Gå til innhold

TrackMania Nations Forever ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

uten å ha prøvd de banene det er snakk om så husker jeg hvordan det var i forrige utgave av nations. det var noen ubrukelige baner der også, men jeg spillte stort sett på gamer.no servern, og der var det mye gode baner samt at det var mulig å komme med egne forslag til hva slgas banen som burde byttes ut og legges til.

 

har prøvd å få et svar både her i tråden og på pm til TST på om gamer.no har planer om å få opp en server igjen, men har ikke fått noe sfvar enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nop funker ikke. ikke at jeg helt vet om jeg gjorde alt rett heller, det var jo ikke akkurat en informativ post, da han ikke opplyste om hvor filene er lagra. fant bare noen av de og ikke den mappa f.eks.

 

edit: nåp bugger forumet til nadeo også. laga en ny tråd der, men så fort den ble oppretta (jeg tror den ble oppretta i alle fall) så stoppa forumet helt opp og nå funker ikke noe der heller.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

kan noen sjekke forumet til nadeo og si om det funker? etter at jeg laga en ny tråd i går så har forumet vært veldig buggete. loader ikke og henger seg osv.

 

dersom det funker så kan den personen kanskje sjekke ut tråden min i den tekniske delen og se om jeg har fått svar?

Lenke til kommentar

hehe det var det da, laster ned nå, men de er fra august 2005, så jeg tror de er ganske oppdaterte de jeg har.

 

edit: det ser jaggu ut til at det funka. var vel online i rundt 10+ baner nå uten problemer. eller det lagger som faen dersom det er en ren dirt eller heavy grassbane, men det er sikkert fordi slike baner er mer krevende grafikkmessig.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
det har ikke så mye å si, jeg liker ikke grusbanene alikevel. dersom det var en annen type bli å bruke der så hadde det vært noe annet, men den bilen i nations egner seg ikke til rally synes jeg.

Jeg likte heller ikke grusbaner til å begynne med (startet med dem da jeg kjøpte United for noen måneder siden), men likte dem mer etterhvert. En del baner er jo skikkelig gode blandinger også - det blir vel litt dumt å måtte quitte serveren så fort det kommer opp en grusbane mener nå jeg da.

Lenke til kommentar

jeg quiter ikke, jeg bare parkerer i 5 minutter. men det er mest pga laggen da. og de som flyter fint med litt grus innimellom kjører jeg på.

 

edit: de banene jeg hater mest er labyrint banene der du ikke har snøring på hvor du skal, og gjerne har noen hopp som er umulige å ta om du ikke har optimal fart til enhver tid også. da blir det så forbaska vanskelig å kjøre igjennom for å finne veien.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...