Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se der ja! :) Hardt arbeid lønner seg vist!

Lukter vel litt "nybil" også nå? :D

Det lønner seg! Det lukter herlig inne i bilen nå ja.. :) Det er som å åpne opp en ny bil som står til utstilling hos forhandler, omtrent!

 

Er skinnet lysere i fargen enn dørpanelene? Ser også ut som de oransje stripene i dørene er mye mørkere enn i setene..??

 

Men uansett så ble det jo en sinnsyk forbedring!! Setevarmere er du nødt til å få på, ennå verre i kulden med skinn :p

Det er en smule lysere, men det passer meget godt inn med dørtrekket. Oransj fargene er dog litt annerledes, da fargen i dørpanelet er omtrent sjokk oransje i forhold til setetrekkene. Men faktisk så ble det en litt kul fargecombo nå, gule sømmer på ting i midten(girmansjett, brekkmansjett osv) oransje sømmer på setene og sjokk oransj i dørene. Er en naturlig overgang ihvertfall. Planen var å bytte ut den gule tråden i tingene i midten, men nå er jeg usikker gitt! :) Merka at skinn var ganske kaldt å sette seg ned i nå ja!

 

nice, det passet mye bedre enn jeg trodde =)

Det passet veldig bra, det er nesten så det er for trangt enkelte steder, men det passer perfekt.. :)

 

 

Også skal dere ha takk for kommentarene! Hyggelig å få litt ros etter alt arbeidet med trekkene og selve updaten! :)

 

EDIT: Har ikke oversikt over antall timer, men det er vel noen måneder i strekk nå tenker jeg! :D

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
EDIT: Har ikke oversikt over antall timer, men det er vel noen måneder i strekk nå tenker jeg! :D

 

Tror ikke noen måneder effekitve timer i strekk er helt på jordet nei :p

 

Skulle gjerne likt å visst nøyaktig da men :p

 

Uansett på et sånt stort prosjekt er det vel lett å glemme tiden, ser for meg at tiden flyr unna når du først setter i gang :yes:

 

Gleder meg veldig til å se bilen 100% fiks ferdig...da snakker jeg om så fiks ferdig at t.o.m biltrangsynet har latt seg imponere hehe ;)

Lenke til kommentar
åhh, jeg fylte faktisk 15 år for 2 måneder siden, og har tatt grunnkurset for 1 måned siden, så jeg skal snart begyne å lese litt teori før jeg setter meg bak rattet :new_woot: det skal bli saker ja :)

Det blir saker vett! Gled deg! :D

 

EDIT: Har ikke oversikt over antall timer, men det er vel noen måneder i strekk nå tenker jeg! :D

 

Tror ikke noen måneder effekitve timer i strekk er helt på jordet nei :p

 

Skulle gjerne likt å visst nøyaktig da men :p

 

Uansett på et sånt stort prosjekt er det vel lett å glemme tiden, ser for meg at tiden flyr unna når du først setter i gang :yes:

 

Gleder meg veldig til å se bilen 100% fiks ferdig...da snakker jeg om så fiks ferdig at t.o.m biltrangsynet har latt seg imponere hehe ;)

Hehe ja, et nøyaktig tall hadde vært morsomt å visst. Eller kanskje ikke? :p

 

Gleder meg jeg også, det er en lang sti igjen til bilen anses som ferdig! :D Alltid noen planer på gang!

Lenke til kommentar

Takk for ros dere! :) Nå er det skikkelig herlig å kjøre rundt i bilen. Får vaske den skikkelig snart, og ta en tur på "stripa". Da føler du at du har status.. :)

 

Fikk koblet opp den ene setevarmeren i går også, (førersetet seff) og må si den fungerer meget bra! På full pip, så tar det rundt 5-10min før du kjenner den. Men jeg drog en egen kurs fra batteriet, noe som ikke var så veltenkt når jeg tenker meg om.. :p Da kan man glemme å skru av setevarmerne, og poff, så har man ikke strøm når man skal starte igjen.

Lenke til kommentar

Okay dere, jeg trenger en bedømmelse av felger igjen! Driver så smått og planlegger felgkjøp til sommeren, og jeg må vite hva slags jeg skal kjøpe!

 

Har satt sammen en pakke til dere med hva jeg liker av felger:

 

1

post-91181-1231595113_thumb.jpg

 

2

post-91181-1231595125_thumb.jpg

 

3

post-91181-1231595146_thumb.jpg

 

4

post-91181-1231595199_thumb.jpg

 

5

post-91181-1231595226_thumb.jpg

 

6

post-91181-1231595265_thumb.jpg

 

 

Hva syntes dere? Hvilke av de felgene ser råest ut? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...