Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen innlegg er midlertidig satt i skjul i denne tråden, i påvente av en redaksjonell/juridisk vurdering.

 

Edit: Og da er posten godkjent igjen. Noen svar på denne som spekulerte om brukeres identitet vil ikke bli godkjent. Det er gitt anledning til et enkelt tilsvar fra den omtalte.

 

Ytterligere diskusjon om denne saken er off topic i tråden og kan eventuelt tas i en egnet kategori. Merk at vi ikke ønsker at forumet skal være en gapestokk, og derfor ikke godtar identifisering av privatpersoner.

 

Spørsmål og reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk tak i leilighet i dag!

Privat sokkel- leilighet i Hunndalen, veeeldig fin! Gleder meg som en liten unge nå :dribble:

 

Nå mangler det bare at jeg kommer inn på første prioritet; Medieteknologi!

 

Hva har du kommet inn på nå?

 

Uansett så er det nok store muligheter for at du får meg som fadder ;)

Lenke til kommentar

Hunndalen er best! Hvor da, sånn cirka?

 

Det høres bra ut! Brisklia, kan det stemme? Mener det var det "feltet" heter.

 

 

Skrefsrud: Jeg er førstegangsstudent, så har ikke kommet inn på noe enda. Får svar i hovedopptaket 20. juli! Føler meg ganske trygg på å komme inn, da "alle" kom inn på studiet i fjor ifølge samordna opptak. Med et snitt på ca 4,8 fra VGS er det vel muligheter?

 

Fadder ja, så bra! Da ses vi vel:)

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar

Hunndalen er best! Hvor da, sånn cirka?

 

Det høres bra ut! Brisklia, kan det stemme? Mener det var det "feltet" heter.

 

 

Skrefsrud: Jeg er førstegangsstudent, så har ikke kommet inn på noe enda. Får svar i hovedopptaket 20. juli! Føler meg ganske trygg på å komme inn, da "alle" kom inn på studiet i fjor ifølge samordna opptak. Med et snitt på ca 4,8 fra VGS er det vel muligheter?

 

Fadder ja, så bra! Da ses vi vel:)

 

Aaah, ja! Er ikke noe problem å komme inn. Jeg går Medieteknologi. Når jeg begynte var ikke alle plassene tatt :) No Worries. Vi ses garantert på en eller annen måte, tro meg :p

Lenke til kommentar

Har du fått svar allerede? Trodde det var 20.Juli jeg...

Uansett så frykter jeg at jeg ikke kommer inn med 3.3 eller 3.4 i snitt fra VGS (har riktignok et par poeng bonus fra realfag men...)

 

EDIT: Har også søkt medietek.

 

Du kommer nok inn. Såvidt jeg vet så er ikke alle plassene opptatt. Tror ikke 25 stk har Medieteknologi på 1. valg, dog litt usikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...