Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk meg spillet idag, likte det utrolig godt. Greide allerede 25 headshots med sniper classen etter 2 matcher, kunne gjærne tenkt meg en TF2 clan. Har ganske stor erfaring med tidligere FPS som CS og Battlefield 2 og CoD spillene.

 

Du kunne jo kanskje kontaktet meg eller addet meg på steam? heter keepern0 der også. :)

Lenke til kommentar

Ikke noe å si at man ikke har erfaring, det har ikke jeg heller i TF2 klan....målet mitt er at vi har det morsomt sammen og som jeg har sagt før kanskje meldt oss på ladder og lignende.

Prøve å ha 1 eller 2 trening-kvelder i uka alt etter hva dere ønsker. Personlig har jeg ikke lyst å være leder rett og slett for at jeg hater å komandere. Men håper vi får trent litt taktikk, samspill osv. Viktigste uansett er at VI har det morsomt=)

Skriv opp eller send meg steam-nicket så jeg kan få lagt dere til....de som har lyst:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det må da være flere som er intreserte? Ikke vær sjenerte å bli med :thumbup:

Ja jeg er en team fortress 2 spiller som spiller for gøy.

jeg vil gjerne bli med i klanen for å få noen å spille med

legg meg til så kan vi spille:p jeg heter Stangen1 på steam[/size][/size][/size][/size

Lenke til kommentar

Ja kom igjen folkens!

 

Norges tilstedeværelse i europeiske ligaer for øyeblikket er pinlig liten. Støtter fullt ut nye klaner som vil begyne å spille. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere sikkert spørre meg eller noen i QA som har litt erfaring fra før. :D

 

Rai rai!!

 

Bare ikke lag et lagnavn som har "Vikings" i seg så er jeg storfonøyd. :p

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tenke meg å være med..

Har erfaringer fra rtcw 2år på landslaget, 2år på rad i eurocup osv.

 

Er ikke med for å game seriøst, men først og fremst for å ha det morro.

Forventer at alle i clanen er over 16år som et minimum for min del, er selv over 20 for å si det sånn.

 

Send PM hvis interesse! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...