Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahah, dro ledninger ja, jeg leste noe annet i farta. :p Men det som er så gørr med nye skilt nå er at du får med det flaggopplegget på sia, penere uten i grunn.

Hehe.. Sånn er det når man er generelt kofferttenkende vet duu.. :innocent:

 

Syntes de nye skiltene med flagg er en del penere jeg da.. :) Ser liksom litt freshere ut, da tallene har en litt annen form, og at flagget bidrar til at det blir mer farge i skiltet. Men såklart, hver ens smak! :) Har hørt at de nye skiltene er litt tynne i forhold til de gamle da..

 

AnaXyd...Dette kunne du :D

 

Bare si fra når du skal fikse min toyota corolla 96 modell :p

Hehe, takk! :D

 

Bare kom med den, så får du full pakke! :p

Lenke til kommentar

Om jeg taper fast skiltet følger skiltet "formene" på bilen, og det ser bedre ut. Nå stikker det jo ganske mye ut, og det ser litt jalla ut når man ser det fra siden...

 

Har lest om mange som har gjort det, men åssen teip de har brukt veit jeg ikke... Må jo være noe som tåler vær og vind som du sier..

Lenke til kommentar
Om jeg taper fast skiltet følger skiltet "formene" på bilen, og det ser bedre ut. Nå stikker det jo ganske mye ut, og det ser litt jalla ut når man ser det fra siden...

 

Har lest om mange som har gjort det, men åssen teip de har brukt veit jeg ikke... Må jo være noe som tåler vær og vind som du sier..

Dette får du jo lett til med skruer også.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha! :)

 

Om valget står mellom Skyline, Celica og Supra så hadde jeg ihvertfall strøket den første ganske kvikt. Ikke det at jeg har noe imot Skyline, denne er jo helrå denne! Men å få en Skyline godkjent her i Norge er en dyr affere. Mulig du har råd til dette da, det veit jeg jo ikke.. :)

Lenke til kommentar

Planene mine er å få shina opp under panseret. Tenkte å ta av topplokket på motoren, få polert det slik at det er skikkelig shiny. Er så stygt når det er litt korrosjon av forskjellige slag på toppen der, samt masse klin og søl. Har også lyst til å lakkere med pulverlakk etterpå (slik som kjennes ut som sand, veit ikke hva den heter) og la noen av de polerte stedene fremdeles være synlig.

 

Har også bestilt noe shineup deler til motorrommet, slik at det blir enda fetere der.

 

 

Andre planer er å få kjøpt nye skilter, og festet disse med teip og andre metoder for å redusere støy. (Skilter smeller og dunker vet dere, når man guffer på med anlegget)

 

Har også lyst til å kjøpe hoodlift, da dette rett og slett er helrått. Tenk å bare vippe på bryter på innsiden av bilen, hekte av ekstrafestemekanismen på panseret og whooosh, panseret flyr opp av seg selv.

 

 

Andre planer kan være å ta og renske kalippera jeg har med sandblåsing og lakkere dem i oransj farge. Bare dette gjør sinnsykt mye! Men tipper dette blir et prosjekt nærmere sommeren 2009 igjen.

 

Update kommer forresten om bittelitt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...