Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Blir kjempespennende ja! Gleder meg som en bitteliten unge. Blir julegave til meg selv dette her.. :) Spent på hvor heftig det faktisk blir med oransje sømmer, det må jo bare bli flott med dørtrekka, slik som Brian nevner!

 

Også hvor digg blir det ikke med setevarmere! :love:

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DJ Hauge: Takker! :) Jeg kjøpte de igjennom en kompis som skaffa dem fra polen. Har du T20 selv?

 

 

WheelMan: Godt å høre! :) De er ikke godt gravd ned isåfall! Jeg driver å funderer på konvertering, men jeg må nesten prioritere annet først. Det kommer til å koste meg minst 20k for noe slikt, og masse jobb. Men det frister jo!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var de mottatt! De er, ubeskrivelige... <3 Driver og trekker om nå, og det tar litt tid gitt. Ihvertfall nå i julestriden!

 

Regner ikke med å bli ferdig med omtrekkinga med det første, så jeg ønsker dere lesere en riktig god jul så lenge! :DFØLG MED! Det er ikke så lenge til dere får se trekkene! :D

 

:xmas:

Lenke til kommentar

Her har jeg ihvertfall en liten teaser til dere:

 

post-91181-1230244511_thumb.jpg

 

 

 

 

Har nå drevet i 3 dager, og er ferdig med den ene ryggen bak(er to stk) og rompa bak. Masse styr, men fy svarte å fett det blir! :dribble:

 

 

EDIT: Oppdaterte førstepost litt og jeg. Følte den var grodd igjen litt!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...