Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Virker som du har hatt besøk av paladin Hoss :)

 

Han dukker gjerne opp i selskap med Pek, etter at man har møtt dem ved en stasjon i DC. Der lover han å hjelpe deg, hvis du forsvarer ham mot endel mutants (og sier nei takk til caps som takk).

 

Dette fører til en litt artig bug. Hoss dukker opp overalt. Har opplevd flere ganger selv at når jeg tar meg en lur på senga i Megaton, så står Hoss ved senga og ønsker meg "good morning" dagen etterpå. Greit nok det, selv om det er litt creepy. Problemet er at Hoss mangel på respekt for privat eiendom ikke stopper der.

 

Hoss er en tjuveradd. Han kan sikkert ikke noe for det, men han forsyner seg gjerne av våpenskapet ditt. Der stjeler han det beste han kommer over.

 

Her er bilde av Hoss og Pek, etter et lite raid i våpenskapet mitt. Hoss virker fornøyd etter å ha forsynt seg med en Fat Man og 8 mininukes.

 

post-82028-1285593561,7603_thumb.jpg

 

 

Blir du lei av å få Hoss på besøk, og ikke vil få dårlig karma ved å drepe han, så er det bare å følge etter Hoss ut i villmarka, og vente på at han gjør noe dumt, som f.eks. å pælme granater én meter fra seg selv, inni en trang metrotunnell.

 

 

Edit: mindre screenshot

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Broren min satt og spilte på en gjeste profil på min xbox. Han var på Mothership Zeta og plutselig frøys xboxen. Etter han skrudde den av og på igjen og loaded den siste save filen var ikke Mothership Zeta der lengre. Noen som vet hva som er galt?

 

Er bare meg som har lastet ned ekstra pakkene på min profil og gjeste profilen er ikke en "live profil".

Lenke til kommentar

Sitter her og lurer litt på om det er verdt å kjøpe Broken Steel på Playstation Store? Ser alle 5 utvidelsene koster 75kr hver.

Kjøper man GOTY så blir hele spillet ca 100kr billigere enn om man kjøper utvidelsene hver for seg. Men det er Søndag, og alt er stengt!

 

 

Hjelp? :p

 

Det var ikke Broken Sttel jeg mente, den ville jeg absolutt ha kjøpt. The Pitt syns jeg var litt kjedelig!

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Jeg spillte Fallout 3 på pc da det kom ut.Har ikke spillt noen expansion enda.Jeg har nå en Ps3 som jeg bruker til spill.

 

Lurer derfor på; Er alle expansionene slik at du fortsetter der du slapp fra forrige,med samme karakter?Jeg har lite lyst til å spille gjennom hele fallout om igjen...

Men vil heller ikke begynne å spille på en expansion om jeg får følelsen av at jeg fortsetter på noe..

 

Mener å ha lest at i det nye som kommer nå,er du en budbringer som blir skutt i hodet men overlever.

Derfor høres det ut som et nytt spill med ny karakter,noe som passer meg bra.

 

Men dere som har spillt alle expansions,kan dere bruke karakteren deres fra fallout 3 i alle expansionene eller er det noen av dem som gir deg ny karakter?

Endret av odin7474
Lenke til kommentar

Virker som du har hatt besøk av paladin Hoss :)

 

Han dukker gjerne opp i selskap med Pek, etter at man har møtt dem ved en stasjon i DC. Der lover han å hjelpe deg, hvis du forsvarer ham mot endel mutants (og sier nei takk til caps som takk).

 

Dette fører til en litt artig bug. Hoss dukker opp overalt. Har opplevd flere ganger selv at når jeg tar meg en lur på senga i Megaton, så står Hoss ved senga og ønsker meg "good morning" dagen etterpå. Greit nok det, selv om det er litt creepy. Problemet er at Hoss mangel på respekt for privat eiendom ikke stopper der.

 

Hoss er en tjuveradd. Han kan sikkert ikke noe for det, men han forsyner seg gjerne av våpenskapet ditt. Der stjeler han det beste han kommer over.

 

Her er bilde av Hoss og Pek, etter et lite raid i våpenskapet mitt. Hoss virker fornøyd etter å ha forsynt seg med en Fat Man og 8 mininukes.

 

post-82028-1285593561,7603_thumb.jpg

 

 

Blir du lei av å få Hoss på besøk, og ikke vil få dårlig karma ved å drepe han, så er det bare å følge etter Hoss ut i villmarka, og vente på at han gjør noe dumt, som f.eks. å pælme granater én meter fra seg selv, inni en trang metrotunnell.

 

 

Edit: mindre screenshot

 

Kjenner jeg AI rett syntes han fatman er et perfekt våpen i nærkamp med kakelakker.

Rart han ikke byttet til enclave power armor om du hadde det i skapet.

 

Har aldri hatt problemer med han, men det var to tilfeller av folk som dukket opp i Oblivion, de tre figther guild medlemene du ga våpen til og gruvevaktene i en gruve der du skulle befri noen orges i en daedra quest. En gang dukket begge grupper opp når jeg ble sluppet ut fra fengsel, gruve vaktene ville angripe deg mens figter guild medlemer og vaktene i byen ville forsvare deg så det ble et slag.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Noen andre som føler at Fallout 3 er vanskeligere enn New Vegas?

Ikke at jeg sliter så veldig mye, men synes det er litt sjelden man treffer på andre traders som faktis har penger til å kjøre det skrote jeg vil selge.

 

I New Vegas var det jo plenty av trader som hadde flere tusen av caps på seg, mens i F3 så er det svært få som har mer enn noen par hundre.

 

Kanskje jeg ikke har utforsket nok av brette men er nå blitt level 15 og vil ikke si at det har forandret seg så veldig mye.

 

En annen ting jeg lurte på.

Hvis jeg spiller igjennom DLC'ene, vil jeg kunne forsette med selve Fallout 3 etterpå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...