Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake til interiøret. Jeg har funnet ei sjappe på ebay som selger setetrekk akkurat til min bil. De ser jo helt råe ut, og jeg kan bestille dem i omtrent hvilken som helst farge på skinnet og sømmene. Det er trekk til hele interiøret, for en relativt god pris. I tillegg kan jeg få med setevarmere med et lite pristillegg.

 

Bilde av trekkene i svart og rød søm:

dscf1812cf0.jpg

 

 

Og hvilke typer sømmer jeg kan velge mellom(i hvilken som helst farge):

post-91181-1227893283_thumb.jpg

 

Den med rød "pipe" ser jo ganske passende ut med mitt interiør, right? :D

 

 

Men kompromisset er at den selgeren har setetrekkene i syntetisk leather, og real leather. Jeg veit ikke hva syntetisk leather er, men er vel noe vinyl saker?

 

Bildet av trekket er i real leather.

 

 

Hva syntes dere?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Har 5 negative og 500 positive responser, så det ser ut som det er en god selger. Skal gå igjennom lista og se hva folk sier om trekkene.. :)

 

Skal ha oransj farge på sømmene/skjøtene såklart! Bare syntes den "pipe" sømmen så perfekt ut for mitt interiør, da dørene er akkurat sånne de også.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har et regnskap som har en heftigere sum enn jeg hadde trodd.. :p Og den bare øker for hver dag som går omtrent!

 

Men, det vil jo si at verdien på bilen øker som bare svarte da.. :)

 

Setetrekkene kom på den utrolige pris av 3800kr med frakt og setevarmere til to seter. Dette er EKTE skinn dere!

Lenke til kommentar

Skinn er så herlig, søler du noe er det bare å tørek opp, og du risikerer ikke flekker som på stoffseter. Behageligere å sitte i, ser 100 ganger penere ut og øker bilens verdi. Eneste ulempen med skinn er at det er kaldt når jeg skal på jobb om morran og det gjerne er så vidt plussgrader i kupeen. :D

 

Blir spennende å se dette i bilen, sammen med dørtrekkene, kommer sikker til å stå bra i stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...