Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Takker! :)

 

En fyr på 6gc.net forumet solgte meg de skinnmansjettene. Husker ikke helt hva han heter for øyeblikket.

 

Du sender en melding til selger og spør før du bidder.. ;) Eller så kan du skrive det på ordren når du skal betale via paypal.. ;)

 

Du har T20 du også, skjønner jeg? Pics?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferdig med trekkene nå da? :D Eller kansje du har noen flere bilder?

 

Forresten, siden jeg av ren latskap ikke gidder å tråle gjennom hele tråden, hvor var det du kjøpte LED pærene? Fikk en 2-er feil (Ja, jeg fikk sjokk av at det faktisk var en 2-er feil) på eu-kontroll om at ene blinklyset på venstre side bak, lyste en anelse lysere oransje enn andre siden så den må byttes. :roll: Så siden jeg må bytte den pæra tenkte jeg å like så godt kjøpe en oransj LED pære og hive inn istedet, og når jeg er i gang kan jeg like så godt ta hele lykta, og da andre baklykta også. Og siden jeg da har tatt meg bryet med å bytte alle i begge baklyktene så kan jeg også like så godt ta sideblinkerne og blinklysene fremme samt kupelyset. Baller på seg. :p

 

Vet iallefall en lokal butikk her i nærområdet som selger LED pærer, koster rett under hundringsen pr. stk. Synes det hørtes dyrt ut, hvor mye betalte du for ei vanlig hvit LED pære?

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å få det inn i bilen selv! Sitter litt fast med tanke på å få hull til nakkestøtter og noen knapper som løsner baksetene fra en hempe. Skal til salmaker etter nyttår for å fikse det.. :) Så regner med at jeg har dem inne til skolestart! ÅH det skal bli så deilig! Også MED varme da! :D

 

Ser ikke ut som de har til Opel, desverre.. Her er selgeren: [x]

 

Jeg husker ikke hvem som tipset meg om siden, men det kan godt være at det var Rebel-Rider. Knallbra side! Fikk dem på en uke jeg også! Helt vanvittig at de er nesten kjappere enn Komplett osv.. :p Fikk jo faktisk setetrekka fra Beijing på litt over ei uke også. I jula!

Lenke til kommentar

Flere som følger med gitt! Koselig! :)

 

Jeg og en kompis tok et skikkelig skippertak idag og har gjort alt ferdig untatt førersetet. Skal prøve meg på å fullføre det hele i løpet av morgendagen, om det ikke blir alt for kaldt.. :)

 

For å si det slik, det blir driiit nais! Gled dere!

Lenke til kommentar

Wow! spennende tråd :D

Det er skikkelig spennende å lese om ting du skal gjøre og ting du har gjort, det var den lille ekstra som gjorde den så kul også. :)

men, det du snakket om å enten velge turbo eller helt ny motor, det kommer ann på budsjettet og hva du føler er riktig, men hadde jeg hatt peng hadde jeg tatt ny motor, men jeg har ikke peilig på turbo, så .. ur choice! :p:)

Endret av skullcandy93
Lenke til kommentar

Takk for det! Godt å høre at det er spennende lesestoff! Frister med en ny motor ja, men det kan desverre bli fort dyrt og vanskelig å godkjenne. Det er helt sikkert mulig å få godkjent det, men jeg klarer ikke å bytte motor på den ved hjelp av meg selv og min far. Det er rett og slett en too heavy challenge.. :p

 

Men det er under sterk vurdering dette med oppgradering av gamper, så vi får se hva som skjer mot sommeren!

 

 

Status quo ang. setetrekka:

 

Igår ble det ikke noe tid, på grunn av dame. Sånn er det jo, må jo dele litt av tiden man har med de også! Ihvertfall når det er så koselig.. :)

 

Så idag er jeg ledig og driver for øyeblikket og monterer de bakre setene inn. Førersetet står igjen å trekke, men regner med jeg er ganske ferdig i løpet av dagen. Følg med! Gleder meg veldig til å legge ut updaten!

Lenke til kommentar

Ja...får håpe biltrangsynet godkjenner bilen når den blir ferdig

 

Husker en idiot som satt på med meg til jobben før han fikk lappen. Da han fikk lapp og bil omlakerte han fargen på bilen og ble stoppa....ikke sunt når fargen i vognkortet sier en ting og fargen på bilen er en annen. Han klarte å ro seg unna den ved å skylde på russen...men han kjørte litt vel fort i en 60 sone...så han mistet vel bare lappen og fikk sin straff for det

 

Men vognkort bør være 100% i forhold til bilen....så er vel egentlig ikke mye du skal forandre på før du må til biltrangsynet å få godkjennelse + nytt vognkort

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Noe som blir som å løpe gjennom helvette med en isterning uten at den smelter. Med andre ord veldig vanskelig. Alt fra vektfordeling, og økt vekt på bilen er bare et dramaskrik i seg selv. Før kunne du skrive ned en sitteplass i bilen ved større motor og mer vekt, men det ble nettopp mye strengere restriksjoner på det. Så nå er det jammen ikke så veldig lett lengre. Du kan klare det, men vær forberedt på en del papirarbeid og frustrasjon over å prate til en vegg (biltrangsynet).

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Ja de der trange når det gjelder det der. Mitt møte med BT var jo ganske greit, han bad meg spørre om dokumentasjon fra importør om det var mye som måtte byttes for at det fungerte (bremser, drivverk osv) Så det jeg trenger er en dokumentasjon av Toyota på om det lar seg gjøre i praksis, og hva som må eventuelt utbedres for å holde styr på de nye kreftene. Men jeg tror ikke det er så lett...

 

Driver med siste finishen nå! Håper jeg rekker å legge ut updaten i kveld, om ikke blir det enda en teaser og full pakke i morra! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...