Gå til innhold

Gode spill som vi trolig aldri fullfører


Anbefalte innlegg

Kom over denne artikelen, why people dont finish games anymore. Så jeg tok en kikk i min spillsamling for å se hvordan jeg kommer ut i fullføring av spillene jeg kjøper. Og det ser ikke ut som jeg har mye å være stolt av. Her er lista over de værste tilfellene:

 

Armed assault, pc. Spilte de første missions-ene, men da jeg kom til et vanskelig tank mission jeg ikke klarte på noen forsøk ble jeg lei. Jeg har ikke plukket det opp siden.

 

Colin mcrae dirt, pc og ps3. Lastet dette først ned til pc for å teste det. Det var rimelig morro så jeg kjøpte det til ps3, men jeg har bare såvidt spilt det etter jeg fikk det. Tviler på at jeg noen gang fullfører det.

 

Okami, ps2. Tror dette er mitt nyeste spillinnkjøp. Har spilt meg en 10 timer ut i spillet, men nå er jeg lei så jeg fullfører det neppe.

 

Oblivion, pc. Har spilt dette i titalls av timer, men jeg fullførte aldri mainquesten, og det gjør jeg nok heller aldri.

 

Two worlds, pc. Har brukt en del timer på dette spillet, men ikke spør meg hvordan det slutter, for det aner jeg ikke.

 

Resistance fall of man, ps3. Har bare såvidt prøvd dette og da døde jeg hele tiden. Så jeg plukker det neppe opp igjen.

 

Ratchet and clank tools of destruction, ps3. Morsomt spill men jeg ble helt lei etter noen timers spilling. Ikke umulig at jeg noen gang fullfører det. (men jeg tviler)

 

 

Hvilke godsaker fins i deres spillsamling som ligger skamløst ufullført?

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oblivion - heller aldri fullført main quest da den er lite engasjerende

 

GTA: San Andreas. Når jeg skulle åpne spillet igjen i går så var saven ødelagt, orker ikke ta 10 missions++ igjen

 

EDIT: Super paper mario - orker ikke si hvorfor en gang

Endret av Erixxn
Lenke til kommentar

Oi, denne bli en stygg en ... Altfor mange dessverre. Får ta de jeg skammer meg mest over.

 

Resident Evil 4 (GC): Nesten ferdig med spillet. Ikke spilt det på to år.

 

Metroid Prime 3: Corruption (Wii): Ennå ikke klart sistebossen.

 

Zelda Majora's Mask (N64): Var på vei til den siste av de fire hovedtemplene. Så kom Twilight Princess ut ...

 

Zelda Phantom Hourglass (DS): Klarer adri ta meg tid til å spillet på DS lenger. Spiller det når jeg kommer på det, men har møtte en blindvei i spillet også.

 

Det er langt flere også, men disse skammer jeg meg over å ikke å ha fullført ennå.

Lenke til kommentar

Metroid Prime 3: Corruption - Har vel fullført 20 %. Spillet er i og for seg bra, men ikke helt etter min smak. Noen av bossene tar alt for lang tid å slå og de gir litt følelsen av grinding.

 

Morrowind IV: Oblivion - Har spilt dette i nærmere 100 timer. Men da gjorde jeg stor sett sidequests etc. Til slutt begynte jeg å fullføre mq, men det ble alt for kjedelig og lite variert.

 

Zelda The twilight Princess - Har fortsatt ambisjoner om å fullføre dette, men mangler motivasjon. Har aldri vært noe Zelda-fan, men kjøpte dette spillet og håpet på å bli omvendt. Det skjedde dessverre ikke. Men det kan fortsatt skje hvis jeg spiller mer...

 

Når jeg kjøper et spill er alltid intensjonen å fullføre det. Men har for lite tid nå om dagen og har satt ned kjøpestopp intill jeg har fullført de spillene jeg har kjøpt. Men de jeg har nevnt ovenfor er untatt denne regelen.

 

edit: skrivefeil

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Den artikkelen var bra. Kjente meg veldig igjen i alt som stod der. Trodde det var meg det var noe galt med, visste ikke at han andre også forkaster spill så fort underholdningsverdien synker litt, eller det blir vanskelig.

 

Har masse spill jeg angrer på at jeg aldri fullførte. Husker ikke alle, men:

  • Zelda WW - Elsket spillet, men la det til sides når jeg måtte reise rundt å samle biter til en viss trekant. Ikke kult.
     
  • Metal Gear Solid 3 - Spillet måtte selvsagt klikke rett før siste boss.
     
  • Mafia - Et spill jeg vet er bra, og til en viss grad likte godt - men jeg mistet tålmodigheten med det. Skal rundes.
     
     
  • Zelda Majoras Mask - Likte dette ok, men ble så frustrert av det idiotiske 3-dager-systemet at jeg ga det opp.
     
    FF9,10, og 12 - Spilla er bare så fordømt lange! 12ern bare skal jeg fullføre!
     
    Mario and Luigi: Partners in Time - Klarer ikke sistebossen! Den siste 10%-en av spillet var usannsynlig vanskelig, og når jeg må ta 4-5 bosser etter hverandre for å runde spillet, er jeg sjanseløs. Hjelper ikke at hver varer i 30 minutter ... Å spille to-tre timer for så å måtte begynne helt på nytt igjen i siste boss-sekvens, lite gøy! Prøvde 2-3 ganger før jeg bestemte meg for å aldri prøve det igjen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Okami. Genialt spill, vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å motivere meg til å fullføre.

 

GOW.

 

Final Fantasy 9 og opp

 

Etter jeg prøvde og ble hektet på mitt første mmo har jeg nesten ikke klart å bli hekta på spill igjen. Jeg spilte swg når det var stort og wow når det kom ut, slutta i 2007. Siden har spill aldri vært det samme, alt virker som et tiltak.

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Zelda WW - Elsket spillet, men la det til sides når jeg måtte reise rundt å samle biter til en viss trekant. Ikke kult.

Ai, du skylder deg selv å fullføre WW! Beste sluttkampen i Zelda som er laget.

 

Kom også på at jeg ikke har fullført Mafia. Er nesten ferdig, men det ble ikke mer spilling dessverre.

Lenke til kommentar

Oblivion: Etter 50-60 timer ble jeg lei, det var ikke vanskelig nok med det teit levelsystemet (vet det finnes mods).

 

Stalker: Egentlig ganske fett og jeg har spilt en del, men etter å ha begynt med Bioshock etter en litt frusterende tur innom Stalker så tror jeg det blir liggende. RIP.

 

Football Manager: Selv om man ikke kan spille det ferdig tror jeg det uansett blir liggende. Det er gøy, men jeg har rett og slett ikke tid/ork til å sette meg ned med det.

Lenke til kommentar

Uff.. denne blir nok stygg for meg også, men here goes

 

Resident evil 4 , wii - begynte smått på denne, men klarte aldri helt å sette meg inn.

God of war 1 / 2, ps2 - Samme her. Kommet litt over halveis på begge

Zelda: TP, wii - står utenfor siste slottet, men mister liksom alltid interessen når jeg kommer såpass langt på et zelda spill.

S.T.A.L.K.E.R. - Spillet klikket etter lab 16 + at det var ganske buggete i utgangspunktet , så har aldri orket å fullføre spillet

Bioshock - Kom i en periode med altfor mye andre gode spill, så det ble bare liggende etter at jeg hadde kommet ca halveis.

Super paper mario - Ditto.

 

Er garantert fler også, som jeg ikke kommer på i farten..

 

Uff.. denne blir nok stygg for meg også, men here goes

 

Resident evil 4 , wii - begynte smått på denne, men klarte aldri helt å sette meg inn.

God of war 1 / 2, ps2 - Samme her. Kommet litt over halveis på begge

Zelda: TP, wii - står utenfor siste slottet, men mister liksom alltid interessen når jeg kommer såpass langt på et zelda spill.

S.T.A.L.K.E.R. - Spillet klikket etter lab 16 + at det var ganske buggete i utgangspunktet , så har aldri orket å fullføre spillet

Bioshock - Kom i en periode med altfor mye andre gode spill, så det ble bare liggende etter at jeg hadde kommet ca halveis.

Super paper mario - Ditto.

 

Er garantert fler også, som jeg ikke kommer på i farten..

Lenke til kommentar

Jeg har fullført mange spill. De jeg synes er bra, dvs. ikke har forkastet etter en time, fullfører jeg som regel. Det er ett unntak:

 

GTA-spillene er kjempebra, men blir jeg for irritert når jeg ikke klarer oppdragene og må gjøre all forberedelse på nytt. Er redd maskinen ville havne ut vinduet før jeg hadde fullført, så tør rett og slett ikke. Hadde de hatt en ordning med checkpoints eller noe i oppdragene ville jeg nok fullført.

Lenke til kommentar

Godt å se at jeg ikke er alene :p har en lang liste jeg også.

 

S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl

Har aldri spillt dette spillet mer enn et par timer inn i spillet, men så funket plutselig ikke spillet mer, alt ble bare blått, og prøvde å legge inn drivere og patcher på nytt. Gav opp til slutt.

 

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Prøvde meg såvidt på et par GDI-missions i dette spillet, men synes at skrmish er mye morsommere, så gidder ikke å fullføre det.

 

Assasins' Creed (X360)

Kom et stykke inn i dette spillet, men så solgte jeg Xboxen :p men skal kjøpe det igjen når det kommer til PC.

 

Forza 2(X360)

Samme grunn som Assasins' Creed.

 

Halo 3 (X360)

Alle sa at dette spillet skulle være så bra, men likte det egentlig ikke så alt for godt, så byttet det inn på EBGames etter noen måneder.

 

Er egentlig så alt for mange spill jeg skulle likt å fullføre, men som jeg aldri har orket, eller lignende, og skulle jeg skrivd ned hver eneste spill jeg ikke har fullført kunne jeg sikkert holdt på en time eller to :p

Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R. - kom til en plass hvor man er i en lab så er det noen som blokkerer døren så finner jeg ikke ut hvordan jeg får meg ut fra det rommet :S men skulle inn for å hente noen dokumenter så ble døren lukket så er det en slaks flamme så flyr rundt der å skader deg :S

 

Hl2 - var vell helt på slutten, makta bare ikke mer :p det var helt siden det kom, installerte det på ny og SKAL runne det snart :)

 

og er sikkert ett par til som jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Har da en eeevig lang liste med spill som ikke er fullført. Her er noen jeg kommer på:

 

Two Worlds

Kjøpte dette i sommer, spilte i en uke eller to og gikk lei. Det er veldig stort, men oppdragene er så kjedelige og repeterende.

 

Oblivion

Mange timer har gått her, men spillet blir nesten for stort. Synd, egentlig, får vel ta det litt opp igjen en gang senere.

 

Morrowind

Samme som Oblivion, utrolig stort spill som tar evig med tid.

 

@Cryflopp: Du må gjennomføre HL2, det er helt genialt. Ingen spill har fenget meg så mye som det, har spilt gjennom HL2 og ep. 1 og 2. :)

Lenke til kommentar

Noen av disse har jeg kommet langt, men aldri fullført.

 

Stranglehold

Elder Scrolls IV

Splinter Cell Double Agent

World in Conflict

Ghost recon advanced warfighter 2

Stalker

Call of duty 4

Colin Mcrae Dirt

Test drive unlimited(kom veldig langt da..!)

Gears of War

Medal of Honor Airbourne

Quake 4

The Witcher

Timeshift

Armed Assault

Call of Juarez

Hitman Blood Money

Kane and Lynch dead men

 

Det er få spill jeg fullfører rett og slett :p

Lenke til kommentar

TES IV: Oblivion ble for kjedelig. Gjorde bare det samme faenskapet om og om igjen. Det var artig å gå inn i den første helvetesportalen, men når man fikk et oppdrag som besto av å gå inn i et par milliarder slike helvetesportaler, ble spillet et... helvete. La det lett fra meg, og angrer ikke den dag i dag.

 

Halo 2 (PC) ble fort kjedelig. 1'ern var OK for sin tid, med litt kjedelig gameplay men OK grafikk og en relativt interessant historie. 2'ern var jeg omtrent lei av før det startet. Spillet krevde mye av PC-en, og grafikken var ikke spesielt bra. Gameplay-messig... vel, det var lite nytt, for å si det sånn. Ikke et dårlig spill, men jeg gadd bare aldri å fortsette. Kanskje jeg tar det opp en dag når det ikke finnes et annet spill å spille.

 

DOOM 3 gikk jeg heller aldri gjennom. Og nei, det var ikke fordi jeg syntes det var skummelt. Det ble bare gørr kjedelig.

 

STALKER skuffet meg stort. Hadde på forhånd forventet meg noe helt annet av dette spillet. Det var ikke dårlig, men det ble bare uinteressant etter hvert.

 

Bioshock hadde en interessant atmosfære, men ellers var det lite nytt i dette spillet. Ble fort tamt for mitt vedkommede.

 

Medal of Honor: Airborne ble kjedelig etter kort tid. Et i utgangspunktet kult spill, men etter at man hadde hoppet ut av flyet, styrt litt rundt med fallskjermen, landet og skutt noen nazister, var det lite nytt å hente. La det fort bort.

 

The Witcher har jeg planer om å fullføre, men foreløpig er det lagt på is, grunnet alt for mange crash-bugs som gjør det umulig å fortsette.

 

Gears of War har jeg også planer om å fullføre, men jeg klarer ikke å spille det mer enn 30 minutter av gangen før jeg går lei. Ikke et dårlig spill, men det klarer ikke å hekte meg heller.

 

Splinter Cell 2 ... og alle SC-spillene som har kommet i ettertid. 1'ern var jeg helt hyper på, men de følgende spillene klarte ikke å holde meg mer enn en time eller to før jeg gikk lei av dem. Hvert eneste ett av dem.

 

Ghost Recon: Advanced Warfighter 1-2 var greie spill, men jeg gikk lei.

 

Rainbow Six Vegas ga jeg så mange sjanser at jeg ikke vil telle etter engang. Spillet gikk fra å være middelmådig til å suge hesteballer.

 

Two Worlds mistet jeg rett og slett interessen for. Vet ikke hvorfor. Det falt godt i smak i starten, men jeg sluttet bare plutselig. Spillet var dessuten langt fra perfekt. Mange bugs.

 

Gothic 3, oppfølgeren til mitt favorittspill, sluttet jeg å spille etter hvert, og jeg har ikke tatt det opp siden. Kommer nok til å gjøre det en dag. Når, derimot, er jeg lite sikker på.

 

DiRT trenger man ratt for å kunne nyte. Siden jeg ikke har ratt, ble spillet raskt lagt til side.

 

Cold Fear er sikkert noe RE-fans elsker, men det er slettes ikke min type spill. Latterlig få checkpoints, ekle kameravinkler og standard Playstation-ish grafikk fikk meg til å slå av spillet etter en time. Ikke den verste PC-porten jeg har vært borti, men det falt bare ikke i smak hos meg.

 

...Oj, dette ble mange. Jeg finner sikkert en million til, om jeg bare prøver. Men jeg tror dette er nok foreløpig. Poenget mitt er vel at jeg er kresen på kvalitet og variasjon, og jeg er ikke redd for å legge fra meg et spill om det ikke faller i smak.

Lenke til kommentar

Det spillet jeg kommer på i farten er Oblivion, jeg spilte i noen timer før jeg ga opp, det var sykt kjedelig. Likte ingenting ved det spillet. Har heller ikke klart å fullføre Gothic 2, kom halvveis ut i spillet og orka ikke mer.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
S.T.A.L.K.E.R. - kom til en plass hvor man er i en lab så er det noen som blokkerer døren så finner jeg ikke ut hvordan jeg får meg ut fra det rommet :S men skulle inn for å hente noen dokumenter så ble døren lukket så er det en slaks flamme så flyr rundt der å skader deg :S

 

Skyt flammen.

 

HL2: Har startet flere ganger og kommet ganske langt men jeg har aldri fullført det.. har ingen aning hvorfor :dontgetit:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...