Gå til innhold

Gode spill som vi trolig aldri fullfører


Anbefalte innlegg

Hmm,

enklere å skrive dei eg har fullført...

 

Max Payne 1 og 2

Test Drive 1 og 2

Need for speed 1,2,3,4,og 5

USNF'97

RA2

Transport Tycoon.

Thief 1

Duke Nuke'em

 

sikkert flere, men mesteparten stopper av ein eller annen grunn.

Men Mafia skal prøves igjen.. trur eg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Crysis - Interessant spill..til å begynne med.

Quake 4 - Spilte dette i en god del timer før jeg klarte å sette meg skikkelig fast,da forsvant også motivasjonen.

Call Of Duty 4 - Var nesten ferdig med singleplayer da hdd kapitulerte.Dette spilles nå aktivt online istedet.

Lenke til kommentar
Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Jeg blir faktisk skremt vekk fra et spill når jeg hører det tar 100 timer+ å fullføre. Føles som mye jobb rett og slett. Greit nok hvis hele tiden er stor underholdning, men erfaringsmessig klarer ikke et spill å holde kvaliteten oppe og blir fort repeterende hvis det er så langt.

 

Perfekte tiden for min del er 10 timer for et FPS og 40 timer for et RPG/adventure.

Lenke til kommentar
Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Jeg blir faktisk skremt vekk fra et spill når jeg hører det tar 100 timer+ å fullføre. Føles som mye jobb rett og slett. Greit nok hvis hele tiden er stor underholdning, men erfaringsmessig klarer ikke et spill å holde kvaliteten oppe og blir fort repeterende hvis det er så langt.

 

Perfekte tiden for min del er 10 timer for et FPS og 40 timer for et RPG/adventure.

 

Helt enig. Eneste spilla jeg bruker i nærheten så mye tid på er multiplayerspill, oftest offline som med Super Smash serien.

Lenke til kommentar
Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Jeg blir faktisk skremt vekk fra et spill når jeg hører det tar 100 timer+ å fullføre. Føles som mye jobb rett og slett. Greit nok hvis hele tiden er stor underholdning, men erfaringsmessig klarer ikke et spill å holde kvaliteten oppe og blir fort repeterende hvis det er så langt.

 

Perfekte tiden for min del er 10 timer for et FPS og 40 timer for et RPG/adventure.

oblivion tar langt fra 200 timer å fullføre. jeg ble ferdig med main på rett over 50 timer. og jeg kunne ha vært ferdig langt raskere. vet om en som runda main i lvl 4 etter to timer.

Lenke til kommentar

Fullfører som regel spill jeg kjøper. Føler at jeg må.

 

Uansett, er noen jeg bare har lagt på hylla:

 

Doom 3 - Ga det mange sjangser, men det ble bare dårligere og dårligere

 

Quake 4- Se årsak over (hva skjedde med ID?)

 

GTA Vice City - kom til et oppdrag der en skulle fly et radiostyrt fly. Var umulig så kasta spillet i søppla (ikke egentlig, men dere tar poenget)

 

STALKER - Kom vel en 5 timer inn så løp spillet amokk. Kræsj, bugs, kræsj etc.. Ga opp

 

Ghost recon Advanced Warfighter - Søppel. Men kom relativt langt tror jeg (9 timer inn ca). Men skulle beskytte en fyr fra en gjeng stygginger og daua igjen og igjen. Så jeg bestemte meg for at det faktisk skjedde. Endelig et spill med "trist" slutt. Hurra! Alle dør!

 

Prey Fantastisk første time! Etter det var det nedover. Ga opp etter 4-5 timer. Men betalte 25 spenn over steam så ikke store tapet.

 

Ellers, alle RTS spill jeg har og det er mange. Men dette teller ikke synes jeg. Hvem fullfører RTS spill (enspiller)? ;)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk fullførte Oblivion. Gått igjennom spillet 2 ganger selv :!: Tok ganske lang tid da... Blir litt ensformig av og til, men med mods er det bedre.

 

Overlord: Meh.. Elendig. i alle fall slettes ikke min type spill. Virker som det fungerer bedre på konsoll. Spillte 5-6 timer maks..

 

Neverwinter Nights 2: Som med de fleste lignende spill lager jeg en karakter, spiller en stund, finner ut at jeg ikke liker denne karakteren allikevel, starter på nytt, lager en karakter, spiller en stund, finner ut jeg ikke liker denne karakteren allikevel, starter på nytt osv...

 

Two Worlds: Ganske godt spill. Husker ikke hvorfor jeg stoppet. Får vel ta det opp igjen en gang.

 

Age of Mythology: Joda, helt greit, men det ble til at hver gang jeg fullførte ett kart i kampanjen håpet jeg at det neste var det siste. Ble aldri ferdig.

 

NetHack: Regner med mange ikke aner hva dette spillet er en gang :) Ett gammelt rogue-like som er så vanskelig at det gjør ekstremt vondt i venstre tå. Det går ikke ann å save, og er man død så dør man. Spillet går ut på starte i første hetasjen av en dungeon og så jobbe seg ned til femtiende (eller noe sånt?) hetasje. Ekstremt bra spill og har så mye rart og interesant at jeg aldri blir lei. Har prøvd godt over 100 ganger å fullføre spillet men har aldri kommet meg lengre enn syvende hetasje, selv med ekstreme forberedelser.

 

Diablo 2: Finner alltid ut at jeg har valgt helt feile "talents" når jeg har kommet langt ut i spillet. Foretrekker spill med muligheten til å forandre dette underveis, så lenge de ikke er D&D rule basert.

 

Settlers 4: Hadde vist en versjon med bare norsk.... Ble litt for vondt å høre på.

 

Gothic 3: Til tross for uendelige bugs kom jeg da mot slutten. Så krasjet hele greia og jeg ga bare opp.

 

The Guild 2: Jeg vet ikke om dette spillet kan fullføres på noen måte ved å bli kvitt ditt motstander dynasti, men jeg har i alle fall prøvd.

Middelalder-sims? Neitakk. Morsomt i starten da.

 

Ja, nå ble vist listen litt lang. Tror jeg stopper her :hmm: Dette var bare ett lite utdrag. Heldigvis er listen over fullførte spille enda lengre ;)

Lenke til kommentar
Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Jeg blir faktisk skremt vekk fra et spill når jeg hører det tar 100 timer+ å fullføre. Føles som mye jobb rett og slett. Greit nok hvis hele tiden er stor underholdning, men erfaringsmessig klarer ikke et spill å holde kvaliteten oppe og blir fort repeterende hvis det er så langt.

 

Perfekte tiden for min del er 10 timer for et FPS og 40 timer for et RPG/adventure.

 

Vell hvis det tar 200 timer før du er dritt lei et spill, vil jeg ikke akkurat si at det er et dårlig spill for det, men heller motsatt. Nå er vel Oblivion et spill som nesten er umulig å fullføre 100 % da, så blir vell nesten et unntaks spill :p

Lenke til kommentar
Oblivion - Spilte godt over 200 timer før jeg ble dritt lei. Alt for mye av det samme om og om igjen.

Jeg blir faktisk skremt vekk fra et spill når jeg hører det tar 100 timer+ å fullføre. Føles som mye jobb rett og slett. Greit nok hvis hele tiden er stor underholdning, men erfaringsmessig klarer ikke et spill å holde kvaliteten oppe og blir fort repeterende hvis det er så langt.

 

Perfekte tiden for min del er 10 timer for et FPS og 40 timer for et RPG/adventure.

 

Hvis man bare tar mainquest i oblivion tar jo sikkert langt mindre enn 20 timer å runne. Men i oblivion er det som kjent masse sidequest og guilds for at de som vil spille det lengre kan fortsette. Så å si at spillet tar over 100 timer å runne er vel litt å ta i, men det gjør jo selvfølgelig det om man skal gjør absolutt alt spillet har å by på.

Lenke til kommentar

slik som jeg ser det så vil det lureste være å fullføre main questet så raskt som overhode mulig. jeg vet som sagt om en som klarte det på rundt 2 timer i lvl 4 (eller var det motsatt tro?). uansett gikk det veldig kjapt. da er du ikke lei, du slipper alle de oblivion portene som åpnes absolutt overalt og du kan kose deg med sidequests så lenge du måtte ønske.

 

jeg valgte å gjøre det motsatt for å ha en kraftigere karakter når jeg skulle fullføre det, og det endte med at jeg bare gjorde main fordi jeg ble dritt lei av alle oblivion portene som poppa opp overalt. når jeg da var ferdig så var jeg så dritt lei at det ble avinstallert.

Lenke til kommentar

Stalker (selvom jeg mener det ikke er så godt spill)

 

Riddic, kom ikke videre ganske langt uti spillet, fant ikke motivasjon til å starte på nytt igjen etter formatering.

 

CoD4, spillt meg gjennom de 3 første, men 4'spillet klikket, uinstallerte det, og atm er det totalt uinteressant.

 

Oblivion - gøy i starten, kjedlig etter 4 timer

 

Doom 3 - gøy i starten, drittspill etterhvert.

Lenke til kommentar

Oblivion - Etter å ha gått opp tyve leveler bestemte jeg meg å prøve å komme inn i den byen du skulle redde, og siden jeg var en snik morder så... gikk det ikke så bra. Orsker aldri å lage ny person :(

Flere final fantasy spill - Særlig når handlingen er forvirrende eller har spilt gjennom det før/sitter fast. Veldig kjedelig å få level 23 med cloud igjen *gjesp*

Lenke til kommentar
Resistance fall of man, ps3. Har bare såvidt prøvd dette og da døde jeg hele tiden. Så jeg plukker det neppe opp igjen.

Fullførte dette i går. :)

 

/recieve applause

 

Helt greit spill selv om det ble en smule ensformig og jeg ble litt lei mot slutten, men jeg ville se hvordan det sluttet.

 

Men et annet spill jeg skammes over at jeg ikke fullførte var Tomb Raider 1 på ps1. Det er mitt desidert favoritt spill på konsollen, og er nok det spillet jeg er mest nostalgisk over av de jeg spilte i barndommen. Men alikevell så fullførte jeg det aldri, selv om jeg kom meg langt uti spillet. Husker ikke hvorfor jeg ikke runnet det. Om jeg gikk meg fast eller jeg gikk lei eller kanskje mista saven min ellerno. Irriterende når jeg tenker over det uansett. Men remaken TR Anniversary fullførte jeg, kanskje en gang kjører jeg igjennom orginalen også. Vi får se..

Lenke til kommentar

Jeezes! Fullfører de flete spill jeg starter på.

Inkludert en gjenganger her :p Oblivion. Two worlds derimot. Bæsj.

 

Så for å nevne noen ikke dårlige spill jeg ikke har gjennomført?

WCIII + TFT. Multiplayeren har for sterk tiltrekkningskraft, setter meg ned for SP, så blir det plutselig MP istedet.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Litt gammel thread, menmen :p

 

Far Cry: Kjekt helt til de muterte apekatttingene kom, så cheatet jeg litt, så gadd jeg ikke mer :p

 

Far Cry 2: Kjøre bil kjøre bil kjøre bil :p

Heller ingen mainquest man faktisk kan gjøre, da den kun består av at man MÅ gjøre alle side-missionene, noe som blir direkte kjedelig.

Og det at folk på guardpostene som man har kapret (vits i det???) respawner, og at man må gjennom dusinvis av guardposter hvert 2 minutt, kjedelig :p

 

Dead Space: Toppen av treghet, verste kameravinkel noensinne, det er så mye som plager meg at det rett og slett ikke blir skummelt, og da er jo poenget borte.

 

Quake 4: Spilte litt av første level, testet alle våpnene, slettet spillet :p

 

Bioshock: Dette hadde jeg fullført hadde ikke savegamen blitt slettet pga. en reinstallering av windows

 

edit: Glemte dette:

 

The Darkness: Herregud for noe dritt, hele spillet springer du bare rundt å gjør missions for random folk, drittkjedelig.

Har gitt det noen flere sjanser, men klarer ikke å fullføre det pga det er så kjedelig :p

 

Det jeg kommer på nå ^^

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...