Gå til innhold

TrackMania Nations Forever ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Husk å fikle på advanced-instillinger - man kan få grafikken til å se virkelig bra ut, med complex shadows, AF, detaljert geometry og så videre - generelt masse instillinger for at det skal se skikkelig "crisp" ut (eneste er at motion blur synes ikke jeg passer så bra, så slo den av).

 

edit: det er jo jo et ekstremt raskt spill, så vær forsiktig med AA.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har problemer med brannmuren. Når spillet skal starte for første gang så kommer det en liten dialog boks opp om at spillet bruker peer to peer og jeg kanskje må konfigurere brannmuren (Norton). Så popper brannmur varslern opp og spør om jeg vil gi spillet tilatelse til å koble seg på nett. Svarer ok, men så blir jeg sendt tilbake til trackmania boksen og så til brannmuren varslerern og sånn går det frem og tilbake. TrackMania spillene er supre, men dette får jeg f*en meg ikke spillt. :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg logget inn for første gang på nesten et år og fikk 500 copper som takk. Bruke litt av det til å kjøpe Ferrari og lekte litt i editoren for å få den til å se virkelig kul ut. Deretter var det rett ut i multiplayer, og alt sammen i løpet av et kvarter, tyve minutter. Genialt spill. :)

 

Eneste problemet var at jeg ledet en hel runde, kom inn i en oppoverbakke rett før mål og fikk motorstopp? Aner ikke hva som skjedde, men det har skjedd noen ganger allerede. Bilen bare stopper og begynner å rulle bakover. Var litt verre da jeg fikk motorstopp midt i en loop... :eek:

 

Håper det er Ferrarien som er synderen og ikke selve spillet.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Jeg logget inn for første gang på nesten et år og fikk 500 copper som takk. Bruke litt av det til å kjøpe Ferrari og lekte litt i editoren for å få den til å se virkelig kul ut.

 

Eneste problemet var at jeg ledet en hel runde, kom inn i en oppoverbakke rett før mål og fikk motorstopp? Aner ikke hva som skjedde, men det har skjedd noen ganger allerede. Bilen bare stopper og begynner å rulle bakover. Var litt verre da jeg fikk motorstopp midt i en loop... :eek:

 

Håper det er Ferrarien som er synderen og ikke selve spillet.

Fikk 500 jeg og. Må sjekke ut den ferrarien. Og den motorstoppen var på grunn av en motorstopp veidel i spillet.

Lenke til kommentar
Er vel ingen vits å laste ned denne om man har United Forever da.

Det stemmer, og de som har lest artikkelen vet allerede dette :-)

Men det hjelper jo ikke å bare spille United, hvis andre man kjenner ikke har det.

Det er litt av greia med "Forever"-patchene! Nations og United kan spille på de samme serverene, så lenge det bare er stadium! :)

 

Edit: Har spilt meg nesten ferdig med solo-modusen, og foreløpig ligger jeg på tredjeplass i Norge og ~150 i verden.. :wee:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Argh, har ikke logget på United manuelt siden jeg fikk det i fjor. Har brukt sånn automatisk innlogging. Husker ikke brukernavn/passord. :/

 

Andre som har problemer å logge inn på United Forever?

 

Har akkurat det samme problemet. Har gledet meg som en unge i hele dag til å spille også får jeg ikke logget på. :(

Har du funnet ut noe av det?

Lenke til kommentar

Den motorstoppgreia er ikke en del av banen. Jeg lå som sagt på førsteplass, men da jeg fikk motorstopp kjøre alle andre bare forbi. Dessuten har jeg fått motorstopp flere ganger på tilfeldige stedet i tilfeldige baner uten at jeg blir noe klokere. Det eneste som hjalp var å skifte til en gamepad, men da styrer bilen automatisk til venstre når jeg starter et løp. Aner ikke hvorfor, men det er i det minste mulig å spille. :)

 

Ferrarien fant jeg for øvrig ved å gå inn på den shopping-linken (har glemt hva den heter i farten) og valgte New Models. Kostet 150 copper, men var verdt det. Spesielt når det er over hundre andre personer med i løpet, og samtlige av de andre kjører en kjedelig formel-1 bil. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...