Gå til innhold

Prisguide.no søker medarbeidere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når er det egentlig de heldige blir trukket ut?

/bump

 

 

Etter at søknadsfristen går ut?,heh.

"Trukket ut" blir vel feil, dette er en arbeidsplass, ikke et lotteri med en bamse som førstpremie.

Det er ikke bare å drive eget firma og være ung, selv om mange av dere føler dere voksne nok til denne jobben, så er det ikke sikkert at dere er godt egnet selv om dere har "dataferdigheter".

 

Lykke til de som har søkt i alle fall, er vel et lite nåløye som man skal igjenom:)

Lenke til kommentar
Når er det egentlig de heldige blir trukket ut?

/bump

Etter at søknadsfristen går ut?,heh.

"Trukket ut" blir vel feil, dette er en arbeidsplass, ikke et lotteri med en bamse som førstpremie.

Grunnen til at jeg spurte var at jeg spurte en venn av meg, som jobber i prisguiden, og han sa at han var usikker, men at man fikk som regel svar innen en dag og at jeg heller skulle spørre i tråden her.

 

Jeg formulerte meg vel litt feil, det jeg mente å spørre om var hvor lang behandlingstiden er.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vil bare si at responsen er enorm, fint å se at så mange ønsker å være med å utvikle prisguiden! :)

 

På grunn av den store responsen tar behandling av diverse henvendelser litt tid, så jeg ber om forståelse for litt sene svar til tider.

 

God helg!

Godt at dere får god respons :)

Så det blir slik at dere bare trenger en veldig liten brøkdel av de søknadene som har kommet inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...