Gå til innhold

AoC: Nattåpent på spaceworld i Oslo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved 17 tiden da jeg tok trikken hjem satt det en 10 stk utenfor Spaceworld allerede.

 

AKIRA

 

Sitter det sikkert en 100 der nå da.

 

Har nesten lyst til å dra bort å sjekke =P Men er for opptatt med å tenke ut alle mulige ting som kan skje med posten som gjør at jeg kanskje ikke får spilelt innen i morra =P

Lenke til kommentar
Snakka med de, og de sa at de skulle ta ID sjekk... Så jeg håper på at en eller annen mindreårig har forhåndsbestilt CE, og ikke får den, så den går til meg^^

Selvfølgelig får de det de har bestilt.

 

Tviler STERKT på at de har ID sjekk, de vil jo tjene mest mulig penger og da. Men tviler likevel på en liten drittunge på 12 år får kjøpe spillet.

 

Tvil i vei du, men de gjorde et samme med GTA IV natt-sleppet. De gikk også ut i køen i løpet av kvelden og informerte om dette, og det ble en del sukking og stønning fra en del unge håpefulle -og køen trakk seg bittelitt sammen da de gikk.. Så..

Lenke til kommentar
Det var ti stykker fra Funcom der, og jeg tror ingame item var en kode for Ingame Fireworks. Det har en cooldown på åtte timer, og ga ikke akkurat meg ereksjon, men kult likevel :)

 

 

Mange som møtte opp eller?

 

CA 150.

Var en av de 50 første så kom inn før. Vant quiz som gaute godager hadde, så fikk CE signert fra hele funcom teamet. kom på Tv å greier :)

 

Håper ikke for mange kjenner meg en igjen ass...sånn serriøst ^^

Lenke til kommentar

AtleBer, var det du som svarte Khemi ?

 

Vg, DN tv og Tvnorge filmet ihvertfall. Utover det vet jeg ikke.

 

Håper alle hadde det kjempe gøy. Jeg hadde det helt kanon!

 

Gutta på Spaceworld i Storgata 12 er flinke til å organisere slippfester. Imponert over hele opplegget.

 

Gratulerer til alle som vant CE!

Lenke til kommentar
AtleBer, var det du som svarte Khemi ?

 

Vg, DN tv og Tvnorge filmet ihvertfall. Utover det vet jeg ikke.

 

Håper alle hadde det kjempe gøy. Jeg hadde det helt kanon!

 

Gutta på Spaceworld i Storgata 12 er flinke til å organisere slippfester. Imponert over hele opplegget.

 

Gratulerer til alle som vant CE!

 

Det var det :)

var sikker på at han første skulle ta den ass

Dette var en digg kveld ass

Endret av AtleBer
Lenke til kommentar
AtleBer, var det du som svarte Khemi ?

 

Vg, DN tv og Tvnorge filmet ihvertfall. Utover det vet jeg ikke.

 

Håper alle hadde det kjempe gøy. Jeg hadde det helt kanon!

 

Gutta på Spaceworld i Storgata 12 er flinke til å organisere slippfester. Imponert over hele opplegget.

 

Gratulerer til alle som vant CE!

 

Det var det :)

Dette var en digg kveld ass

 

Da snakket jeg litt med deg før du fikk signert plakaten din da ;) Jeg er fortsatt gira :D Tror det blir litt vanskelig å sove nå, ja.

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar
AtleBer, var det du som svarte Khemi ?

 

Vg, DN tv og Tvnorge filmet ihvertfall. Utover det vet jeg ikke.

 

Håper alle hadde det kjempe gøy. Jeg hadde det helt kanon!

 

Gutta på Spaceworld i Storgata 12 er flinke til å organisere slippfester. Imponert over hele opplegget.

 

Gratulerer til alle som vant CE!

 

Det var det :)

Dette var en digg kveld ass

 

Da snakket jeg litt med deg før du fikk signert plakaten din da ;) Jeg er fortsatt gira :D Tror det blir litt vasnkelig å sove nå, ja.

 

Ja, det var deg ja. trodde faktisk det.

 

Men hørte noe om en svenske som sov en dag utenfor spaceworld? noen som veit noe?

Lenke til kommentar
Ved 17 tiden da jeg tok trikken hjem satt det en 10 stk utenfor Spaceworld allerede.

 

AKIRA

 

Heisann :-) Vi var 11. Kom et par til en times tid senere. Begynte ikke å dra seg på før 22-tida.

 

Det var fett. Kult at så mange fra Funcom kom og signerte. God stemning så det suste :-)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...