Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Basicly er vel det å få byttet ut siste døra, slik at jeg får elvinduer begge sider. :) Så er det å sote rutene, og gjøre ferdig interiørlyset.

 

Så frister tanken med en ny bil også, men ikke nødvendigvis GT4 denne gangen. Celicaen blir nok ikke solgt, så det blir heller 2 biler i garasjen! Noen forslag på hva som kan være fristende?

Lenke til kommentar

Prisklasse 100k - 200k. Hadde vært kjekt med en med litt mer plass i f.eks! Har sett litt på BMW 1-serie, da de er ganske fete.(samt sykt lett å skaffe en del dreiemoment og hk på nyere biler) Noen kompiser av meg har erfaring med de bilene, og er veldig tighte og gode. Men det blir kanskje litt mainstream. Jeg vet ikke..

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

BMW åtter ja, det hadde faktisk vært noe her på Hadeland. Har kanskje sett èn tidligere, og det var nok bare en forbifarende. Og en V12 er jo ganske stor forbedring fra 7A-FE motoren. (Snakker vi motorswap? :ph34r: )

 

Men jeg tror det kanskje blir en litt heftig pris. Fristende er det, dog. Er det noen som har noen andre spennende forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...