Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ja, du fjærnet det forige innlegget mit, like greit for det var før jeg begynte å lese bloggen din, men vis jeg formulerer det litt da?

 

etter å ha lest nå 22 siden av loggen din, ser jeg at du har undersøkt og gjort om på nærmest hver eneste detalj i bilen din, noe jeg synes er helt rå heftig, og du har virkelig fått det til å klaffe! så lurer jeg på om du vet om noen sider hvor jeg får kjøpt innredning til bilen min da? Celica 1998 mod?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, beklager ventetiden! En blanding av kulde og lite mekking i det siste har resultert i dette. Skal få fart i sakene og ta et bilde av hvordan det ser ut! :) Er dog ikke så mye å vise frem, før jeg har fått fikset det i alle stedene som var planglagt. :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Halla!

er en stund siden jeg har skrevet her nå å det er hovedsaklig på grunn av mangel på nett i et hus jeg bodde i en del mnd som ikke hadde tilgang til nett... men nå er det bedre gitt^^ gleder meg til å følge med fremover og jeg er mektig imponert over det du har gjort siden sist jeg var her :) gleder meg til å se hvordan det med lysene blir.

 

Har kommet meg noe lenger på min egen celica, men det er som sagt kaldt ute å det er mye som må gjøres med den nå siden den har stått i ro å rustet... gidder ikke å nevne alt engang fordi det blir en del :p

 

stå på videre!

Mvh

Daniel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Teaser på interiørbelysning

 

post-91181-0-93048000-1298312946_thumb.jpg

 

post-91181-0-54214000-1298312956_thumb.jpg

 

Følte jeg måtte frem med disse bildene nå, etter mange lovord fra min side som ble brutt. Bilen blir mest et bruksobjekt på vinteren, og i år har det vært spesielt kaldt og uhyggelig å drive ute med bilen. Vaskehobbyen blir også bokstavelig talt på is også, da man ikke kan vaske noe særlig når gradene synker til -10. Så derfor blir det seendes slik ut(beklager at bildet er feilrotert):

 

post-91181-0-85343600-1298312962_thumb.jpg

 

Så jeg må bare beklage den dårlige aktiviteten her i det siste, men ser ut som det ENDELIG er lys i tunnelen. Ser ut som det er spådd skikkelig med plussgrader i helga, og kanskje jeg endelig kan ihvertfall få kablet opp dimmeren riktig. Idag er lysene koblet på slik at de lyser kun når døra åpnes. Vel, grunnen til dette er vel at jeg i all min hast i kuldegradene måtte finne en ledig kurs! Så har i grunn ikke fått sett noe særlig effekt av lysene enda, da de ikke er på når jeg kjører.

 

Men om sommeren igjen kommer jeg til å få masse fritid, og har ihvertfall to planer på tapeten: Soting og eksosanlegg. Som vanlig pleier det å komme noe annet også, så jeg håper dere gleder dere! :)

Lenke til kommentar

Ah, nå var det deilig å se at snøen faktisk begynner å smelte her på Østlandet!

 

Vasket bilen i selvvask idag, for å fjerne ulumskheter som salt og dritt. Kjenner jeg gleder meg til å svinge poleringsmaskina snart, for jeg tror det trengs en runde nå etter vinteren!

 

Skal på verksted neste uke for å få fikset opp i noe brekkvaiergreier som et verksted klarte å ødelegge på forrige visitt, så håper jeg kan få igang brekket igjen. Hva er vel vinteren uten brekksladder?

 

Ellers så må jeg få tak i noen nye hvite sideblinkere. De jeg har nå har gummipakningen blitt røtin, og noen klips har knekt av osv. Typisk ettermarkedskvalitet! Så det er ofte jeg må dytte de inn i hullet sitt igjen, da de hopper ut av seg selv.

 

Ellers har det plutselig oppstått noen klunkelyder i understellet foran igjen, når jeg svinger. Noen som vet hva dette kan være? Forrige gang var det kalipperen som hadde mista en bolt => litt løs og lagde klunkelyder når jeg svingte.

Lenke til kommentar

Bestemte meg også for å svare henvendelser fra dere også:)

 

 

ja, du fjærnet det forige innlegget mit, like greit for det var før jeg begynte å lese bloggen din, men vis jeg formulerer det litt da?

 

etter å ha lest nå 22 siden av loggen din, ser jeg at du har undersøkt og gjort om på nærmest hver eneste detalj i bilen din, noe jeg synes er helt rå heftig, og du har virkelig fått det til å klaffe! så lurer jeg på om du vet om noen sider hvor jeg får kjøpt innredning til bilen min da? Celica 1998 mod?

Jeg har ikke mulighet til å fjerne innlegg, så aner ikke hva som kan ha skjedd! Uansett, flott at du liker det du ser! :) Setter stor pris på støtte og gode ord fra folket! Har jo tross alt lagt sjela og det som er i denne bilen nå!

 

Ebay er som regel en av mine største venner når det kommer til slike ting som innredning etc. Prøv der, så finner du kanskje noe! :) Det jeg har er en 1996 modell.

 

 

Har lest gjennom hele tråden nå! :) UTROLIG BRA! :D Fikk lyst på Celica jeg også...

Takk for det! :) Flott at jeg kan inspirere folket!

 

 

Hoho glede meg til bildene !!konservativ_woot.gif

Har lest gjennom hele tråden nå! :) UTROLIG BRA! :D Fikk lyst på Celica jeg også...

 

yup jeg også er nr.2 etter favoritten min Impreza og det vil si noe siden jeg er total Subaru fanboy.

Subaru er jo utrolig flotte biler, og jeg liker spesielt den nye Imprezaen. Toyota og Subaru har jo samarbeidet med den nye sportsbilen til Toyota (FT-86), så mulig du blir totalt frelst når den kommer? :) (Noe jeg blir ihvertfall)

 

 

Anaxyd, jeg har gått i over 14 dager og ventet på UPDATE her!

Begynner å bli bekymret for deg, hva skjer for tiden?

Beklager den EKSTREMT latterlige ventetiden dere har hatt i vinter, men med en blanding av vinter(som er en dritt-årstid med mekking uten særlig verktsted med varme), masse skole (blir heldivis ferdig til sommeren nå = masse tid til bil), og at jeg ble litt lei på slutten. Har hatt en stor og god pause nå, hvor jeg bare har brukt bilen. Så håper jeg blir inspirert igjen snart!

 

 

Halla!

er en stund siden jeg har skrevet her nå å det er hovedsaklig på grunn av mangel på nett i et hus jeg bodde i en del mnd som ikke hadde tilgang til nett... men nå er det bedre gitt^^ gleder meg til å følge med fremover og jeg er mektig imponert over det du har gjort siden sist jeg var her :) gleder meg til å se hvordan det med lysene blir.

 

Har kommet meg noe lenger på min egen celica, men det er som sagt kaldt ute å det er mye som må gjøres med den nå siden den har stått i ro å rustet... gidder ikke å nevne alt engang fordi det blir en del :p

 

stå på videre!

Mvh

Daniel

Flott at du er imponert Daniel! Det liker jeg å høre. Vinteren er som sagt noe dritt ja, så blir mye bruk av bilen og lite mekk. Spesielt når vi har hatt en såppas kvass vinter med gjennomsnittstemp på -10 grader. Vi får håpe det blir bedre nå fremover! Så følg med her, og skriv masse. Det liker vi! :)

 

 

Venter fortsatt på ferdigbilder av dette. Skal ikke nekte for at jeg vil gjerne gjøre dette selv også, for å få det litt mindre sterilt i bilen.

 

Du har litt farger og slikt i bilen, men jeg har grått på grått, og noe svart der interiørdeler er byttet. Trasig.

Er bare å trekke om! Anbefales virkelig å få inn litt "snert" i bilen i form av farger elns. Det er viktig med en fin atmosfære! :) Så lys vil jeg anbefale som en billig og enkel løsning. Jobben ligger i å finne kursen du vil ha det på!

 

 

Døh, bruker du MIN tråd for å markedsføre din egen bil? :p

 

DET ER DIN SKYLD! :(:cry: VI TRENGER OPPDATERINGER!

:( Håper det har blitt bedre nå? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...