Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nokon forklare meg kva dei meinar med Demokrati-tid?

 

Yes, det er tid for deg f.eks å være tillitsvalgt for klassen, det er i den timen det holdes eller det er ihvertfall da det er ment at det skal holde møter i de forskjellige gruppene så vidt jeg vet. Er du ikke tillitsvalgt eller medlem i noe annet som har møter under demokrati tiden så er det god gammaldags fri time :)

 

Rett meg gjerne om jeg tar feil, men slik jeg har forstått det:P

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

EDIT: Guide: Lenge leve IT-tjenesten

Var en del enklere å finne frem til slike ting for et par år siden, men så var det noen på mediedesign tenker jeg som fant ut at vi måtte ha en penere nettside, og det har den jo blitt, og da ble ihvertfall etter min mening mye litt vanskligere å finne frem til. Så kan man vel slå av en diskusjon om bra design skal være pent eller praktisk men men...

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått er det fritt tilgjengelig siden trenings-gruppa ikke er aktiv lenger.

 

Tull og tøys.

 

 

Koster 400,-. Bloggen demmes er nede akkurat nå, men var oppe for et par dager siden!

 

Dette er korrekt. Snakket med han som iallefall var nestleder før, og han sa at det var 400 nok i år som i fjor.

Så det er bare å bla opp og bli med og trene! :)

Lenke til kommentar
Vel, jeg er ikke gnien jeg så dere bakmenn får 400 ferske inn på kontoen snart ;)

 

Jeg står på ingen måte bak trimrommets styre etc, men jeg er da medlem og vil gjerne ha flere betalende svettere med på laget! :)

Jeg og Bågan er og treffe der rett som det er, man må da holde seg i form om man skal feste støtt og stadig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...