Gå til innhold

Gratulerer med dagen


Anbefalte innlegg

Artig å se bildekavalkaden, jeg la merke til at på 2008 bildet så man mer reklame enn innhold.

 

Det er vel en overdrivelse.. men uansett. Hvis du ser på bildet av 2005 designet er det akkurat like "mye" reklame der som 2008 designet. Altså fire stykk som er synelig på hver.

Vel, jeg kikket en gang til og ser at bildet for "anno 2008" dominerer med bilder i større grad enn tidligere. Så ikke bare reklame slik jeg sa.

 

Altså 2008 er mer "glam and flash" hvor fargesprakende bilder dominerer siden du scroller på og hvor bildene fungerer mer som blikkfang enn overskriften. Men alikevel synes jeg hw.no har fått til dette på en god måte.

 

Selv likte jeg det ryddige designet dere hadde før denne siste oppgraderingen, men jeg har gradvis vent meg til å like dette designet også. Jeg husker bla. ble mer knølete å finne gamle artikler som før var veldig enkelt med "artikkelarkivet".

 

EDIT:

Og for ikke å virke for kritiserende vil jeg fremheve at jeg liker veldig godt det dere har fått til med seksjoner på høyresiden og hvordan dere seksjonerer opp 3-4 saker etc.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle dog ønsket at "Norgesuniversitetet" reklamen ikke blinket, det holder lenge med den zoomeffekten mellom bildene.

Det var da voldsomt til mas om reklamene. Tror du bare må venne deg til reklame.

Feir bursdag istedenfor :fun:

*flire* jeg feiret bursdagen og benyttet samtidig annledningen til noe konstruktivt. Neida, jeg er ikke "han" som snakker jobb når vi er på byen.

 

Reklame er aldri noe jeg vil "venne" meg til når den blinker i sidesynet så jeg får tendenser til fysiske manifestasjoner. Jeg har dog sluttet å blokke reklame fra hw.no fordi noe av reklamen her har gitt meg gode kjøp, men vennligst ikke la den blinke ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...