a-henriksen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Er det bare meg eller har Lara fått et mer mandig utseende? Jeg så bildene nå og jeg må si at hun ikke var så pen som hun var i Anniversary. I Anniversary var hun mest Lara Croft synes nå jeg da.
Avean Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Likte henne best i Legend tror jeg, kan ha noe med håret å gjøre. Ufattelig sexy.
a-henriksen Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Hun var også sexy i Legend! Det må jeg si meg enig!
Szmekken Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Et skritt i feil rettning ja. Brystreduksjonen er heller ikke utelukkende bra. Hvorfor må de endre på utseendet? Er dette for å få henne til å ligne på disse modellene tro?
Tor Rasmussen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Jeg tror det hele dreier seg om at de vil ha Lara Croft mer "seriøs. Første gang vi møtte henne, hadde hun overdimensjonerte kvinnelige former. På nivå til det latterlige. Men så har de gradvis "normalisert" henne og utseende, i frykt for å bli anklaget for å selge spill på sexappeal og ikke spille i seg selv. Et sitat fra The book of games vol 2, vedrørende Lara Croft: In comparing the seven versions of the character, one can watch a slightly pixelated hyper-sexualized Indian Jones clone turn into a brooding action heroine with a troubled past and thoughtfull present. She still looks like a million bucks, but gamers no longer need to be lured with eye candy into picking up the controller. Jeg tror mye av det vi ser ligger i dette utsagnet. Gode bøker forresten. Anbefaler særlig volume 2, og de er skrevet av nordmenn, og oversatt til Engelsk. Book of Games vol 1 Book of Games vol.2
Xiphac Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Ser tydelig forandring i trekkene ja,men så blir jo også frøken Croft eldre med årene? Synes hun ser mer "naturlig" ut nå.
Licht Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 De har vel egentlig bare gjort ansiktet litt mer realistisk ved å gå bort fra "standardansiktet" som, grafiske oppdateringer og moderniseringer til tross, alltid synes å ha vært basert på den første utgaven av henne. Brystreduksjonen i forhold til Anniversary er tydelig nok, men den verken plager eller overrasker meg. Om de først skal prøve å gjøre henne mer livaktig og realistisk, følger det at fordelene hennes ikke slipper unna. I forhold til resten av verdens atletiske kvinnfolk, er hun fremdeles ikke akkurat mangelfullt utstyrt.
Selvin Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Samma hvordan hun ser ut vel, bare puppene er på plass!
a-henriksen Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Samma hvordan hun ser ut vel, bare puppene er på plass! Så det er det samme om hun ser ut som en mann, så lenge puppene er på plass?
Selvin Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Samma hvordan hun ser ut vel, bare puppene er på plass! Så det er det samme om hun ser ut som en mann, så lenge puppene er på plass? Nei, skal vel innrømme at så vel er det ikke! Men som folket sier her, hun var penest i Legend, jeg er helt enig
Villanden Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 At hun ser ut som en mann er vel litt å ta i. Men hun har definitivt mistet noe, det ligner ikke på henne lengre.
TCi Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Syns hun ser mer ut som det hun burde gjøre i sitt yrke. Hun har blitt mer muskuløs og "naturlig". Likte ikke slutten i Legend, så jeg er usikker i å invistere mer i spillet. Men samtidig vil jeg støtte Crystal Dynamic som gav nytt liv i en døende tittel.
VanCorny Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hun ser definetivt best ut på legend ja, men likevell så må jeg si ho fra den første hadde noen fine "kurver" if you know what i mean:P
Fenixen Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Likte helt klart det nest siste bildet best.. Noen som hvet hvilket spill det stammer fra ?
Licht Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Anniversary, altså en remake av det første spillet.
snilefisken Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Nåja.. pen og pen. I bildet lengst til venstre har hun puppene så langt ute at de ser ut som ekstra skuldre og nest til høyre har hun vannhode.. Sexy shit. Nei jeg foretrekker Lola spillene. Der hadde du dame som kunne stønne:P Også leisure suit larry frøknene såklart.
vikingkylling Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Selv har jeg spilt samtlige unntatt Chronicles, og jeg har ennå til gode å interessere meg for Lara noe særlig. Greit hun er enn tøff (og ikke direkte upen) dame, men for min del kunne hun like gjerne ha vært en mann. Dere visste vel for øvrig at hun faktisk var en mann i de to første spillene? Eller rettere sagt har Lara alltid vært en dame, men opprinnelig het "hun" Rick Dangerous. Den eneste grunnen til at hun eksisterer er fordi om Lara hadde fortsatt å hete Rick Dangerous hadde det blitt altfor likt en viss Indiana Jones, og vi vet jo alle den tragiske skjebnen enn viss Giana fikk da hun ble for lik en viss italiensk rørlegger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå