Gå til innhold

Tråden om Høgskolen i Gjøvik


Anbefalte innlegg

Haha, jeg kommer til å skille meg ut merker jeg :p er ikke på byen i heletatt jeg :p

 

Uansett, jeg har søkt, hybelleilighet i Sørbyen, nesten 5000kr måneden, menmen, var 2 ledige, nå står det 3, synes det tar lang tid alikevel å få behandlet søknaden -.-

 

Har forresten en kompis som skal gå ingeniørlinje der, tror jeg, er litt problemer med en del ting der...

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kom også inn på medieteknologi! gleder meg, men gruer meg til å flytte (er nordlending og veldig glad i Nord-Norge, hehe). noen spørsmål om Gjøvik og bachelor i medieteknologi:

 

1. vil det gå greit å gå til skolen fra Sentrum Studenthjem hver dag hele året?

2. jeg er svært dårlig i matematikk, og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg da kommer til å slite i noen fag?

3. hvilken kjøreskole er best/billigst?

4. samboeren min er også ny i byen/på skolen, men han begynner på andreåret på programvareutvikling. er det greit om han kan være med meg på diverse ting i fadderuka, som for eksempel omvisningen i byen?

 

fortell meg gjerne litt om Sentrum Studenthjem og byen som ikke står i denne tråden fra før av! :)

Lenke til kommentar

2. jeg er svært dårlig i matematikk, og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg da kommer til å slite i noen fag?

Ettersom matematikk (R1) ikke er et krav for å komme inn på medieteknologi, tviler jeg på at det blir mye matematikk annet enn svært grunnleggende.

 

Mange her på forumet som skal gå medieteknologi! Undertegnede er en av de.

Lenke til kommentar

jeg kom også inn på medieteknologi! gleder meg, men gruer meg til å flytte (er nordlending og veldig glad i Nord-Norge, hehe). noen spørsmål om Gjøvik og bachelor i medieteknologi:

 

1. vil det gå greit å gå til skolen fra Sentrum Studenthjem hver dag hele året?

2. jeg er svært dårlig i matematikk, og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg da kommer til å slite i noen fag?

3. hvilken kjøreskole er best/billigst?

4. samboeren min er også ny i byen/på skolen, men han begynner på andreåret på programvareutvikling. er det greit om han kan være med meg på diverse ting i fadderuka, som for eksempel omvisningen i byen?

 

fortell meg gjerne litt om Sentrum Studenthjem og byen som ikke står i denne tråden fra før av! :)

 

Jeg er også langtveisfra, nærmere bestemt Rogaland. Studentlivet i Gjøvik er helt topp, så det blir ikke så mye tid til å lengte hjem :)

 

1. Å gå til skolen er ikke noe problem fra noen av studenthjemmene, selv om all glattisen på høsten, vinteren og våren kan være litt lei. Fra Sørbyen hvor jeg bor til skolen er det 20 minutter, men det går lett som en lek.

 

2. Jeg har ikke kommet over noe matematikk i løpet av mine to første år på Medieteknologi i hvert fall.

 

4. Jeg skulle mene de aller fleste fadderuke-arrangementene er åpne for alle studenter(?) Hvis samboeren din er ny på skolen burde det i hvert fall ikke være noe problem.

 

Ellers burde vel det meste av informasjon stå et sted i trådens 29 sider. Bare spør om du lurer på noe mer.

Lenke til kommentar

jeg kom også inn på medieteknologi! gleder meg, men gruer meg til å flytte (er nordlending og veldig glad i Nord-Norge, hehe). noen spørsmål om Gjøvik og bachelor i medieteknologi:

 

4. samboeren min er også ny i byen/på skolen, men han begynner på andreåret på programvareutvikling. er det greit om han kan være med meg på diverse ting i fadderuka, som for eksempel omvisningen i byen?

 

fortell meg gjerne litt om Sentrum Studenthjem og byen som ikke står i denne tråden fra før av! :)

 

4. Jeg skulle mene de aller fleste fadderuke-arrangementene er åpne for alle studenter(?) Hvis samboeren din er ny på skolen burde det i hvert fall ikke være noe problem.

 

 

Hvis han starter på skolen vil det selvsagt ikke være noe problem, men stiller spørsmålstegn til om han får vært med på dedikerte fadder-events som er øremerket studenter. Det tror jeg ikke. Fester på huset og private sammenkomster vil uansett aldri være noe problem :) Hvis du ser på programmet http://fadder.hig.no/ her, så ser du at det er mye av det. Kinodag o.l. vil jo heller ikke være noe problemo :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker virkelig SOPP og det ubrukelige tildelingssystemet for bolig :)

 

Søkte et par minutter over midnatt når ventelistene var slettet, og ønsket hybel fra 1. august. Fikk hybel - fra 2. september - og de andre jeg har bodd med til nå, som søkte etter meg, fikk fra 1. august. Brenn i helvete, SOPP.

Lenke til kommentar

Jeg elsker virkelig SOPP og det ubrukelige tildelingssystemet for bolig :)

 

Søkte et par minutter over midnatt når ventelistene var slettet, og ønsket hybel fra 1. august. Fikk hybel - fra 2. september - og de andre jeg har bodd med til nå, som søkte etter meg, fikk fra 1. august. Brenn i helvete, SOPP.

 

Men du har da fått svar om ikke annet!

 

Ser at den hybelleiligheten jeg har søkt på ble oppdatert i dag eller noe, det var 2 ledige, nå er det 3... da bør jeg jaggu få :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Takk, men har godtatt hybelen på Nordbyen. Ser heller hva jeg gjør. Mulig jeg tar meg litt ekstra sommerferie eller noe :p

 

Fredrik, du kan få komme og bo i bøttekottet hos meg. Ellers har jeg forsåvidt ganske stor seng også. Er hjem for meg er et hjem for deg <3

 

Haha, høres bra ut, Thore! ;P

 

Men får se hva jeg gjør, har fått tilbud om å sove endel plasser, men vet ikke om jeg orker styret... Hadde vært litt digg med noe ekstra ferie og, men kjipt å gå glipp av fadderukene.

Lenke til kommentar

Takk, men har godtatt hybelen på Nordbyen. Ser heller hva jeg gjør. Mulig jeg tar meg litt ekstra sommerferie eller noe :p

 

Fredrik, du kan få komme og bo i bøttekottet hos meg. Ellers har jeg forsåvidt ganske stor seng også. Er hjem for meg er et hjem for deg <3

 

Haha, høres bra ut, Thore! ;P

 

Men får se hva jeg gjør, har fått tilbud om å sove endel plasser, men vet ikke om jeg orker styret... Hadde vært litt digg med noe ekstra ferie og, men kjipt å gå glipp av fadderukene.

 

Dude, du får faktisk ikke lov av meg ti å gå glipp av fadderukene. Vi har til gjengjeld og ta en skikkelig fest sammen ;)

Lenke til kommentar

Ble ringt opp av SOPP akkurat. Fikk tilbud om hybel på kallerud m/eget bad.

 

Avslo tilbudet, da jeg allerede har ordnet meg privat. Men da er det hvertfall noen hybler ledig enda :)

 

 

Er det lenge siden du søkte?

 

Søkte like etter ventelistene ble slettet i månedsskiftet juni/juli :)

Lenke til kommentar

Ble ringt opp av SOPP akkurat. Fikk tilbud om hybel på kallerud m/eget bad.

 

Avslo tilbudet, da jeg allerede har ordnet meg privat. Men da er det hvertfall noen hybler ledig enda :)

 

 

Er det lenge siden du søkte?

 

Søkte like etter ventelistene ble slettet i månedsskiftet juni/juli :)

 

Så jeg som søkte for ei uke sida kan egentlig bare gi opp håpet om å få plass? :p

Lenke til kommentar

Ble ringt opp av SOPP akkurat. Fikk tilbud om hybel på kallerud m/eget bad.

 

Avslo tilbudet, da jeg allerede har ordnet meg privat. Men da er det hvertfall noen hybler ledig enda :)

 

 

Er det lenge siden du søkte?

 

Søkte like etter ventelistene ble slettet i månedsskiftet juni/juli :)

 

Så jeg som søkte for ei uke sida kan egentlig bare gi opp håpet om å få plass? :p

 

Ikke gi opp, kan alltid dukke opp muligheter. Også rett før skolestart! Må bare være litt fleksibel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...