Gå til innhold

Anmeldelse: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, har et seriøst problem... sitter fast i The Holland Play etter

37%

 

Er stuck etter the Holland Play, har nå holdt på i over en uke (i spillet) uten å få noen flere missions, noen som vet hva jeg skal gjøre?

(Oppdraget er det hvor du kan velge å drepe XXXXXXX eller XXXXXX)

 

Og ja, har lett i forskjellige flere forskjellige forum, googlet og lett i faqsene. I den offisielle faqen står det at mallorie vil ringe og si at Roman er kidnappet etterpå, men det skjedde for lenge siden.

 

Lenke til kommentar

Hos meg henger rendringen ett stykke etter av og til, altså når jeg kjører rundt så er det flere sekunder hvor ting ikke er rendret så ting ser helt merkelig ut.. Dette er på Xbox360 altså.

 

 

Dette har vært litt irriterende og lite imponerende, og gjør ting faktisk litt vanskelig når jeg fort da kjører inn i en stolpe som jeg faktisk ikke kan se..

Lenke til kommentar

Må si jeg er overordnet skuffet over dette spillet. Har nå spilt 25% Savner endel elementer fra det forrige spillet.

 

Hva skal man bruke penger på i GTA 4 ? Fint hvis noen kan svare på det ? Gjerne noen fra Rockstar.

 

Savner

- tweeking av biler

- Hårsveis (ja faktisk noe så enkelt)

- Kjøpe egne hus

- Ha egne firmaer som får inn penger.

- Gambling. Har ikke sett noe mulighet til å vinne penger. En fin funksjon nå kunne kanskje være å spille på internett.

Alle disse feltene hadde de nå mulighet til å løfte et hakk videre her.

 

Ellers så ønsker jeg meg dette i GTA 5:

 

- Tweeking av våpen ( noe lignende Hitman spillene)

- Tweeking av biler ( legg inn elementer fra Forza og Grand turismo)

- Alle muligheter for utseene av karakter.

- Et system som gjør det mulig å drive firmaer på en smart måte.

- Et system for å drive organisert kriminalitet (narko trafikk, stjeling av biler, ran osv.)

- Mulighet for å tweeke egne leiligheter og kjøpe de nærme mission. Sikkerhetssystem i leiligheter.

- Leie av livakter.

 

Jeg kjøper ikke GTA 5 før de gjør noe med spillet igjen. Er glad på Funcom sine vegne at dette spillet var såpass lite givende. Nå blir det Age of Conan for alle penga.

Lenke til kommentar
Savner

- tweeking av biler

- Hårsveis (ja faktisk noe så enkelt)

- Kjøpe egne hus

- Ha egne firmaer som får inn penger.

- Gambling. Har ikke sett noe mulighet til å vinne penger. En fin funksjon nå kunne kanskje være å spille på internett.

Alle disse feltene hadde de nå mulighet til å løfte et hakk videre her.

 

Ellers så ønsker jeg meg dette i GTA 5:

 

- Tweeking av våpen ( noe lignende Hitman spillene)

- Tweeking av biler ( legg inn elementer fra Forza og Grand turismo)

- Alle muligheter for utseene av karakter.

- Et system som gjør det mulig å drive firmaer på en smart måte.

- Et system for å drive organisert kriminalitet (narko trafikk, stjeling av biler, ran osv.)

- Mulighet for å tweeke egne leiligheter og kjøpe de nærme mission. Sikkerhetssystem i leiligheter.

 

Vent på pc versjonen og bruk mods, alt du nevner er typiske mods. Joda, det kommer nok til PC.

Lenke til kommentar
Bruk penga på ammo.

 

Når jeg har kjøpt alt jeg kan av Ammo, så har jeg fortsatt 80 000,- igjen :)

 

Har også hørt om et mission som man får 250 000,- .. .. hehe.. Hva er vitsen hvis ikke stakkars Nico får brukt det på noe. Han ønsker jo seg det gode liv. Stakkars mann.

Lenke til kommentar

Spillet er jo veldig bra, men jeg synes ikke at et spill bør få 10/10 av alt og alle og komme på topp av gamerangkings når det ikke er noe spesielt revolusjonerende med spillet. Eneste "revolusjonerende" er vel detaljen. Nå sier jeg ikke at spillet er dårlig, tvert imot. Men et 98% gamerangkings spill bør gi en hardcore gamer følelsen av å spille spill på nytt for første gang, altså noe helt nytt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Når jeg har kjøpt alt jeg kan av Ammo, så har jeg fortsatt 80 000,- igjen :)

 

Holy crap, da vet jeg sannelig ikke. Vask bilen, lakker den, bruk opp ammoen og du må jo selvfølgelig kjøpe de beste våpnene hvis ikke du har gjort det.

 

Lap dance?

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...