Gå til innhold

Niko knuser Master Chief (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Gleder meg til PC-versjonen kommer :)

 

Don't hold your breath

GTA 3: Kom til PS2 26 Oktober 2001 og til Pc 23 May 2002

Vice city: Kom til ps2 8 November 2002 og til Pc 16 Mai 2003

San Andreas: Kom til ps2 29 oktober 2004 og til Pc 10 juni 2005

 

Så du må nok forberede deg på holde pusten veldig lenge om du skulle tro at

det kommer om ikke lang tid.

 

Tar sikkert 6 mnd før det kommer, om de følger samme mønsteret som før :p

Det vil si at GTA IV kan komme på pc i November eller Desember kanskje :roll:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes nå ikke 6mnd er så lenge, har uansett Age of Conan og kose meg med! ;)

 

 

PC-utgaven får jo gjerne forbedret grafikk og litt ekstra innhold, så jeg venter gjerne 6mnd på det jeg :)

Vi får håpe det ikke blir mer enn 6 mnd da for dere som ikke har PS3 eller 360 og som vil ha det på pc. Men Rockstar har jo sagt at de har ingen planer om å lage noen PC-versjon. Men det har de vel sikkert sagt før, får at spillet skal selge. Å det gjør det jo så man ser i denne artikkelen :)

Lenke til kommentar

Har Rockstar faktisk sagt det?

 

Leste en artikkel om det, men kilden kunne overhode ikke bevise at uttalelsen kom fra Rockstar.

Så hele artikkelen tar jeg med en stor klype salt, da den dukket opp på en veldig ukjent side, som ikke engang kan bevise hvor sann artikkelen faktisk er.

 

 

Om det så er tilfelle at Rockstar har uttalt noe slikt, så er det jo som du sier mest sannsynlig et PR-stønt for å få solgt flere konsollspill, noe jeg tror de har brukte engang tidligere, om jeg ikke husker helt feil?

 

 

EDIT:

 

Sist gang gjaldt vel San Andreas, hvor Rockstar uttalte noe sånt som at det aldri skulle porteres til PC.

Og når da San Andreas kom til PC unnskyldte de seg med at PC-versjonen hadde fått endel nytt osv så det var en slags v2.0 og derfor ikke en direkte portering.. Var det ikke noe i den duren?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
GTA IV slår salgsrekorder og jeg har ikke greid å få tak i det. Jaja, gratulerer til alle som faktisk har fått det (hele verden unntatt meg virker det som), dere spiller sikkert et helt fantastisk spill. Får bare spille mer San Andreas mens jeg venter.

 

Takk. Det er virkelig et fantastisk spill.

De fleste hadde vel regnet med på forhånd at det ville selge noe voldsomt

Lenke til kommentar
Har Rockstar faktisk sagt det?

 

Leste en artikkel om det, men kilden kunne overhode ikke bevise at uttalelsen kom fra Rockstar.

Så hele artikkelen tar jeg med en stor klype salt, da den dukket opp på en veldig ukjent side, som ikke engang kan bevise hvor sann artikkelen faktisk er.

 

 

Om det så er tilfelle at Rockstar har uttalt noe slikt, så er det jo som du sier mest sannsynlig et PR-stønt for å få solgt flere konsollspill, noe jeg tror de har brukte engang tidligere, om jeg ikke husker helt feil?

 

 

EDIT:

 

Sist gang gjaldt vel San Andreas, hvor Rockstar uttalte noe sånt som at det aldri skulle porteres til PC.

Og når da San Andreas kom til PC unnskyldte de seg med at PC-versjonen hadde fått endel nytt osv så det var en slags v2.0 og derfor ikke en direkte portering.. Var det ikke noe i den duren?

Okei, ja leste den artikkelen ganske fort så den fikk det til å se ut at det var Rockstar som hadde sagt det. Men da var det sikkert en annen kilde, vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Nå er ikke noe PC versjon annonsert enda og litt mer usikker på om det kommer noe PC versjon denne gangen, spesielt med tanke på det store DLC innholdet MS har kjøpt for 50 mill i tillegg til at det skulle komme annet DLC innhold til begge enhetene.

Lenke til kommentar
Du treng litt hjelp i form av auto-aim på konsoll, men det er heilt greit.

Auto-aim er aldri greit :p

Hehe, nei, eg er litt motstandar av det. Har ofte irritert meg over at eg må halde sikteknappen halvvegs inne på Xbox 360 for å kunne sikte fritt. Eg synest kontrollen på analogen er så god at me godt kunne klart oss utan. Når eg tenker meg om har eg sett noko siktegreier i innstillinger. Kanskje eg kan slå det av, hadde vore fint. :)

Det går fint an å slå det av, men da kan du ikke se hvor mye liv en person har igjen tror jeg :( Skulle selv egentlig ønske at hele spillet var uten autoaim muligheter, selv om det fungerer godt.

Lenke til kommentar

Ikke for å være en fanboy eller noe, men: Når folk her sier at Halo solgte bedre enn GTA på 360 så kan kanskje en av grunnene være alle de der ute som har begge konsoller men kjøper det bare på PS3? Det er noen av de.

 

Og, jeg tipper at grunnen til at 360 har høyere salgstall enn PS3 er at de fleste butikker fikk flere 360 versjoner inn enn PS3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...