Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har gått første året mediedesign/produksjon.. Hvor mye måtte dere ut med totalt for alle bøkene dere kjøpte?

Gleder meg nå :D Var oppe igår og så på leiligheten, ligger midt i smørøye, 500m fra skolen :D (Chr. mich. gate hvis det var av noe interesse til noen ^^)

 

2000 ca kanskje? Husker ikke jeg :p

men du kan få dem billig brukt av meg ;) (medieproduksjon)

 

Det skal du få meg til å tro. Skjer ikke at DU selger noe billig :p

 

HVA?

Lenke til kommentar
Dere som har litt peiling på Gjøvik som by. Er det bra uteliv ? Hva anbefales? Type plasser etc?

Høy grisebank og damefaktor? ;)

 

I løpet av dette året så har jeg sett lite bråk på Gjøvik. Altså, når det gjelder utesteder så kommer det helt ann på hva du er ute etter.

 

Du har:

 

Ampfield hvor det er en del live musikk. På torsdager er det gjerne jamkvelder der.

Schlager hvor det er høy partyfaktor. Drinker og dansing for harde livet.

Tottos hvor et litt eldre klientel henger. Absolutt gøy å være der og. Der kjører de gjerne karaoke.

Chaplin hvor...eh. Kan egentlig ikke uttale meg da jeg ikke har vært der noe særlig. Koselig å ta noen utepils på uteområdet om sommeren.

Blå Bar aka fjortiss stedet.

 

Ja, så selvsagt Studentenes Hus. Navnet forklarer det meste.

 

Choose your cup of tea :)

Endret av Skrefsrud
Lenke til kommentar

Personlig har jeg kun besøkt Huset, studentenes hus.

Er veldig glad i det lokalet, jeg jobber der og tilbringer følgelig mye tid der.

På Huset drar "alle" når det er fest. Hver torsdag er det kro, dvs. fest med musikk, dansegølv og så videre. Av og til er det også større ting på gang, som f.eks tema- og ølfester.

Disse høster som regel en del besøkende og er artig å delta på!

Ellers er det quiz, fotball på storskjerm, poker og mye mer som skjer på Huset. :)

 

Kom alle, kom en!

Lenke til kommentar

Chaplin har vel tapt seg en del, mye pga høy inngangsbillett, men det var artig der før i tiden.

Er for det meste på Blå og Schlager når jeg er i byen, Blå har dog litt mye unge folk..

 

Ligger det et utested like ved Peppes enda? Kjellern ellerno ? Unique lå vel der før (med fredagstilbud på drinker :p )..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Chaplin har vel tapt seg en del, mye pga høy inngangsbillett, men det var artig der før i tiden.

Er for det meste på Blå og Schlager når jeg er i byen, Blå har dog litt mye unge folk..

 

Ligger det et utested like ved Peppes enda? Kjellern ellerno ? Unique lå vel der før (med fredagstilbud på drinker :p )..

 

Tja, har vel Kjellern og Public også. Men der har jeg aldri vært :p

Lenke til kommentar

Kjeller'n har åpnet igjen tror jeg, men det er faen ikke verdt turen. Det er lite plass der, i tillegg til at de har tatt over alle kundene til Blå bar mellom 17-19 år. Dessuten blir det SINNSYKT varmt der. Snakker badstuetemperatur, overdriver ikke engang.

 

Blå og Chaplin er taperne i byen nå, da Schlager og Kjeller'n har tatt over kundegruppene deres.

 

Forøvrig, råne og bråkefaktoren på Gjøvik er ikke akkurat lav, men det spørs vel mest hvordan man oppfører seg selv. Huset er alltid like gøy, aldri noe problemer der virker det som. :)

Lenke til kommentar
Kjeller'n har åpnet igjen tror jeg, men det er faen ikke verdt turen. Det er lite plass der, i tillegg til at de har tatt over alle kundene til Blå bar mellom 17-19 år. Dessuten blir det SINNSYKT varmt der. Snakker badstuetemperatur, overdriver ikke engang.

 

Blå og Chaplin er taperne i byen nå, da Schlager og Kjeller'n har tatt over kundegruppene deres.

 

Forøvrig, råne og bråkefaktoren på Gjøvik er ikke akkurat lav, men det spørs vel mest hvordan man oppfører seg selv. Huset er alltid like gøy, aldri noe problemer der virker det som. :)

 

Takk for gode svar. Høres lovende ut, gleder meg til huset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...