Gå til innhold

Prisguide.no søker medarbeidere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager for OT, men jeg har et forslag, kanskje dette trenger sin egen tråd. Isåfall kan en moderator starte en i mitt navn eller noe.

Anyways, hva med om innloggede brukere av prisguiden kan legge inn produkter selv(bortsett fra prisene kanskje), så går de gjennom en ansatt før produktet går inn i prisguiden. Ville det gått an i teorien og i praksis?

Lenke til kommentar
Da hadde jo ikke medarbeiderne fått betalt? :ph34r:

Med andre ord trenger ikke prisguiden så mye penger, og dermed mindre reklame. Og hvis det funker som det skal blir den oftere oppdatert, og får flere produkter. Men jeg tenkte at brukerne kunne blitt belønnet på en eller annen måte, enten med t-skjorte til jul, rabatt i butikker eller noe annet.

Lenke til kommentar
Da hadde jo ikke medarbeiderne fått betalt? :ph34r:

Med andre ord trenger ikke prisguiden så mye penger, og dermed mindre reklame. Og hvis det funker som det skal blir den oftere oppdatert, og får flere produkter. Men jeg tenkte at brukerne kunne blitt belønnet på en eller annen måte, enten med t-skjorte til jul, rabatt i butikker eller noe annet.

 

Skal love deg at det ikke blir mindre reklame allikevel. HW.no tjener haugevis av penger fra butikkene uten reklame i prisguiden. Den lille provisjonen dere får her er bare lommerusk, og vil ha liten betydning hvor mye dere får her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
"Jeg er 19år og vil inn på gamlehjemmet. Man må egentlig være 60, men jeg er minst like dårlig til å ta vare på megselv som dem, så hvorfor skal alderen bety noe?"

Kanskje dårlig eksempel, men sånn er det

 

Haha, spot on! Script kiddies are not welcome :grin:

 

Du kan også legge til "jeg er minst like dårlig til å ta vare på meg selv om dem, dårlig til beins og har irregulær vannlating".

Lenke til kommentar
"Jeg er 19år og vil inn på gamlehjemmet. Man må egentlig være 60, men jeg er minst like dårlig til å ta vare på megselv som dem, så hvorfor skal alderen bety noe?"

Kanskje dårlig eksempel, men sånn er det

 

Haha, spot on! Script kiddies are not welcome :grin:

 

Du kan også legge til "jeg er minst like dårlig til å ta vare på meg selv om dem, dårlig til beins og har irregulær vannlating".

 

Slik som deg??

 

Nei fra fleip til fakta det finnes mange ufrivillige "gjester" på landes mange gamlehjem så spøken gikk ikke helt hjem kan man si..

 

Grunnen til at man setter 18 års grense er ganske klar man er ikke en juridisk person før man er myndig og derfor er det ikke f.eks signaturer verdt mye før den tid om man setter det på spissen.

Det er klart at om man har mye kunnskap og er ivrig etter å jobbe så er det surt å være for ung, men det er vel ikke den siste muligheten som kommer og skulle det være det så kan det vel være det samme med det!

 

-aara

Lenke til kommentar
Da søkte jeg også :) Venter i spenning, hadde vært drømmejobben!

 

edit: Noen korte spm: Hvordan er det med feriepenger og oppsigelsestid? Og hvor mange ansetter dere i denne omgang?

 

Hei,

 

For frilansere som ikke driver eget foretak, og dermed er å anse som ansatte, trekkes de 12,5% feriepenger som normalt. Oppsigelsestid er ikke definert enda, men det vil bli fastsatt i en eventuell avtale.

 

Vi har ikke tatt noen avgjørelse på hvor mange vi skal ansette, vi må ha medarbeidere nok til å få oppdatert og lagt inn nye produkter, i hovedsak i de største kategoriene. Er det for mange medarbeidere, kan disse risikere å få for lite å gjøre, og er det for få medarbeidere, får vi ikke dekket produktområdene godt nok.

 

Par-tre spørsmål:

- Søknadsfrist, ja, som Elendil nevner.

- Må man konstant følge med på nye produkter som kommer/har kommet på markedet, eller får man tips fra andre hold?

- Er det noe minimum man må jobbe?

 

Vi vil ta imot søknader frem til og med Fredag 18. April. Jeg kan se til at dette blir lagt inn i artikkelen. Grunnen til at det ikke var satt noen frist før er at vi var usikre på responsen. Det er vi ikke lenger :).

 

Man må følge med på hvike produkter butikkene legger ut. Man har selv ansvar for å skaffe seg arbeid, vi sender ikke over en liste med produkter som skal legges inn. Å holde oversikten er en del av arbeidsoppgavene.

 

Vi har ikke satt noe minimum, ikke når det gjelder produktinnleggelser og heller ikke antall timer. Vi ønsker personer som har muligheten til å følge opp arbeidet regelmessig. Det er en minimum provisjon du må tjene opp for å få utbetalt lønn hver måned, dette gjelder ikke for frilansere som fakturerer fra eget foretak.

 

Marius ;)

Lenke til kommentar
Går utifra at dette er en lokasjonsuavhengig arbeidsplass hovedsaklig basert på jobbing hjemmefra :)

Har en lillesøster på 24 som jeg lurer på om skal be søke, så kan jeg heller hjelpe henne i helgene hvis hun trenger det.

 

Ja, du kan bo hvor som helst. Du må bare ha tilgang til en PC med internett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...