Gå til innhold

Førsteinntrykk: Grand Theft Auto IV (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at det gir en vag anelse av skadefryd når jeg tenker på dere under 18 som kanskje blir spurt om å vise legemitasjon. Tenk å måtte forlate butikken, tomhendt og med halen mellom beina :!: :p

Ja det er veldig synd i personer som har strevet for å få tak i ett spill, å så få den beskjeden midt i trynet :p Husker en venn av meg skulle kjøpe Tony Hawk Underground(av alle spill!?) på elkjøp men så fikk han ikke kjøpe det fordi det var 16 årsgrense på det :p Det er mange år siden, men likevel :p

Når jeg kjøpte Vice City måtte jeg forsøke flere forskjellige butikker helt til noen solgte det :)

 

Nå er jeg 19 så det slipper jeg å tenke på mer :p

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Og der har spaceworld mistet meg som kunde for evig og alltid. Sørens klovnebutikk. Jeg forhåndsbestilte spillet der mot en femtilapp, og ble fortalt at spillet ville koste 500,- eller der omkring. Nå ringer jeg ned for å høre at beholdningen er i rute, og spør tilfeldigvis hva prisen vil være. 650,-! Herregud, så latterlig. Så jeg skal altså betale i alt 700,- kroner for dette spillet? Ikke hælljeroa om jeg skal.

 

Er du en blek liten kar med tredagers skjegg som jobber på Spaceworld CC-vest håper jeg du føler deg truffet. Maken til bløffmaker.

 

Nå blir det å campe utenfor Lefdal eller Elkjøp, og bruke Spaceworldforhåndsbestilingen sop en sikkerhet om jeg mot formodning ikke skulle få tak i spillet.

 

Apekattbedrift

Lenke til kommentar
Det skremmer meg at det er så mange under 18 som skal "skulke skolen" og kjøpe seg gtaIV. Dere får ikke kjøpt spillet uten en forelder med :).

 

Oh please:P 80% av butikker som selger spill gir faen i aldersgrenser. Det er ikke som tobakk og alkohol. Jeg er 17 selv og har aldri hatt problemer med å kjøpe spill som er 18 år på selv som 15 åring. Og jeg blir også skulken skolen ei stund framover nå for å spille gta. spart opp skulkedager ei stund nå så time to spend em

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Som artikkelforfatteren sa om det irriterende momentene med å gjøre oppdrag på nytt igjen er faktisk forbedret ganske mye siden forrige versjon. Greitt nok, men må ta alle oppdrag fra starten av, men nå er det blitt ganske enkelt å bare ta "replay" knapp med en gang man har feilet.

 

Dessuten, en ting jeg alltid gjorde før var å loade på nytt hver gang jeg daua, rett og slett for å ikke miste ALT snackset man har spart opp. Nå derimot beholder man alt av våpen etc, ganske så digg, så det gjør ikke noe å havne på sykehus :=)

 

beste spillet ever..! men sjønnte jeg en liten tone av at forfatteren ikke var helt fornøyd i artikkelen eller ?

Lenke til kommentar

Jeg har "heldigvis" feber i 40, så det blir nok gaming på meg resten av uka :) men, så kommer jo det vonde valget da når man har alle nestegenerasjons konsollene... PS3 eller X360? :S tror jeg nok skal gå for 360, men GTA hører simpelthen bare i Playstation kontrolleren. (no offence hvis noen mener noe annet..)

Lenke til kommentar
Så bare GTA: IV oppi hjørnet så trodde det kom en omtale jeg nå, men jaja :p

 

Bah! Trist å se at jeg må kjøpe en Xbox360/PS3 for å spille GTAIV :(

Hvor er PC versjonene? :cry:

 

Velkommen til klubben. PS3 kjøpes i morra hvis en viss butikk har flere igjen

Elkjøp får inn bundle med PS3 og gtaIV :). Prisen vet jeg dessverre ikke, men samtlige butikker skal få noen sånne bundler.

 

Hvor har du det fra at Elkjøp får inn bundler med ps3+gta4? Var innom Elkjøp Skøyen tidligere idag og de hadde ikke hørt om det. Er veldig interessert i en sånn pakke ettersom jeg ikke har noen konsoll av nyere dato. Er det eventuelt andre steder man kan kjøpe sånne pakker?

 

Andreas

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...