

 

LOL! Det er alltid svaret når man kritiserer et PS3 spill. Snakk om å være paranoid.

 

Spillet kan kanskje være bra, men demoen var heller dårlig IMHO. Nectar saken var meningsløs og selve gameplayet virket middelmådig.

 

Jeg venter nok på mer relevante publikasjoner enn Famitsu. De gir en del uforståelige karakterer.

Lenke til kommentar
LOL! Det er alltid svaret når man kritiserer et PS3 spill. Snakk om å være paranoid.

 

Det har ikke noe med paranoid å gjøre. Hadde ikke spillet gått fra multiplatform til ps3 ekslusivitet, så hadde ingen giddet å slenge dritt om det. Se på Frontlines, Turok, Turning Point: Fall of Liberty, Conflict: Denied Ops. Har de fått mye pes for å stinke vanvittig? Nope, det har de ikke.

 

Haze demoen knuser lett alle spillene listet over, men det er blitt forfulgt av negativ presse og sutrete kommentarer helt siden det gikk fra multiplatform til ekslusivitet.

Lenke til kommentar
LOL! Det er alltid svaret når man kritiserer et PS3 spill. Snakk om å være paranoid.

 

Det har ikke noe med paranoid å gjøre. Hadde ikke spillet gått fra multiplatform til ps3 ekslusivitet, så hadde ingen giddet å slenge dritt om det. Se på Frontlines, Turok, Turning Point: Fall of Liberty, Conflict: Denied Ops. Har de fått mye pes for å stinke vanvittig? Nope, det har de ikke.

 

Haze demoen knuser lett alle spillene listet over, men det er blitt forfulgt av negativ presse og sutrete kommentarer helt siden det gikk fra multiplatform til ekslusivitet.

 

Jeg vet ikke hvilke forum du leser, men jeg har sett en del negativ omtale om de spillene. Dessuten har vel Haze blitt hypet mye mer enn de titlene du listet opp der.

 

Neste gang noen sier noe negativt om Halo 3 (noe som skjer ofte) skal jeg skylde på at det er fordi det er 360 eksklusivt. Grei unnskyldning.

 

Vil det si at du mener jeg lyver når jeg er av den oppfatning at Haze demoen er dårlig? Jeg er vanligvis en ærlig sjel, men mulig du har rett :p

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Jeg venter nok på mer relevante publikasjoner enn Famitsu. De gir en del uforståelige karakterer.

Hvilke "mer relevante publikasjoner" mener du her? wii60.com?

 

1up, IGN, Game Informer, GameTrailers, Eurogamer blant annet.

 

For meg har Famitsu gitt for mange rare karakterer til at jeg kan bruke dem som en pekepinn på hvilke spill jeg vil like; 40/40 til Nintendogs, 39/40 til Dead or Alive 4, 37/40 til Blue Dragon, 36/40 til Ridge Racer 7 for å nevne noen.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Demoen vi fikk er vel også 1 år gammel eller noe? Har ikke flere spilt denne før i 07 engang?

Tipper hovedgrunnen til at folk klager på dette er fordi Ubisoft disset 360 ved å gjøre det til ps3 exclusive. Noe en del folk tar litt hardt innpå seg.

 

Flesteparten som har blitt skuffet har vel blitt skuffet over selve demoen(som kun er tilgjengelig på ps3), ikke at det er PS3-eksklusivt? Hvorfor skal man bli grinete når man har PS3?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig med tidus2k4!

 

Dette er ikke noe halo-killer, eller langt fra sony's redning eller stortittel i år. MEN, haze har fått alt for mye negativ omtale i forhold til hva det fortjener sammenlignet med mange andre utrolig dårlige FPS-spill.

 

Syns ikke det har blitt hypet opp noe heller fra utviklernes side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...