Gå til innhold

ADVARSEL: Vårt samfunn er på vei mot stupet og avgrunnen!


Anbefalte innlegg

Den allmenne moralen i samfunnet forsvinner raskere enn noen gang, roten i samfunnet går i oppløsning. Det er ikke engang noe spørsmål, fordi det er helt åpentlyst at vårt samfunn kjører den strake motorvei (uten fartsgrene) mot stupet.

Moralen i samfunnet forsvinner ikke, den forandres. Det er vel heller det at den fjernes fra et kristent verdigrunnlag som er din innvending. Men mennesker vil alltid ha normer for hva som er rett og galt, det er en av forutsetningene våre for å kunne danne velfungerende samfunn.

 

Noe har selvsagt blitt betre i vårt samfunn, enn hva det var tidligere. Men selve kjernen og moralen i samfunnet forsvinner sykt raskt, og det kan umulig gå mange år før vi nærmer oss tilstanden som hærsket over byene Sodoma og Gomora, det var to byer som gikk til grunne pga all umoral og hedenskap.

Dyresex er lovlig i Norge - ja, gidder ikke utdype det noe mer! Det er sykt, det ville vært totalt uakseptabelt og umoralskt for ikke lenge siden.

Jeg trodde da dyresex var ulovlig i Norge? Kan du komme med noen kilder på at det ikke er det?

 

Homofilt partnerskap er på full fart inn i samfunnet - noe som aldri burde blitt akseptert og er svært umoralskt mot naturen!. Det at en har legning for noe betyr ikke at en skal leve det ut

Homofili forekommer da også i naturen. At noe forekommer i naturen må da være lakmustesten på om det er "naturlig" eller ikke?

 

Det er krone eller mynt om ektepar skiller seg - eksisterte ikke tidligere, det var en stor skam. Mann kvinne og barn er selve kjernen i ett samfunn. Det er totalt syke og ville tilstander idag! Der "alt" er lov, dermed blir det ett villt kaos. I dagens samfunn må ektepar/samboere si "mine barn" "våre barn" og "dine barn". Svært uheldig, den gode trygge kjernen i samfunnet brister. Våre barn, som er vår neste generasjon har overhodet ikke godt av det, det blir alvorlig skadet av slikt samfunnet har blitt, og det lærer totalt feile ting. Det ville vært totalt umoralskt og uakseptabelt for kun få år tilbake.

Du sier at barna tar skade av å ha skilte foreldre. Dette kan nok stemme i en del tilfeller, samtidig som det er rimelig selvsagt at de ikke hadde fått en bedre oppvekst hvis den hadde vært preget av kontinuerlig krangling, vold eller misbruk. Da er nok det å vokse opp med en forelder et bedre alternativ, og det at det er mer sosialt akseptert gjør også at det blir en mindre belastning for mennesker som allerede er i en vanskelig situasjon.

 

Grove vold skildringer, voldtekter, syk kriminalitet, ja ikke engang fantasien sitter grenser - alt dette kan en se på TV og DVD døgnet rundt. Helt for jævlig, det ville vert totalt umoralskt og uakseptabelt for en kort tid tilbake.

Her er jeg faktisk enig, det er mye grov vold i media. Filmer som Saw og Hostel og liknende har jeg ikke sansen for i det hele tatt, men allikevel tror jeg ikke noe forbud er veien å gå. Jeg liker ikke denne typen filmer og derfor unngår jeg å oppsøke dem. Jeg respekterer at andre har andre oppfatninger enn meg og hindrer derfor ikke andre i å se disse filmene.

 

Samboere, ja det vrimler av dem - det ville vert totalt uakseptabelt og umoralsk en kort tid tilbake. Siden det lever som om det var gifte, uten å være gifte. Husk at det å gifte seg faktisk har vert kjernen i samfunnet.

På hvilken måte er destruktivt at folk lever som samboere? I denne delen sier du bare at det ikke hadde gått før i tiden og at ekteskapet tradisjonelt har vært kjernen i samfunnet, men du kommer ikke med noen argumenter for hvorfor det er dårlig, du slår det bare dogmatisk fast.

 

Vi lever i en tid der snart alt er lov, der det gale er rett og der det rette er galt

Dette er ikke annet en kvasi-intellektuelt vissvass. Ordlek uten noen reell substans.

 

Å være kristen i dag er ikke enkelt - norges størrste parti arbeider i kjent stil IMOT kristendommen, som om det representerte selve satan og øydeleggelsen. Og folk flest synest det fleste kristne er noen sytekopper, noen ekstreme fundamentalister. Vel, hva blir det neste? Å fjerne korset i flagget vi er så stolte av? Eller kanskje snu det opp ned? Det høres ikke mye moralskt ut, for det kristne landet Norge...

Jeg tror folk flest ser på kristne som resten av befolkningen; det finnes både gode representanter og mindre gode. Jeg personlig synes ikke du gjør noen god innsats for å forbedre inntrykket av kristne. Forøvrig er ikke Norge lenger kristent, nå er det hovedsaklig sekulært.

 

...eller skal vi kanskje si det satanistiske landet Norge

Jeg har ikke sett eller hørt noe om utbredt satanisme i Norge. Anti-religiøsitet har jeg derimot sett tilløp til, men dette er ikke det samme som satanisme.

 

Er det ingen som er bekymret? Er det ingen som har øynene oppe og forstår at vi faktisk er på vei mot stupet, der samfunnet vil sitte tilbake med svært enorme mengder med smerte og tårer

Jeg forstår ikke helt hva du sikter til gjennom å konstant referere til dette symbolske stupet. Helt konkret; hva tror du kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det var hensikten din, men dette er omtrentlig den perfekte parodi på en steingal prest (sannsynligvis en prest med en forstyrrende preferanse for småbarn) med dommedagsprofetier.

 

Jeg vet ikke om du er i stand til å forstå det jeg skal til å si, men jeg sier det likevel: Samfunnet vi lever i definerer moralen i samfunnet. Dette er muligens fullstendig på trynet, ulogisk og uforståelig for deg, men betydningen av moral forandrer seg i takt med samfunnet. Ergo - det vil alltid finnes en moral, samfunnet vil alltid være like moralsk.

 

Det finnes enormt mange som kritiserer den postmoderne/postindustrielle (vettafaen) samfunnet på glimrende og visjonært vis og deres stemmer er nødvendige. Det finnes de som kommer med grei, men ikke særlig dyp eller gjennomtenkt kritikk. Det finnes de som kommer med fullstendig idiotisk kritikk blottet for nyanser eller evne til å tenke kritisk... Og så har man sånne som deg. Slike fanatiske, xenofobe, paranoide, navlebeskuende fjotter som er mer ødeleggende for samfunnet en tingene dere kritiserer.

 

Og vær så faens å ikke bruke "unaturlig" argumentet. Hele samfunnet er nærmest unaturlig, per den absurde definisjonen du benytter deg av. Til og med - ja, spesielt - ekteskapet. Men det ville ikke vært beleielig for deg å innse, eller hva? Det passer liksom ikke inn når du vil rette kritikk mot ting som gjør deg usikker og nervøs at så er slik at ting du tar for gitt eller klemmer, en helt egen gruppe som greier å nå et nytt platå av idioti. til brystet kan kritiseres og avkastes via samme argumetasjonsmetode.

Endret av Yuck Fou
Lenke til kommentar
Den allmenne moralen i samfunnet forsvinner raskere enn noen gang, roten i samfunnet går i oppløsning. Det er ikke engang noe spørsmål, fordi det er helt åpentlyst at vårt samfunn kjører den strake motorvei (uten fartsgrene) mot stupet.

Moralen i samfunnet forsvinner ikke, den forandres. Det er vel heller det at den fjernes fra et kristent verdigrunnlag som er din innvending. Men mennesker vil alltid ha normer for hva som er rett og galt, det er en av forutsetningene våre for å kunne danne velfungerende samfunn.

 

Noe har selvsagt blitt betre i vårt samfunn, enn hva det var tidligere. Men selve kjernen og moralen i samfunnet forsvinner sykt raskt, og det kan umulig gå mange år før vi nærmer oss tilstanden som hærsket over byene Sodoma og Gomora, det var to byer som gikk til grunne pga all umoral og hedenskap.

Dyresex er lovlig i Norge - ja, gidder ikke utdype det noe mer! Det er sykt, det ville vært totalt uakseptabelt og umoralskt for ikke lenge siden.

Jeg trodde da dyresex var ulovlig i Norge? Kan du komme med noen kilder på at det ikke er det?

 

Homofilt partnerskap er på full fart inn i samfunnet - noe som aldri burde blitt akseptert og er svært umoralskt mot naturen!. Det at en har legning for noe betyr ikke at en skal leve det ut

Homofili forekommer da også i naturen. At noe forekommer i naturen må da være lakmustesten på om det er "naturlig" eller ikke?

 

Det er krone eller mynt om ektepar skiller seg - eksisterte ikke tidligere, det var en stor skam. Mann kvinne og barn er selve kjernen i ett samfunn. Det er totalt syke og ville tilstander idag! Der "alt" er lov, dermed blir det ett villt kaos. I dagens samfunn må ektepar/samboere si "mine barn" "våre barn" og "dine barn". Svært uheldig, den gode trygge kjernen i samfunnet brister. Våre barn, som er vår neste generasjon har overhodet ikke godt av det, det blir alvorlig skadet av slikt samfunnet har blitt, og det lærer totalt feile ting. Det ville vært totalt umoralskt og uakseptabelt for kun få år tilbake.

Du sier at barna tar skade av å ha skilte foreldre. Dette kan nok stemme i en del tilfeller, samtidig som det er rimelig selvsagt at de ikke hadde fått en bedre oppvekst hvis den hadde vært preget av kontinuerlig krangling, vold eller misbruk. Da er nok det å vokse opp med en forelder et bedre alternativ, og det at det er mer sosialt akseptert gjør også at det blir en mindre belastning for mennesker som allerede er i en vanskelig situasjon.

 

Grove vold skildringer, voldtekter, syk kriminalitet, ja ikke engang fantasien sitter grenser - alt dette kan en se på TV og DVD døgnet rundt. Helt for jævlig, det ville vert totalt umoralskt og uakseptabelt for en kort tid tilbake.

Her er jeg faktisk enig, det er mye grov vold i media. Filmer som Saw og Hostel og liknende har jeg ikke sansen for i det hele tatt, men allikevel tror jeg ikke noe forbud er veien å gå. Jeg liker ikke denne typen filmer og derfor unngår jeg å oppsøke dem. Jeg respekterer at andre har andre oppfatninger enn meg og hindrer derfor ikke andre i å se disse filmene.

 

Samboere, ja det vrimler av dem - det ville vert totalt uakseptabelt og umoralsk en kort tid tilbake. Siden det lever som om det var gifte, uten å være gifte. Husk at det å gifte seg faktisk har vert kjernen i samfunnet.

På hvilken måte er destruktivt at folk lever som samboere? I denne delen sier du bare at det ikke hadde gått før i tiden og at ekteskapet tradisjonelt har vært kjernen i samfunnet, men du kommer ikke med noen argumenter for hvorfor det er dårlig, du slår det bare dogmatisk fast.

 

Vi lever i en tid der snart alt er lov, der det gale er rett og der det rette er galt

Dette er ikke annet en kvasi-intellektuelt vissvass. Ordlek uten noen reell substans.

 

Å være kristen i dag er ikke enkelt - norges størrste parti arbeider i kjent stil IMOT kristendommen, som om det representerte selve satan og øydeleggelsen. Og folk flest synest det fleste kristne er noen sytekopper, noen ekstreme fundamentalister. Vel, hva blir det neste? Å fjerne korset i flagget vi er så stolte av? Eller kanskje snu det opp ned? Det høres ikke mye moralskt ut, for det kristne landet Norge...

Jeg tror folk flest ser på kristne som resten av befolkningen; det finnes både gode representanter og mindre gode. Jeg personlig synes ikke du gjør noen god innsats for å forbedre inntrykket av kristne. Forøvrig er ikke Norge lenger kristent, nå er det hovedsaklig sekulært.

 

...eller skal vi kanskje si det satanistiske landet Norge

Jeg har ikke sett eller hørt noe om utbredt satanisme i Norge. Anti-religiøsitet har jeg derimot sett tilløp til, men dette er ikke det samme som satanisme.

 

Er det ingen som er bekymret? Er det ingen som har øynene oppe og forstår at vi faktisk er på vei mot stupet, der samfunnet vil sitte tilbake med svært enorme mengder med smerte og tårer

Jeg forstår ikke helt hva du sikter til gjennom å konstant referere til dette symbolske stupet. Helt konkret; hva tror du kommer til å skje?

 

Ja riktig, du kan godt si at moralen ikke forsvinner, men som ett sleng utrykk kan en si at moralen forsvinner og folk skjønner hva enn mener. Men du har rett, bokstavlig talt kan ikke moralen i ett samfunn forsvinne, men den endrer seg. Vi ser nå at den forandrer slik at det helt åpenlyst får veldig destruktive konsekvenser for vårt samfunn.

 

Det kan godt hende at folk tror at dyresex er ulovlig i Norge, men det er feil.

Man fjernet forbudet mot dyresex i 1974 da man også opphevde forbudet mot homofili. Når man fjerner et forbud gjør man det lovlig. Ergo er det lovlig å ha sex med dyr. Dyrevernsloven sier at dyret ikke skal lite unødvendig smerte og ikke skal påføres skader. Så om man i teorien ikke ødelegger dyret er dette altså helt greit ifølge den norske lovgivningen.

 

Mitt poenge med homofili, var bl.a at vårt samfunn tillater nå alt som ikke var tillatt moralsk sett for kun få år siden.

 

Ja jeg sier at det fleste barna hadde hatt det betre om ikke foreldrene skillte seg. Idag er det helt moralsk akseptabelt å skille seg, halvparten gjør det. Det som er så trist er at en skiller seg alt for lett idag, alt for lett, og fører til kaotiske tilstander der som regelelt alle blir taperne og ikke minst barna. Visst ingen hadde skillt seg, så hadde hoveddelen av barna fått det mye betre. Og vi snakker her om ett enormt antall barn.

 

Når det gjelder så mye vold etc i media, så burde det vert forbudt, fordi alt for mange lærer av det og blir påvirket som oftest i feil rettning. Det medfører ett råttent samfunn. Da filmer som regelt skal gjennspeile samfunnet, og folk tror faktisk til slutt at slik er det, og det blir dermed mer "akseptabelt" blant folk flest. Ingen trenger og har behov for å se voldsfilmer, umoralske holdninger etc. Det burde vert forbudt.

 

Det er ikke moralsk riktig utifra vår skaper å leve som samboere. Han vet nok hva han snakker om, og han vet nok hva han sier når det fører til destruktivitet i ett samfunn. Mann kvinne og barn skal være under kontrollerte og trygge former.

 

Men som sagt vi lever i en tid der alt er tillatt, alt er lov, grensene sprenges, og det som var rett er blitt galt og det som var galt har blitt rett.

 

Alle som arbeider i mot Gud og hans "rammer" for ett samfunn, arbeider for satan. Det betyr ikke at en brenner ned den lokale kirken og hugger av hodet av kaniner i den lokale skogen.

 

Vel slik jeg ser det har vårt samfunn allerede gått ufor stupet, det medfører tårer og smerte, og når vi lander medfører det en totalt kollapps.

Lenke til kommentar

Norge har vel nådd den såkalte dekadensen....

 

Innen 50 år vil vel landet bryte ut i total borgerkrig. Hvorfor? Fordi vi lever for godt, og derfor har vi ikke lenger en definert moral. For øyeblikket kan ikke moralen _bli_ mer relativ enn den er nå.

 

Det er en grunn til at folk tar selvmord i verdens rikeste land.

Lenke til kommentar

vel, etter mitt syn så er alle moralske veier der ikke alle livets valg og veier blir målt mot bibelen et postivt fremskritt.

 

Den tiden der alle argumenter var sitater hentet ut fra en altfor gammel bok er heldigvis forbi.

 

For nyserrighetens skyld spør jeg deg om du har meninger eller synspunkter på ting der disse ikke er henter direkte ut ifra eller kommet via et bibelmøte. Eller sagt på en annen måte, har du noen egene meninger? (Hvis din første tanke er å høre med "skjefene" i bibelklubben din, så kan du lavære å svare men ta det til etteretning).

Lenke til kommentar
Tror ikke det var hensikten din, men dette er omtrentlig den perfekte parodi på en steingal prest (sannsynligvis en prest med en forstyrrende preferanse for småbarn) med dommedagsprofetier.

 

Jeg vet ikke om du er i stand til å forstå det jeg skal til å si, men jeg sier det likevel: Samfunnet vi lever i definerer moralen i samfunnet. Dette er muligens fullstendig på trynet, ulogisk og uforståelig for deg, men betydningen av moral forandrer seg i takt med samfunnet. Ergo - det vil alltid finnes en moral, samfunnet vil alltid være like moralsk.

 

Det finnes enormt mange som kritiserer den postmoderne/postindustrielle (vettafaen) samfunnet på glimrende og visjonært vis og deres stemmer er nødvendige. Det finnes de som kommer med grei, men ikke særlig dyp eller gjennomtenkt kritikk. Det finnes de som kommer med fullstendig idiotisk kritikk blottet for nyanser eller evne til å tenke kritisk... Og så har man sånne som deg. Slike fanatiske, xenofobe, paranoide, navlebeskuende fjotter som er mer ødeleggende for samfunnet en tingene dere kritiserer.

 

Og vær så faens å ikke bruke "unaturlig" argumentet. Hele samfunnet er nærmest unaturlig, per den absurde definisjonen du benytter deg av. Til og med - ja, spesielt - ekteskapet. Men det ville ikke vært beleielig for deg å innse, eller hva? Det passer liksom ikke inn når du vil rette kritikk mot ting som gjør deg usikker og nervøs at så er slik at ting du tar for gitt eller klemmer, en helt egen gruppe som greier å nå et nytt platå av idioti. til brystet kan kritiseres og avkastes via samme argumetasjonsmetode.

 

Så du kaller meg en stein gal prest, fordi jeg synest at dyresex er stein galt, at all grov vold, voldtekter etc på TV, DVD, spill etc hjelper samfunnet i feil rettnig...

 

...altså du sier at jeg er en steingal prest fordi jeg påpeker at homofili nå er tillatt og at det ikke var det for noen år tilbake, og samtidig påpeker at moralen i samfunnet har endret seg drastig ovenfor hva som er tillatt eller ikke.

 

VEL, jeg undres nå på hvem som egentlig er stein gal av oss to, siden du kaller meg steingal pga. jeg påpeker fakta opplysninger angående forandringer i samfunnets moral, og samtidig advarer mot mange av endringene i vårt samfunn.

 

At jeg påkeker disse forandringen i samfunnet og samtidig sier at det ikke er bra for samfunnet, betyr ikke at jeg er en steingal prest med sansynlegvis forstyrrende preferanser for småbarn, slik som du sier. Jeg har tre barn selv, på 1 år, 2 år og 4 år. Men som sagt har aldri før hørt at jeg sansynlegvis har forstyrrende preferanser for småbarn. Derimot bør kanskje du spørre deg selv, om du har forstyrrende preferanser for dine med mennesker du debatterer med og også stor mangel på respekt. Du får spørre deg selv, hvem som egentlig er steingal av oss.

 

 

Jeg forstår godt hva du sier, og er enig at det alltid vil finnes en moral i samfunnet, men den forandrer rettning.

Så når jeg sa at "moralen forsvinner", så er det ett norsk sleng utrykk på at moralen går i feil rettning...

 

... men slik jeg ser det så forstod ikke du det, eller mest sansynleg du ville ikke forstå det, eller ende mer sansynleg du måtte prøve å finne noe du kunne ta meg på, fordi du kanskje følte deg truffet angående at moralen i samfunnet er blitt skremmene dårlig. Men det har du jo lov til, så full respekt for det.

 

Jaha okey jeg skjønner, så ifølge deg er jeg en fanatisk xenofobe paranoid navlebeskuende galprest fjott med forstyrrelser for småbarn! Jau jau, jeg skjønner du har trang for å dømme meg, men kanskje du skal ta det litt med ro her, før jeg vurderer å anmelde deg til politiet.. Min kjære nordmann brodder, måtte Gud velsigne deg og bevare deg fra ondskap.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Ja jeg sier at det fleste barna hadde hatt det betre om ikke foreldrene skillte seg. Idag er det helt moralsk akseptabelt å skille seg, halvparten gjør det. Det som er så trist er at en skiller seg alt for lett idag, alt for lett, og fører til kaotiske tilstander der som regelelt alle blir taperne og ikke minst barna. Visst ingen hadde skillt seg, så hadde hoveddelen av barna fått det mye betre. Og vi snakker her om ett enormt antall barn.

Dine konklusjoner er ikke basert på noen substans eller fakta overhodet, kun dine egne oppfatninger. Det er jo umulig å diskutere når du tar ibruk denne "teknikken". Hvorfor er det bedre å være med to foreldre som ikke tåler hverandre og krangler dagen lang enn å bo med den ene forelderen? Og er ikke foreldrenes livskvalitet vesentlig så lenge barnet får ha begge foreldrene sine?

 

Når det gjelder så mye vold etc i media, så burde det vert forbudt, fordi alt for mange lærer av det og blir påvirket som oftest i feil rettning. Det medfører ett råttent samfunn. Da filmer som regelt skal gjennspeile samfunnet, og folk tror faktisk til slutt at slik er det, og det blir dermed mer "akseptabelt" blant folk flest. Ingen trenger og har behov for å se voldsfilmer, umoralske holdninger etc. Det burde vert forbudt.

Blant dem som blir som får vold inn gjennom media er det nok en forsvinnende liten del som blir påvirket til å faktisk utføre volden. Har du noe statistikk som sier at volden i samfunnet har økt i takt med volden i media? Og hvorfor er det et mål at fiksjon skal gjenspeile virkeligheten? Dessuten er jo argumentet med at folk ikke trenger å se på vold helt bak mål. Ingen trenger annet enn et varmt sted, søvn, mat og vann, men dette betyr ikke at andre ting som kan ha skadelig effekt skal forbys for det. Hvorfor skal ditt verdisyn styre andres liv, når du ikke plages av det de driver med?

 

Det er ikke moralsk riktig utifra vår skaper å leve som samboere. Han vet nok hva han snakker om, og han vet nok hva han sier når det fører til destruktivitet i ett samfunn. Mann kvinne og barn skal være under kontrollerte og trygge former.

Det må være deilig å ha enerett på sannheten. Men det er rimelig arrogant å påberope den til seg selv eller sin religion.

 

Alle som arbeider i mot Gud og hans "rammer" for ett samfunn, arbeider for satan.

Herregud.

 

Vel slik jeg ser det har vårt samfunn allerede gått ufor stupet, det medfører tårer og smerte, og når vi lander medfører det en totalt kollapps.[/color]

Jeg spurte etter konkrete eksempler på dette.

Lenke til kommentar
Den allmenne moralen i samfunnet forsvinner raskere enn noen gang, roten i samfunnet går i oppløsning.

Du mener vel at gamle, irrasjonelle dogmer er på vei til å forsvinne? Dette er ensidig positivt.

 

Dyresex er lovlig i Norge

Det har det da alltid vært? Det er vel ikke akkurat noe nytt, så hvordan du mener at noe som alltid har vært slik er et tegn på "endetiden" er jo en liten gåte.

 

Homofilt partnerskap er på full fart inn i samfunnet - noe som aldri burde blitt akseptert og er svært umoralskt mot naturen!

Homofilt partnerskap er flotte greier.

 

Hvor har du det fra at det er "umoralsk mot naturen"? Har naturen en moral?

 

Det er krone eller mynt om ektepar skiller seg - eksisterte ikke tidligere, det var en stor skam.

Ja, huff. Det er selvsagt bedre at man tvinges til å leve sammen. Eller, det vil si, at mannen får bestemme hvem som skal leve sammen og hvordan.

 

Våre barn, som er vår neste generasjon har overhodet ikke godt av det, det blir alvorlig skadet av slikt samfunnet har blitt

Nå viser vel forksningen tvert imot at barn av foreldre som ikke skiller seg selv om de burde gjort det har det verre enn barn hvis foreldre er skilt.

 

Grove vold skildringer, voldtekter, syk kriminalitet, ja ikke engang fantasien sitter grenser - alt dette kan en se på TV og DVD døgnet rundt. Helt for jævlig, det ville vert totalt umoralskt og uakseptabelt for en kort tid tilbake.

Vi er mindre voldelige enn de gode, gamle kristne. Der vi i dag kun ser på vold, drev man i det kristne samfunnet og utøvet vold mot hverandre.

 

Samboere, ja det vrimler av dem - det ville vert totalt uakseptabelt og umoralsk en kort tid tilbake.

Det er godt samfunnet utvikler seg.

 

Husk at det å gifte seg faktisk har vert kjernen i samfunnet.

Ja, den gang kvinner var kveg og mannen bestemte alt.

 

Vi lever i en tid der snart alt er lov, der det gale er rett og der det rette er galt

Hæ?

 

Å være kristen i dag er ikke enkelt - norges størrste parti arbeider i kjent stil IMOT kristendommen, som om det representerte selve satan og øydeleggelsen.

Kristendommen ER ødeleggende. Den holder oss tilbake og fører til direkte ondskap og hat.

 

Er det ingen som er bekymret?

Ikke så lenge religion er på tilbaketog.

 

Er det ingen som har øynene oppe og forstår at vi faktisk er på vei mot stupet, der samfunnet vil sitte tilbake med svært enorme mengder med smerte og tårer

Vi er på vei bort fra et religiøst samfunn med smerte og tårer. Smerte og tårer har nemlig alltid vært der. De kommer bare mer ut i lyset nå som mennesker har større frihet, og dermed kan man gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Får jeg lov å høre på black metal i himmelen?

 

Der blir det white metal av den edleste sort metal, den med best kvalitet. Ja du kan jo bare tenke deg til hvilken enorm kvalitet det blir på metal bandene, når selv gatene er laget av gull i himmelen. Og trærne bærer frukt hele fire ganger i året. Det blir den råeste festivalen du noen gang har vert med på, og den siste festivalen, fordi den going on forever. Halleluja, halleluja, hard white metal rock halleluja.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Norge har vel nådd den såkalte dekadensen....

 

Innen 50 år vil vel landet bryte ut i total borgerkrig. Hvorfor? Fordi vi lever for godt, og derfor har vi ikke lenger en definert moral. For øyeblikket kan ikke moralen _bli_ mer relativ enn den er nå.

 

Det er en grunn til at folk tar selvmord i verdens rikeste land.

 

Fantastisk. Jo mer elendighet, jo høyere moral! Gi meg heller komplett og total dekadens enn en miserabel hverdag, takk. Blod-ritualer, absurde orgier, invokasjoner i hytt og pine, Daath, blind rus... Mmm.

Lenke til kommentar

Riktig Pricks. De er flott at moderne Norge står på frontlinjen og bekjemper styggedommen som man kaller religion. Så lenge folket blir opplyst om det negative i religione og det forblir en privatsak som ikke blandes inn med det offentlige eller politikken, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Ja værden går virkelig mot stupet til avgrunnen :roll:

 

Det blir mindre og mindre fattige

Det blir mindre og mindre vold og voldtekter

Det blir mindre og mindre forskjell på folk

Jordas befolkning blir stadig bedre utdannet og en større og større andel av befolkningen blir utdannet

Folk får mer og mer valgfrihet

Sult og fattigdomm er kraftig på vei ned

Folk blir som regel ikke drept pga. trivielliteter lenger somog stjele litt mat til seg og sin familie

Det blir mer og mer relgionsfrihet

Det er færre og færre steder som er styrt av relgion

osv, osv.

 

Her er noen klipp du burde se på:

 

 

 

 

 

Forresten så er fundementalistiske relgiøse domedagsprofitører som deg IDF de som gjør de værste overgrepene i værden.

:thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg har tre barn selv, på 1 år, 2 år og 4 år.

Du vet med sikkerhet at verden er gått utfor stupet pga. umoral - også velger du å unnfange tre barn? Er det bare jeg som reagerer på idiotien?

 

Du får spørre deg selv, hvem som egentlig er steingal av oss.

Jeg setter fortsatt pengene mine på deg. Det kan ha noe med at du presenterer fantasi som fakta, spår dommedag, og fortsatt, i voksen alder, tror på julenissen.

 

Og vennligst ikke velsign meg. Det tar jeg som en fornærmelse. Ser heller at du bannlyser meg til helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...