Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Qliphoth er den eneste rette veien. <3

 

Hva er Qliphoth? Har ikke hørt om den veien før! Vennligst forklar!

 

jeg missliker paranoide dommedagsprofeter sterkt!

 

gå og syt et annet sted IDF!

 

Nåjå, det er nå egentlig du som syter her nå da! Er det ikke?

 

Uansett, God Bless You...og meg også for den saks skyld!

Lenke til kommentar
Herregud så mange kristentullinger det var på forumet i dag, da.

 

Hva har det med saken å gjøre?

 

Uansett, Gud velsigne deg, og bevare deg. Søk ham, og bli sterkere enn denne verden som bare ønsker å skjenke deg full, og la deg dø av elendighet og umoral.

 

Frelseren din gjør jo vann til vin, så han støtter nok den tankegangen ;)

Lenke til kommentar

For en utrolig negativ konservativ tenkning. Det er så utrolig mye, la meg kalle det synd, som ble begått før også. Og selv om det er på andre måter det skjer nå tror jeg ikke at det har blitt så mye mer av det.

Mediene har bare blitt større slik at man får høre om mer av det.

Lenke til kommentar
Hva er Qliphoth? Har ikke hørt om den veien før! Vennligst forklar!

http://en.wikipedia.org/wiki/Qliphoth

 

Riktig ja, en gren inne kabala. Vel nå kan vel det fleste tenke seg til, at kabala ikke kommer fra Gud. Jeg tror ikke det fører mye godt med seg, og hvem liker vel elendighet?....nettopp det er satan...og han gjør alt som står i hans makt til å øydelgge vårt samfunn, fordi han vet han har kort tid igjen på seg, det er nettopp derfor vi ser vårt samfunn råttne bort...

 

http://discover.godrev.com/?/7/as-easy-as-prayer

 

...så kom igjen folkens, ikke la dere lure av satans åndehær. Berg dere vekk fra elendigheten, før umoralen i vårt samfunn får deg til kolappse totalt. Jesus, han er veien, han vil berge deg fra tårer og smerter.

 

 

 

Gud velsigne deg og berge deg fra samfunnets totale kolapps.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan jeg kan få støtte av Jesus på noe måte. Hva har han gjort meg? Ikke noe i det hele tatt.

Sånn jeg føler det så står han bare og ser på når det skjer urett mot meg. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan få kontakt med denne Jesus eller Gud.

 

Om denne Guden bestemmer over livet mitt, hvorfor velger han at jeg ikke skal tro på han?

Endret av :--{D
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Herregud så mange kristentullinger det var på forumet i dag, da.

 

Hva har det med saken å gjøre?

 

Uansett, Gud velsigne deg, og bevare deg. Søk ham, og bli sterkere enn denne verden som bare ønsker å skjenke deg full, og la deg dø av elendighet og umoral.

 

Frelseren din gjør jo vann til vin, så han støtter nok den tankegangen ;)

 

Tror nok du misforstår, det at "verden" gjør deg "full"...betyr ikke at du drikker alkohol, det betyr at du blir "blind" slik at du begynner å kjempe for det som er galt, isteder for det som er rett. Du mister din moral, og til syvende og sist kommer du til å ligge på bakken uten i stand til å reise deg opp av din elendiget. Så berg deg, menst du kan.

 

Vin og alkohol er endel av kulturen til jødene, det er ikke synd å drikke vin, men å drikke seg ut av sans og sammling er noe helt annet. Alt med måte. Det er nettopp det vi ser skjer i samfunnet idag, at ingenting er med måte lenger, alt blir lov og grensene blir strukket ut i den uendelige...det vil føre til at vårt samfunn vil kolappse i dårskap, elendighet, umoral, ja rett og slett sataniske forhold...

 

...noe som igjen vil føre deg til helvete, visst du ikke våkner opp før det er for sent. Tiden er kort, derfor ser vi satan gjøre alt for å råttne vekk vårt samfunn, slik at menneskene havner i helvete. Det er grusomt men sant.

Lenke til kommentar

Det er jo forutsagt i bibelen at verden går mot sin ende og det er lite du kan gjøre med det. Å preke om hvor fælt det er forandrer ingenting. Menneskene elsker mørket fremfor lyset, det har de alltid gjort, og de kommer ikke til å slutte med det heller. Pass deg også for å dømme, for når du dømmer andre fordømmer du samtidig deg selv.

Lenke til kommentar
For en utrolig negativ konservativ tenkning. Det er så utrolig mye, la meg kalle det synd, som ble begått før også. Og selv om det er på andre måter det skjer nå tror jeg ikke at det har blitt så mye mer av det.

Mediene har bare blitt større slik at man får høre om mer av det.

 

 

Er det Jim Carrey du har på "profil" bildet? haha, han såg skikkelig rå ut der. Aiaiai!

 

Synd har det vert siden syndefallet, så det er ikke noe nytt.

 

....men det som nå er nytt er at vi nærmer oss slike tilstander som det var under Sodoma og Gomora, og alle vet jo hvordan det endte...

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Grusomt ja, "satan har kort tid". Merkelig, siden gud må ha skapt ham. Eller prøver du å si at gud ikke kan ordne opp? Jeje.

 

Hvilken moral er det jeg mister? For moralen min har ingenting med den opprinnelige kristne eller de forskjellige kristne moralene man hadde i ett par hundre år etter det.

 

Kristendommen har jo kjempet tappert for det som du anerkjenner som galt idag, så hvorfor sette kristendommen opp som det lysende eksemplet på god moral?

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
At jeg har spillt GTA er faktisk ikke særlig bra, jeg bør slutte med det. Fordi spillet er faktisk for jævlig. Og lærer folk opp til totalt forfall og elendighet.

Kvifor slutte å spille GTA? Kven har sagt at det er forjævleg å spele det? Har du hatt nokon erfaringer som tilseier det?

 

GTA er utrolig morsomt å spille. Det er veldig bra laget. En av verdens beste spill. Men det betyr ikke at det vil ha positiv innvirkning på oss...

 

...tvert imot, spillet er så grusomt voldelig og umoralskt, at menneskene som spiller det vil blir påvirket av det.

Og det vil bare blir mer og mer vold og voldtekter i gatene våre, noe som allerede har økt noe voldsomt det siste årene...

 

...takken være hva? Nei ikke kun takket være GTA, men det er en liten del av kaken, en liten del.

Lenke til kommentar
Det er jo forutsagt i bibelen at verden går mot sin ende og det er lite du kan gjøre med det. Å preke om hvor fælt det er forandrer ingenting. Menneskene elsker mørket fremfor lyset, det har de alltid gjort, og de kommer ikke til å slutte med det heller. Pass deg også for å dømme, for når du dømmer andre fordømmer du samtidig deg selv.

 

Ja så du sier at jeg ikke har lov til å si at samfunnet vårt går i gal rettning? Fordi da fordømmer jeg meg selv....

 

...det kommer ann på om jeg er av "denne verden", eller om jeg har tatt imot Jesus, fordi alle som tar imot Jesus er ikke av "denne verden". Det er frie fra denne verden, og blir ikke å komme under Guds fordømmelse av "verden"

 

...joda, må Gud velsigne deg min venn.

Lenke til kommentar

Faen heller, enda en religiøs fanatiker, du har et par gode punkter jeg er enig i, men det er også folk som deg som ikke akkurat gjør samfunnet noe bedre i det hele tatt. Så en slik en forrige helg på Karl Johan med enorm plakat om at "alle homofile, muslimer, ikke kristne, ateister osv. måtte enten omfavne Jesus ellers så skulle de brenne i helvette". Han hadde flaks det sto politi 5 meter unna og passet på han, for ellers ville han fått det stygge trynet sitt slått inn.

 

GTFO.

 

## bilde fjernet av ilpostino. eventuelle reaksjoner på dette skal tas på PM ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Grusomt ja, "satan har kort tid". Merkelig, siden gud må ha skapt ham. Eller prøver du å si at gud ikke kan ordne opp? Jeje.

 

Hvilken moral er det jeg mister? For moralen min har ingenting med den opprinnelige kristne eller de forskjellige kristne moralene man hadde i ett par hundre år etter det.

 

Kristendommen har jo kjempet tappert for det som du anerkjenner som galt idag, så hvorfor sette kristendommen opp som det lysende eksemplet på god moral?

 

Det er nettopp det Gud skal gjøre, han skal ordne opp i elendigheten. Det betyr at han skal skille det gode og det vonde engang for alltid, fordi han ser det vil bli best slik...

 

...så, velger du evig helvete eller evig himmel? Jesus er din tog billett til himmelen, min gode venn, til din opplysning!

 

Kirken og kristendommen er langt fra perfekte, kun Gud er perfekt. Mennesker er fulle av synd. Kirken også faktisk. Du trenger ikke kirken i ditt hjerte, du trenger ikke engang gå i kirken.

Det hele toner ned til en ting, har du Jesus i ditt hjerte? Isåfall så slipper du helvete.

Lenke til kommentar

De religiøse slår av all fornuft mens de lytter til hva deres likesinnede preker om hva de skal tro. Suggesjonseffekten gjør at personen opplever denne prekenen som meningsfylt og kan bruke det som et slags ideal. Det viktige er å være lydig og handle og være slik som det er ønsket at du ter deg, da blir du en god religiøs eller kristen person.

 

IDF, Du tar helt rett angående mediavold, det er faktisk mer skadelig enn noen her kan forestille seg.

 

Jeg tror forresten ikke på gud, men jeg mener det er en veldig liten sannsynlighet for at religonene oppstod på grunn av et utenomjordisk besøk for to tusen år siden. Jesus og gud som kom fra himmelen kan ha vært romvesener, mennesker fra fremtiden osv.

 

Dersom det ikke stemmer så er det andre alternativet at religionene oppstod fordi kongene trengte en metode for å gjøre befolkningen lettere å kontrollere, religion bidrar på veldig mange områder til dette.

 

post-16776-1209945206_thumb.png

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Enda en ny dommedagsprofet..

Har du en dato når det skjer, hva med når det blir tillatt med homoekteskap. :roll:

 

Pass på deg selv og slutt og døm andre.

 

Jeg dømmer ingen. Jeg bare sier min mening om at dagens samfunn er på vei mot stupet. Jeg er fri til å tro og mene hva jeg vil. Akkuratt slik som du min gode menneske bror.

 

Gud velsigne ditt liv, og måtte du finne fred og herlighet i ditt hjerte. Slik at du får gode dager.

Må du aldri få fred i ditt hjerte før du lar Jesus spasere inn der, og redder deg fra denne fortapte verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...