Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

At jeg har spillt GTA er faktisk ikke særlig bra, jeg bør slutte med det. Fordi spillet er faktisk for jævlig. Og lærer folk opp til totalt forfall og elendighet.

Kvifor slutte å spille GTA? Kven har sagt at det er forjævleg å spele det? Har du hatt nokon erfaringer som tilseier det?

 

GTA er utrolig morsomt å spille. Det er veldig bra laget. En av verdens beste spill. Men det betyr ikke at det vil ha positiv innvirkning på oss...

 

...tvert imot, spillet er så grusomt voldelig og umoralskt, at menneskene som spiller det vil blir påvirket av det.

Og det vil bare blir mer og mer vold og voldtekter i gatene våre, noe som allerede har økt noe voldsomt det siste årene...

 

...takken være hva? Nei ikke kun takket være GTA, men det er en liten del av kaken, en liten del.

Du meiner ikkje at du har blitt meir voldeleg etter at du begynte med GTA? Voldtatt nokon? Eg trur den som sa det til deg ikkje tenkte særleg godt igjennom argumentet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.la oss alle bli homo nå og se hva som skjer!!

 

Det hadde neppe vært umulig å lage barn og føre arten videre selv om det skulle skje, og de som er bifile må da kunne lage barn sammen.

 

Hva ville skjedd hvis alle skulle vært prester?

 

Visst alle skulle blitt prester? Vel, det ville ikke skjedd noe spesielt...

 

...en finner så mange rare prester idag!

 

En prest kunne jo hatt butikk, og en prest kunne vert mekanikker...hadde sikkert gått bra det!

Og så sant ikke alle prestene var homofile, så hadde mennesket død ut i det minste.

 

Vel, det er vel litt vanskelig å lage barn med unge gutter? Oi, vent.

Lenke til kommentar

Jeg køyer nå, har ikke mer å si til denne selvutnevnte propagandaministeren.

 

Jo, IDF, du kan fortsatt redde ansikt hvis du klarer å svare meg saklig og uten å gå off topic på innlegget mitt ang. ateister kontra religiøse fanatikere som deg. Jeg er jævlig spent på å se hva du kommer opp med.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Hva har Israel med det her å gjøre og hvorfor skal alle kristne blande inn det når det i utgangspunktet ikke har med noe som helst med samfunnet vårt i Norge å gjøre.

 

Som du sikkert vet så var det jøder som drepte guden din(jesus)Personlig har forsatt ikke forstått hvordan folk kan være seriøse og fremdeles tro på treenigheten. Om opplysningene mine er riktige så ble selve treenigheten vedtatt på et kirkemøte med 1 stemmes overvekt. Ja, din sannhet ble vedlagt og bestemt i hule for nesten 2000år siden.

 

(Heia Palestina btw :D)

 

For å ta det helt bokstavlig her, så var det romerne som hadde makten i Israel på Jesus sin tid...

 

..altså det var romerne som bestemmte at Jesus faktisk skulle korsfestes, etter jødenes ønske. Men det var romerne som korsfestet han og kjørte tornekronen ned i kjøttet på hodet hans og som pisket han. Altså, det var faktisk romerne som bokstavlig talt drepte Jesus.

 

Uansett, det er ingen hemmelighet at jødene ifølge Bibelen skal bli det siste til å ta imot Jesus som sin frelser. Før det tar imot ham, skal det spåtte og håne ham, slik som det har gjort. Det står at hedningene først skal ta imot han, den tiden er nå snart ferdig, så jødefolket kommer til slutt det også.

 

Før det skjer, skal verdens samfunnet bli totalt umoralskt, som på Sodoma og Gomars tid. Verden skal hate Israel, angripe dem. Da roper Israel til Gud om hjelp, og Jesus Mesias kommer igjen.

 

I disse siste dager, står det at vårt samfunn skal råttne på rot. Det er det vi ser har begynt i vårt samfunn for fullt.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Vet ikke hva denne alternative kristen aka. IDF prøver å skape, men jeg tror ikke det blir rett av ham å begynne å gjemme seg bak det å være kristen her, for det er nok mange kristne som ikke deler tankegangen hans.

 

Kristne vil alltid være uenige, nett slik som andre mennesker i samfunnet.

 

Men poenget som kristen, er om en har Jesus i sitt hjerte eller ikke, det er kun han som kan berge ett menneske vekk fra ett "sykt" samfunn slik at han ikke går fortapt.

 

Men som det er sagt, skal du sjekke om en person faktisk er kristen eller ikke, så skal du spørre han om han støtter Israel sin kamp mot tilværelsen eller ikke, da finner du fort ut om han er en "falsk" kristen eller "ekte" kristen.

 

Halleluja min menneske bror og venn, må du få ett velsignet liv sammen med Jesus.

Lenke til kommentar

Har blitt sittende altfor lenge å glo på denne diskusjonen nå, så får komme meg i seng før det blir dag igjen.

 

Husk nå alle sammen som vil at et bedre samfunn, at det blir det bare om vi er snill og grei med hverandre. De som har kjærlighet til sine medmennesker gjør ikke noe galt, og oppfyller samtidig alle lover og regler som religionene kan komme opp med. Så da blir vel alle fornøyd.

Lenke til kommentar

The God Delusion av Richard Dawkins.

Kanskje noe av interesse?

 

Kanskje du har hørt om den, kanskje ikke. Men les ut\hør lyd boka før du kaster den på bålet. Den utfordrer din tro på mange måter, og burde være obligatorisk for alle religiøse.

 

Religion gjør ikke verden akkurat mindre syk.

Men vi vil aldri dele samme synspunkter, utenom en ting. Verden er f*cked på mange måter...

 

 

En liten tanke. Hvordan tror du verden hadde vært i dag viss alle hadde trodd på en eller annen religion?

Du hadde ihvertfall ikke sittet foran pcen din og diskutert dette.

 

Hvorfor er det så mange religioner når kristendommen er den riktige?

Hvorfor er kristendommen den utvalgte?

Hvorfor må noen av verdens religioner stemmer?

Viss man ser bort ifra vitenskapen..

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Jeg køyer nå, har ikke mer å si til denne selvutnevnte propagandaministeren.

 

Jo, IDF, du kan fortsatt redde ansikt hvis du klarer å svare meg saklig og uten å gå off topic på innlegget mitt ang. ateister kontra religiøse fanatikere som deg. Jeg er jævlig spent på å se hva du kommer opp med.

 

Jeg har ikke noe nytt å si angående det. Jeg tolererer fortsatt ikke at mennesker har lov til å slå folk helseløs pga. det har en annen mening enn dem, selv om det kan virke provoserende på enkelte.

 

Når det gjelder ateister, så kjenner jeg så lite til dem at jeg kan ikke gi noe djupt svar på ateistet vs kontra religiøse fanatikere som meg.

 

....den størrste forskjellen må vel være at jeg tror på Gud, og ateister tror på ingenting! Likegyldighet er ikke bra for menneskeheten.

Lenke til kommentar
Har blitt sittende altfor lenge å glo på denne diskusjonen nå, så får komme meg i seng før det blir dag igjen.

 

Husk nå alle sammen som vil at et bedre samfunn, at det blir det bare om vi er snill og grei med hverandre. De som har kjærlighet til sine medmennesker gjør ikke noe galt, og oppfyller samtidig alle lover og regler som religionene kan komme opp med. Så da blir vel alle fornøyd.

 

Gode ord, meget gode ord! Veldig bra! Snill og grei med hverandre er utrolig viktig. Og det er også veldig viktig å minne folk om det, slik du gjør du nå. Slik at vi kan få ett betre samfunn. God gjerning, veldig god.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

 

En motstander av Gud har laget video, jaujau! Å være motstander av sin egen skaper, virker veldig snålt og farlig "spill"! Fordi hva vet du om han faktisk er din skaper?...har du bevis for at han ikke er det? Men som sant er sagt, så har vel det norske samfunnet hatt sin vekkelsestid, nå er samfunnet i fullt forfall på alle kanter og områder!

 

Da er det mye tryggere å heller gjøre dette:

 

http://discover.godrev.com/?/7/as-easy-as-prayer

 

...enn å se på en forvirret youtube video laget av en "moderne satanist"!

Endret av IDF
Lenke til kommentar
tvert imot, spillet er så grusomt voldelig og umoralskt, at menneskene som spiller det vil blir påvirket av det.

Og det vil bare blir mer og mer vold og voldtekter i gatene våre, noe som allerede har økt noe voldsomt det siste årene..

 

Ja søren, fikk prøvespille nyeste gta i helgen, følte meg utrolig voldelig på hjemveien etterpå.

Virkelig flaks at man hadde glemt revolver'n og balltreet hjemme den dagen. :D

 

Spill som GTA kan nok være den utløsende faktoren, men den egentlige årsaken er nok heller at mennesker som meg som ikke er religiøse ikke har en bok som der vi kan lese oss til god moral.

 

Når man ser på all volden og voldtektene skulle man ønske at alle var religiøse slik at alt dette hadde vært unngått.

 

Men så lenge det er som det er får man heller forby alle andre spill enn pokemon og lignende ikke voldelige greier, man kunne forby alt som kan bruke som våpen i samme slengen, hammer, sag og murstener kan være livsfarlig i feile hender. :cool:

Endret av Skummel_Fyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...