Gå til innhold

TrackMania Nations Forever ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som du sier, så kan man se hvem server de spiller på. Man kan også se hvor mange medaljer de har på solo osv.

 

Poenget er at buddy listen slik den er nå er omtrent unyttig.

 

Hva med tidene til en buddy? Hadde vært dritkult å hatt auto-tilgang til ghost på solo play til en buddy.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå har <insert-buddy-nick-here> tatt topp tiden min på bane XYZ! bare må slå den!

Lenke til kommentar
Som du sier, så kan man se hvem server de spiller på. Man kan også se hvor mange medaljer de har på solo osv.

 

Poenget er at buddy listen slik den er nå er omtrent unyttig.

 

Hva med tidene til en buddy? Hadde vært dritkult å hatt auto-tilgang til ghost på solo play til en buddy.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå har <insert-buddy-nick-here> tatt topp tiden min på bane XYZ! bare må slå den!

Helt enig, skriv det på Nadeo sine forums :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvordan skrur man av den forferdelige musikken på dette spillet?! Må være den verste spillmusikken jeg noen gang har hørt (da snakker jeg først og fremst om musikken under selve spillinga, ikke den i menyen)!

 

Edit: Fant heldigvis ut av det! For de andre som er like dårlig til å lete som meg; ta musepekeren oppi høyre hjørne og så vil det komme fram en liten meny hvor man kan stille lyd.

Endret av Glassmesteren
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...