Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at IV er ute på PC i løpet av 2008... San Andreas ble lansert i oktober '04 til PS2, og kom på PC i juni '05.

 

Om de bruker like lang tid denne gagen, så blir det vel akkurat i årsskiftet. Men vi får se, er vel lite annet å gjøre enn å vente i tålmodigheten uansett.

 

Jeg er mer spent på hva de som ikke var overvettes begeistret for GTA3 synes om dette spillet, synes ikke GTTA3 var så fantastisk personlig, så det blir interessant å se om denne varianten lever opp til forventingene som er satt. I fare for å hisse på meg noen, så er det jo standard prosedyre at store forhåndsopphausede titlere får veldig bra kritikker om de er ganske bra spill eller bedre. Ofte så er de dog ikke så fantastiske når hypen har lagt seg (dog helt greie titler).

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg var litt sånn "jeg skal ha spillet, men jeg kan godt vente litt" -typ.. Nå etter å sett noen videosnutter og lest førsteinntrykk, så vet jeg knapt hvor jeg skal gjøre av meg til i morgen.. og hvor jeg skal løpe for å kjøpe det..

 

Men, noen som har noen formeninger om det bør skaffes til PS3, eller Xbox360? Jeg er nå en av de som kan velge slikt sett..

 

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Har distansert meg selv fra dette spillet så mye som mulig for og ikke gjøre ventinga uholdbar. Men etter og ha lest denne snik-titten så føles de neste 24timene, til butikkene åpner imorra, værre enn de siste månedene. Klarer nesten ikke vente lenger. AAAAAARRRRGH :wallbash:

Lenke til kommentar

Hmm... jeg er faktisk ganske hypet på GTA4 nå. Hadde ingen interesse i spillet før nå. Har ikke gledet meg til GTA siden GTA3, dette lover bra! Har bare sett trailerne og to video-omtaler. Så den første traileren i forrige måned.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jeg var litt sånn "jeg skal ha spillet, men jeg kan godt vente litt" -typ.. Nå etter å sett noen videosnutter og lest førsteinntrykk, så vet jeg knapt hvor jeg skal gjøre av meg til i morgen.. og hvor jeg skal løpe for å kjøpe det..

 

Men, noen som har noen formeninger om det bør skaffes til PS3, eller Xbox360? Jeg er nå en av de som kan velge slikt sett..

 

 

Takker :)

Her sitter jeg i nøyakig samme båt og angrer vilt på at jeg ikke har bestilt spillet allerede.. Satser på Elkjøp imorgen jeg.

 

Men er det noen sammenligninger av PS3 mot X360 noe sted? Tenker da på flyt i grafikk etc. Jeg vet om de store forskjellene(DLC etc) men har ikke sett noen sammenlikning som går på grafikk og slikt enda.

 

Heller mot 360 pga DLC, LIVE og kontrolleren men rykter om PS3 med fetere lyd og muligens litt høyere fps i tunge sekvenser kan fort få meg over på andre tanker...

 

Noen som har en link til en sammenlikning?

 

PS! JEg skummet gjennom artikkelen her i frykt for spoilers så pliiis unnskyld meg hvis dette allerede er besvart :innocent:

Lenke til kommentar
Men er det noen sammenligninger av PS3 mot X360 noe sted? Tenker da på flyt i grafikk etc. Jeg vet om de store forskjellene(DLC etc) men har ikke sett noen sammenlikning som går på grafikk og slikt enda.

Det jeg har lest er at PS3 har bedre framerate og AA. Ellers er det ikke noen forskjeller, da bortsett fra det nedlastbare innholdet.

Lenke til kommentar
Men er det noen sammenligninger av PS3 mot X360 noe sted? Tenker da på flyt i grafikk etc. Jeg vet om de store forskjellene(DLC etc) men har ikke sett noen sammenlikning som går på grafikk og slikt enda.

Det jeg har lest er at PS3 har bedre framerate og AA. Ellers er det ikke noen forskjeller, da bortsett fra det nedlastbare innholdet.

Hmm.. Dette gjorde ikke saken lettere gitt.. Kanskje kjøpe begge deler? :hmm:

 

Velvel får ta det på magefølelsen i butikken vil jeg tro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...