saitaM Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Har egentlig medie eksamen, men kan prøve og skvise inn tid. De fleste burde jo ha fått med seg hvor hypp jeg er på en match. Endret 5. juni 2008 av saitaM Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Håper det blir kamp i kveld ad Seff er jeg med! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg spør ikke lengre deg Saita...jeg vet du er med:P Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Muligens mot Quack Attack hvis vi også samler nok folk? ^^ Klart det... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Bare og bli med. Vi trener på onsdager og søndager, vis du sier hva steamIDen er kan jeg vi legge deg til. asholabdul (ikke mitt virkelige navn(ville bare nevne det...)) EDIT: Jeg kan ikke før onsdag neste uke, men etter det skal jeg prøve å bli med mest mulig Endret 6. juni 2008 av Ashol Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Trening neste onsdag og søndag. Håper det kommer mange så vi får trent årntelig, så kan vi kansje spille en match eller trene med bare oss, det lærer vi mer av;) si i fra vis du ikke kan komme på forhond. Jeg kommer litt utpå kvelden på onsdag og tror jeg blir borte på søndag (vi får se , det kan hende jeg rekker det). Håper clanene kan bli flinkere til å snakke i denne tråden også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Amen=) Nå har et par her sagt ifra at de har mye å gjøre eller andre viktige ting, Lokalen og Strindmo. Så hvis det er andre som har mye å gjøre, eksamen, syk samboer samme hva det er...bare si i fra Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Kan ikke neste søndag, skal til Finland. Kan hende jeg kommer onsdagen, men jeg har tentamen neste dag så jeg får se hva jeg får til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Den er god Er ikke problem at folk er vekke, finnes viktigere ting er enn spill i livet, men det er greit for oss andre å vite at personen ikke driter i i klanen ( hørtes litt teit ut, men fant ikke andre måter å si det på ) Så er glad for du sier ifra Tinmar=) Håper du får en fin tur til Finland Jeg er overbevist om at Demo er fra Finalnd sånn han drikker :!: Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 da har du ikke sett nordlenninger Syntes det var veldig gøy igår og syntes jeg selv spilte ganske bra også er litt usikker på om jeg kan komme på neste onsdag eller søndagen pga. eksamen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er sammen med ei fra nord og familien hennes er fra nord:P Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Heisann, Jeg beklager jeg ikke har svart. Dataen min har vært på reperasjon, og nå må jeg vente på nytt skjermkort. Jeg skal til Amerika i litt over 2 uker når skolen slutter, så jeg får fiksa det da. Men hvis jeg fortsatt får lov til å joine, så er jeg klar til å spille når jeg er tilbake. Det er rundt den 4 Juli. (Fluesopp, jeg fikk noe problemer når jeg skulle svare deg på pm, så jeg skev det her. Håper det er greit) Mvh Jonathan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Ser ikke noe problem i det=) Kjempeflott du sier hvorfor Du får ha en fin tur og ønsker deg velkommer når du kommer tilbake Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Er dessverre opptatt på søndag så tviler på at jeg får hvert med på trening. Håper at det kan fortsette å være like bra oppmøte som det har vært de siste gangene nå. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Kan KAAAANSKJE spille søndag Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen ledige plasser i denne klanen? Ville gjerne ha spillt sammen med noen på en litt mer organisert måte enn 24 / 7 dustbowl / goldrush medicfarming (nei, spiller ikke medc, men serverne oser av folk som überer scouts for å få achievments). Tviler på at jeg får være med på "Førstelaget" om dere i hele tatt har plass, men jeg sier ikke nei takk til å være med på treninger som vomfyll for ett lag. Er fjorten år, har spillt FPS spill siden jeg var 10 eller noe. Begynte å spille Tf2 fra en venn sin accout litt passivt for noen uker siden, men kjøpte det selv for 2 uker siden. Spiller ganske greit Scout, og litt dårligere Demoman. Ligger på alt fra første til litt under midten på publicgames lista, men slike lister telles veldig lite da flaks kan spille veldig mye inn... håper i alle fall på svar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Må først få klanen sikkelig i gang med de vi har=) Og vi begynner å bli noen nå, men skal snakke med SaitaM om hva vi skal gjøre. Så du får et bedre svar når jeg har fått pratet med han=) Edit: Vi tar ikke flere inn på dette tidspunktet, men det kan hende vi lager en gruppe for folk som er intriserte. Endret 12. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Kan du skrive en liste over alle som er med i TACG, jeg bare lurer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, den blir lagt ut i morra engang=) du er med ihvertfall såpass vet jeg :!: Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe, takker. Det er bare spennende å se om det er noen der som jeg har spilt med før og hvor mange det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå