Gå til innhold

Bok-kafeen - Stedet for småprat og spørsmål rundt litteratur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en novelle der hovedpersonen låner en drill av en i borettslaget og blir helt hekta på den, ender med at han dreper en kar med drillen. Har lyst til å lese den igjen, men husker ikke hva novellen heter. Tror muligens navnet er et drill-merke, men er ikke helt sikker. Noe som vet?

Lenke til kommentar

Leste en novelle der hovedpersonen låner en drill av en i borettslaget og blir helt hekta på den, ender med at han dreper en kar med drillen. Har lyst til å lese den igjen, men husker ikke hva novellen heter. Tror muligens navnet er et drill-merke, men er ikke helt sikker. Noe som vet?

 

Black & Decker av Einar Økland :thumbup:

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Når jeg var yngre så var jeg en lesehest, da var det omtrent det eneste jeg gjorde. Men så kom datamaskinen inn i livet mitt, og siden den tid har leselysten vært svært liten. Dette er altså en 8 år siden. Men etter at jeg kjøpte meg "The World of Karl Pilkington", som egentlig er en ganske "dum" bok, superlett underholdning så fikk jeg tilbake den leselysten jeg ikke har att på 8 år. Jeg håper virkelig jeg greier å holde på den, så jeg bestilte meg 3-4 klassiske literære verk og satser på å få lest "Man's Search For Meaning" og kanskje Den Yngre Edda før den tid.

 

Utrolig moro å bli hekta på en bøker igjen. Det var dagens meningsløse post fra meg.

Lenke til kommentar

Når jeg var yngre så var jeg en lesehest, da var det omtrent det eneste jeg gjorde. Men så kom datamaskinen inn i livet mitt, og siden den tid har leselysten vært svært liten. Dette er altså en 8 år siden. Men etter at jeg kjøpte meg "The World of Karl Pilkington", som egentlig er en ganske "dum" bok, superlett underholdning så fikk jeg tilbake den leselysten jeg ikke har att på 8 år. Jeg håper virkelig jeg greier å holde på den, så jeg bestilte meg 3-4 klassiske literære verk og satser på å få lest "Man's Search For Meaning" og kanskje Den Yngre Edda før den tid.

 

Utrolig moro å bli hekta på en bøker igjen. Det var dagens meningsløse post fra meg.

 

har den noe med "an idiot abroad" å gjøre? :)

Lenke til kommentar

Jeg er så blank i litteratur verdenen, hjelp meg!

 

Her er et par bøker jeg liker:

-Fluenes Herre

-Of Mice and Men

-Røde Orm

-One Flew over the Cuckoos Nest

 

Jeg liker bøker om samfunn/politikk/relasjoner, historie er et pluss og gjerne med noe dypere budskap, krim er det tristeste jeg vet.

 

Er Macht und Rebel og The Cocka Hola Company bra?

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...