Gå til innhold

TrackMania Nations Forever ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for å reistrere den nøkkelen så velger du account - register paying key. vanskeligere var det ikke.

 

mulig jeg er tett, men når det jeg gjør det så står det:

 

"Conversion to a trackmania united account"

 

også tar jeg copy/paste på key'n jeg har i email, og trykker convert. Får da bare "wrong key"

Lenke til kommentar
kult spill ;) jeg gamet det med damen i går kveld.

bare kjipt at spacebar er prate-knapp, lol.. jeg prøver av og til å håndbrekksladde, så kommer jeg inn i talemodus og da stopper jo bilen.

 

Du kan slide med gass, sving, brems(også kalt powerslide). Du kan også bytte tast på bremsen, så det blir lettere. Det gjør du ved å gå Profile -> Inputs.

 

Var en som sa noe om at han mista all fart når han kjørte osv.. Det er nok ikke ferrarien din=\ Det er en del bugs, som jeg virkelig håper nadeo fikser på... Man merker det kanskje mest på dirt og rammstein(den grå kanten på veien)..

 

EDIT: Dere kan også laste ned biler/skins fra www.trackmania-carpark.com(disse funker hvertfall til United, er ikke 100% sikker på TMNf.. Når du har lastet skinnet ned legger du det i Mine dokumenter\TrackMania\Skins\Vehicles\CarCommon. Om ikke Vehicles og CarCommen er der, så bare lag de, så skal det funke. HF driving=)

 

btw, dere finner meg ofte på NRK servern

Endret av Tvitsj
Lenke til kommentar

jeg har lasta ned noen biler fra den linken din nå, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tak i de ingame.

 

edit: fant ut av det. hadde oversett en mappe, samt at de må ligge i stadiumcar mappa for å funke ;)

 

edit some more: faen ass, spillte driver å kræsjer til skrivebordet hele tia. utrolig iriterende. får bare droppe å spille til det kommer en patch

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Kult spill, men er det noen som kan anbefale en server hvor man fokuserer på fart i stedet for å gjette hvor banen er? Begynner allerede å gå lei hele dritten da de aller fleste banene jeg har prøvd i multiplayer er helt meningsløse. Hva er poenget med å ha et checkpoint rett foran et hopp man ikke har sjanse å klare med mindre man har full fart før man i det hele tatt kommer til det checkpointet? Genialt spill, men burde definitivt ha vært flere "normale" baner hvor man fokuserer på å kjøre fort. Liker jo hopp, loop og alt det der, men hater å tape for jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre.

Lenke til kommentar
Kult spill, men er det noen som kan anbefale en server hvor man fokuserer på fart i stedet for å gjette hvor banen er? Begynner allerede å gå lei hele dritten da de aller fleste banene jeg har prøvd i multiplayer er helt meningsløse. Hva er poenget med å ha et checkpoint rett foran et hopp man ikke har sjanse å klare med mindre man har full fart før man i det hele tatt kommer til det checkpointet? Genialt spill, men burde definitivt ha vært flere "normale" baner hvor man fokuserer på å kjøre fort. Liker jo hopp, loop og alt det der, men hater å tape for jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre.

 

Ja, jeg vet, utrolig mange av banene forsøker jo å overgå hverandre i toskeri med rekke og rad ev veldig vanklige elmenter, gjerne med checkpoints rett foran. Er det bare jeg som liker baner der det går litt på å kjøre fort, ikke bare være en av få som er heldig nok til å komme seg igjennom en eller annen sinnsyk kombinasjon?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...