Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skremmer meg at det er så mange under 18 som skal "skulke skolen" og kjøpe seg gtaIV. Dere får ikke kjøpt spillet uten en forelder med :).

 

Jeg håper ikke du sikter til meg :p . Jeg har tilbakelagt mange nok år til å kjøpe dette på lovlig vis. Ble heller ikke spurt om legemitasjon som så mange snakker om, så også her bekreftes min generelle regel ... Skjegg er legg :!:

Lenke til kommentar

Håper jeg ikke blir spurt om legg på tirsdag! :blush: Blir jo ALLTID det når jeg kjøper øl mener jeg.. 2 år har jeg funnet meg i det, men om jeg blir spurt på elkjøp så skal jeg hjem å øve i GTA før jeg tar krutttønna å sprenger hele sjappa..

 

Eller ikke..

 

Har i alle fall skaffet meg gold medlemsskap på live nå! Så, da er alt klappet og klart! :D Gleder meg som en liten unge!

 

Edit: heter ikke spørt, men spurt...

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Er nok ikke den stereotypiske gamer-typen som tilbringer natta før release utenfor butikken i sovepose, men må nok skulke første økt av skolen for å sikre meg en kopi. Føler meg litt sær, men jeg er vel ikke den eneste :whistle:

 

Spillet ser og høres forsåvidt herlig ut. Kan ikke vente til å sette meg inn i en tilfeldig bil, utforske bilen og særtrekkene dens mens jeg tapper fingeren til electroen som kommer ut av høytallerene på bilen :love:

Lenke til kommentar
Er nok ikke den stereotypiske gamer-typen som tilbringer natta før release utenfor butikken i sovepose, men må nok skulke første økt av skolen for å sikre meg en kopi. Føler meg litt sær, men jeg er vel ikke den eneste :whistle:

 

Sikkert ikke, må bare nevne den ene gangen jeg dro med sovepose utenfor elkjøp. Var til andre dose med Wii konsoller, og rett etter en russekro! Slang ut ett forslag til en kompis om han ville være med å sove utenfor elkjøp, og full og god svarte han ja! Dro hjem til meg og grabba en six-pack før vi ble kjørt ned til elkjøp.. Morsomste nachet noensinne.. :p Kom ingen andre før 8 tida, da vi hadde vært der i 4 timer allerede ;)

 

Holder nok å være der noen timer etter release tror jeg! Selv satser jeg på å dra meg opp til åpningstid da! :) Hva skjer med at jeg får mail av absouluttspill nå? sent søndags kveld?

Lenke til kommentar
Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

heh...tror jeg også må kjøpe ps3 grunnet gta :p ser utrolig rått ut! masse detaljer og ett fritt spill :p Bare gode omtaler rundt forbi om spillet.

Dette spillet overgår alt, Crysis, HL2, Halo og fler!!

Jammen dette spillet er verdt en konsoll alene :D

Må ikke gå glipp av tidenes spill ;)

Lenke til kommentar

IGN har lagt ut review. Det fikk 10/10 (ign har ikke gitt ut en tier på mange mange år). Og damn...:

 

"Grand Theft Auto IV is the best game since Legend of Zelda: Ocarina of Time."

 

"The story is Oscar quality".

 

Ja, gamer.no's skribent mente at det kanskje ikke er helt oscar-kvalitet, men ign har vel spilt gjennom såeh.. Les deres anmeldelse her: http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...