Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål til dere som betaler "leie + strøm." Hvor mye strøm bruker dere? Hører noe om at "mjøsvintrene" er kalde, som betyr mer strømforbruk? Men hvor mye tror dere betaler for strøm i snitt? ca 1000,-?

 

Jeg betaler ikke for strømbruket mitt, men jeg kan jo svare for det jeg; det kjem vel ann på hvor mye du fryser. :wee:

Kjøp et pledd og bruk genser, så spares det mye.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål til dere som betaler "leie + strøm." Hvor mye strøm bruker dere? Hører noe om at "mjøsvintrene" er kalde, som betyr mer strømforbruk? Men hvor mye tror dere betaler for strøm i snitt? ca 1000,-?

 

Der jeg bor så ligger det om vintern 1000-1500,- ellers er det mellom 500 og 1000. Alt ettersom. Dette er da i kvartalet.

 

Når det gjelder boplass vil jeg anbefale privat. Hører generelt lite bra om SOPP.

Endret av Skrefsrud
Lenke til kommentar
Når det gjelder boplass vil jeg anbefale privat. Hører generelt lite bra om SOPP.

 

Halla Skrefsrud, du er her inne du og ja. :wee:

 

Ang. SOPP og privat; noen er veldig fornøyd med å bo privat, andre liker SOPP.

Problemet med SOPP er at det koster penger, og særlig de som har vært/er innbyggere på Sentrum Studenthjem klaget nå da leia ble satt opp med en hel del. Om Sørbyen hører jeg egentlig mye bra, men man skal vel være glad i å dele med andre folk. Ellers er det faktisk masse private hybler å finne på Gjøvik, om man ikke leter etter luksusleilighet med hovmester. :p

Lenke til kommentar
Når det gjelder boplass vil jeg anbefale privat. Hører generelt lite bra om SOPP.

 

Halla Skrefsrud, du er her inne du og ja. :wee:

 

Ang. SOPP og privat; noen er veldig fornøyd med å bo privat, andre liker SOPP.

Problemet med SOPP er at det koster penger, og særlig de som har vært/er innbyggere på Sentrum Studenthjem klaget nå da leia ble satt opp med en hel del. Om Sørbyen hører jeg egentlig mye bra, men man skal vel være glad i å dele med andre folk. Ellers er det faktisk masse private hybler å finne på Gjøvik, om man ikke leter etter luksusleilighet med hovmester. :p

 

Joda, titter innom i ny og ned. Måtte jo poste litt her siden jeg fant ut at det var en egen HiG tråd :D

 

HiG er bra, hipp hurra. Bra studentmiljø og en grei by å bo i etter min mening. Såeh, har ingenting negativt å si...ennå :p

Lenke til kommentar

Da var pc'en flyttet fra Nordbyen (10 pr kjøkken & 5 pr bad, huttetu) til Kallerud (4 pr kjøkken og 1 pr bad, ihaa) etter 3 uker på førstnevnte.

 

Sitter i sommervarmen (nei, forresten, den ble borte idag) og pugger 2MX like fort som trond89. Siste matteprøve på fredag - hvorfor sitter jeg her istedenfor å regne?

 

«Bachelor i ingeniørfag - data» f.o.m 20. august.

Lenke til kommentar
Da var pc'en flyttet fra Nordbyen (10 pr kjøkken & 5 pr bad, huttetu) til Kallerud (4 pr kjøkken og 1 pr bad, ihaa) etter 3 uker på førstnevnte.

 

Sitter i sommervarmen (nei, forresten, den ble borte idag) og pugger 2MX like fort som trond89. Siste matteprøve på fredag - hvorfor sitter jeg her istedenfor å regne?

 

«Bachelor i ingeniørfag - data» f.o.m 20. august.

 

Da har du ikke så langt til skolen heller. Og grunnen til at du sitter her i stedet for å regne er følgende: Regne når andre folk har sommerferie er i grunn fryktelig kjedelig. Du kan nyte torden og evt lyn.

 

Heldige du, har fri 2 dager mer enn meg :p

Lenke til kommentar
Fått hybel på nordbyen studenthjem jeg :p

Ikke akkurat det jeg håpte mest på, men måtte bare ta en plass :p

 

Skal noen andre av dere der? :)

 

Du overlever nok ;) Er gangfester der i ny og ned som bruker på å være ganske greie :) Hvis du ikke har noe imot litt festing that is. Ellers kan det bli ganske plagsomt hvis det skjer i din etasje og du ønsker fred og ro :p

Lenke til kommentar
Fått hybel på nordbyen studenthjem jeg :p

Ikke akkurat det jeg håpte mest på, men måtte bare ta en plass :p

 

Skal noen andre av dere der? :)

 

Du overlever nok ;) Er gangfester der i ny og ned som bruker på å være ganske greie :) Hvis du ikke har noe imot litt festing that is. Ellers kan det bli ganske plagsomt hvis det skjer i din etasje og du ønsker fred og ro :p

Gangfester?? :p Hehe..

Håper jeg overlever, er jo billig og bo iallefall :)

Gjør meg ingenting med fester ;)

Lenke til kommentar
Alt er roligere enn brannstasjon ved Sentrum. De må jo absolutt ha vaske/starte/rygge de bilene deres hver eneste morgen :p Heldigvis starter skolen snart og man slipper å våkne til brannvesenet istede for klokka.

Synes det er verre med alle sykebilene som absolutt skal ha på sirenene på feil tid. Men det er vel kasnkje nødvendig da.

 

Glad det kom litt regn nå som fikk kjøla ned lufta på leiligheten noen grader mens jeg regner matte. Eksamen i mårra.

 

Noen som har kommet inn på innformasjonssikkerhet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...