Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gangfester?? :p Hehe..

Håper jeg overlever, er jo billig og bo iallefall :)

Gjør meg ingenting med fester ;)

Gangfest på Nordbyen er jo alltid en slager. Heisfest også for den del. :)

Utifra Politirunden i Oppland Arbeiderblad (http://www.oa.no/nyheter/politirunden/), har Nordbyen roet seg EN DEL fra da jeg bodde der for 3-4 år siden. På den tiden var vi vel ukentlig i avisa, og folk ble kastet ut og SOPP var generelt lite fornøyde. :)

Bodde der i rundt et halvt år før jeg flytta til Kallerud (og deretter privat), og utifra min erfaring med Sørbyen, så hadde jeg lett valgt Nordbyen igjen. Er ikke så lang til Spar (eller hva det er) som ligger baki der, til skolen er det vertfall ca flatt (til Sørbyen er det verdens lengste og bratteste bakke), og til sentrum er det passlig.

 

Anbefaler å bo hos SOPP til å begynne med for det sosiale, så heller flytte privat. Vi var 4 kompiser som leide 140m2 nylig oppusset på Ton(ga)gjordet for 1950/mnd pr stk.

Lenke til kommentar

Noe av det dummeste jeg vet er teite krav til passord, som f.eks HiG sitt krav til passordet du skal velge.

 

Må inneholde minst 8 tegn.

Må inneholde både bokstaver og tall.

Må inneholde både store og små bokstaver.

Kan ikke inneholde tegn som ikke er bokstaver eller tall.

Kan ikke inneholde norske tegn (æøå)

Kan ikke ligne på ditt navn, eller tidligere brukt passord

 

Da kan de like greit generere et passord til meg, for jeg kommer ikke til å huske det uansett.

Lenke til kommentar
Det er 1 passord. Overalt. Kun et passord å huske. Det burde gjøre jobben enklere.

 

Ja, det i seg selv er jo greit, men jeg har allerede et passord, som er sikkert nok, når ikke opp på lengde. Dermed er det irriterende å måtte ha et til, for skolesammenheng.

 

Er i grunn en enkel løsning på det. Hva med å la første bokstaven være stor og bruke passordet ditt to ganger.

Lenke til kommentar
Sentrum studenthjem er et fint sted å bo. Det er sentralt, tro det eller ei, og ganske moderne. Det er ganske dyrt (overpriset?), men det er helt sikkert verdt det.

 

Jepp.. Enig.. 4250 i måneden. Nok for en student ;)

 

Og kommer du på feil side får du aldri sovet lenge om morran. Brannstasjon er ikke den beste naboen å ha.

15 A B og C burde jo fått nedsatt leie pga alt bråket, svevestøvet fra veien og den forbanna brannstasjon.

Lenke til kommentar
Sentrum studenthjem er et fint sted å bo. Det er sentralt, tro det eller ei, og ganske moderne. Det er ganske dyrt (overpriset?), men det er helt sikkert verdt det.

 

Jepp.. Enig.. 4250 i måneden. Nok for en student ;)

 

Og kommer du på feil side får du aldri sovet lenge om morran. Brannstasjon er ikke den beste naboen å ha.

15 A B og C burde jo fått nedsatt leie pga alt bråket, svevestøvet fra veien og den forbanna brannstasjon.

 

haha, å faaan.. Hva med 13A? er ikke dette ei høyreist blokk?

Lenke til kommentar

Dere som har gått første året mediedesign/produksjon.. Hvor mye måtte dere ut med totalt for alle bøkene dere kjøpte?

Gleder meg nå :D Var oppe igår og så på leiligheten, ligger midt i smørøye, 500m fra skolen :D (Chr. mich. gate hvis det var av noe interesse til noen ^^)

Lenke til kommentar
Dere som har gått første året mediedesign/produksjon.. Hvor mye måtte dere ut med totalt for alle bøkene dere kjøpte?

Gleder meg nå :D Var oppe igår og så på leiligheten, ligger midt i smørøye, 500m fra skolen :D (Chr. mich. gate hvis det var av noe interesse til noen ^^)

 

Priser, litt uvisst. Er ikke sikkert du vil trenge alle bøkene selv om lærerne sier det. Dog må du nok ut noen lapper ja.

Selv bor jeg i den gata. Bor i det rød helt oppe ved skolen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...