Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ankom byen i går, og vært på skolen og ordnet formaliteter i dag.

 

Si meg, selger de ikke ordentlig traktet kaffe på skolen? På G-bygget fant jeg bare en slags kaffeautomat på kantina. Ikke at jeg lette så veldig godt, men jeg blir lei meg om de ikke har skikkelig kaffe. :(

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Ankom byen i går, og vært på skolen og ordnet formaliteter i dag.

 

Si meg, selger de ikke ordentlig traktet kaffe på skolen? På G-bygget fant jeg bare en slags kaffeautomat på kantina. Ikke at jeg lette så veldig godt, men jeg blir lei meg om de ikke har skikkelig kaffe. :(

 

Den kaffen er forresten ganske god. De har filtermalt på den ene siden og hvis du vil ha litt ekstra god kaffe bruker du den andre hvor kaffebønnene kvernes, males og...ja. Du skjønner, den fine prosessen. Ypperlig kaffe synes nå jeg selv om det tar litt lengre tid før kaffen blir klar :)

Lenke til kommentar
Leste om en som ordnet noen formaliteter på skolen i dag. Det er vel ikke annet man skal gjøre enn å møte opp på onsdag (jeg er førsteårsstudent) og gjøre det som blir gitt beskjed om? Eller er det noe annet jeg ikke har tenkt på som må gjøres?

 

For deg som går første året vil dere få all informasjon på onsdag. De som evt har vært på skolen i dag har kanskje vært innom Sopp og fått husnøkkel osv. Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Edit: Er det bybussen dere tar til/fra skolen?

 

Du som er fra Trondheim er antageligvis vant til et mer omfattende bussnettverk enn det som eksisterer her i Gjøvik. :)

Jeg har som Skrefsrud også bil, så jeg har relativt lite erfaring med bussene her i Gjøvik.

Men, du er inne på riktig side. Finn ditt busstopp og en passende tid, så skal du nok finne frem. I de fleste tilfeller er det også mulig å nå skolen til fots, om bussen skulle utebli.

Lenke til kommentar
Takk for svar :) Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen :p

Jeg har gått for det meste. Synes det er ganske fint å gå her ;)

Har sett en del busser i område her, men synes det er lite med busstopper egentlig.

Lenke til kommentar
Takk for svar :) Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen :p

 

Jeg tok aldri buss fra Nordbyen, men mener da det er et busstopp like «bak» nordbyen (den siden som har plen).

Lenke til kommentar
Takk for svar :) Noen som vet hvor nærmeste busstopp til Nordbyen er? Har syklet til sentrum osv, og er jo ikke så veldig mye lengre til skolen... Men vil hels slippe å være svett første dagen :p

 

Jeg tok aldri buss fra Nordbyen, men mener da det er et busstopp like «bak» nordbyen (den siden som har plen).

Bekreftet :)

Var nettopp bak der, så kom jeg over den bussplassen. Men tror det er like greit å gå, iallefall for min del :)

Er det treningstudio her på Nordbyen studenthjem?.. Leste at det skulle være det, men har ikke funnet det.

Tv-stua er også låst igjen av en grunn. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...