Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Vi i QA spiller jo for å ha det gøy. Det er så klart også morro å vinne litt.

 

Personlig spiller jeg i QA fordi det er gøy å spille og snakke med folk som har samme interesser som meg. Jeg er egentlig en sløv, lat og usosial jævel som (nesten) bare sitter foran dataen. Blir på en måte noe annet når man sitter på VT hele kvelden og prater med andre.

 

Hvis jeg hadde satset seriøst på TF2 så hadde jeg ikke skrevet dette innlegget. Da hadde jeg praccet nå...

 

 

HF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei hei gutta.

 

har som nevnt tidligere jobba hele helga, så jeg fikk ikke vært med.

 

det vi må gjøre nå er å få opp en kanal å kjøre på quakenet, og få inn boten Q. De av dere som ikke har kjennskap til quakenet, skaff dere det, og få registrert nicket deres til Q boten. Dette gjør at hver gang dere logger på quakenet husker den deg, og du får voice/OP på de kanaler du er lagt til.

 

Ellers anbefaler jeg mirc som klient, og nnscript. nnscript legges utpå mirc, så innstaller mirc først.

 

www.mirc.com

www.nnscript.de

 

Takker for ventrilo server fra dere i QA :-)

 

 

Ellers blir jeg vekke ikveld, men satser på at vi sammen kan få dette opp å kjøre iløpet av morradagen!

Lenke til kommentar

Ønsker deg lykke til med denne klanen Soppen :D Så vidt jeg vet er det kun QA og P*K som spiler TF2 'seriøst' i Norge, morsomt med fler :p

 

Til en tidligere post her: Vi i QA spiller for det sosiale, og for gleden ved å spille og skape samarbeid med andre. Det gjør iallefall jeg ^^ Selvfølgelig er det gøør-gøy å vinne, men jeg koser meg uansett når jeg spiller :) Med mindre det er mot 4kings eller n.l., da...

 

Dere kan godt PM'e meg på Steam eller diskusjon.no om dere trenger en step-in noen gang (medic) :D

--

Ikke for å være frekk, men synes TACG var et litt vel bombastisk navn på en klan. Men jeg skal vel ikke si så mye, vi heter jo steike meg Quack Attack. :p

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Ønsker deg lykke til med denne klanen Soppen :D Så vidt jeg vet er det kun QA og P*K som spiler TF2 'seriøst' i Norge, morsomt med fler :p

 

Til en tidligere post her: Vi i QA spiller for det sosiale, og for gleden ved å spille og skape samarbeid med andre. Det gjør iallefall jeg ^^ Selvfølgelig er det gøør-gøy å vinne, men jeg koser meg uansett når jeg spiller :) Med mindre det er mot 4kings eller n.l., da...

 

Dere kan godt PM'e meg på Steam eller diskusjon.no om dere trenger en step-in noen gang (medic) :D

--

Ikke for å være frekk, men synes TACG var et litt vel bombastisk navn på en klan. Men jeg skal vel ikke si så mye, vi heter jo steike meg Quack Attack. :p

Jeg husker at dere ikke ville ha meg med når jeg spurte om å få bli med, takes me back to tha kindergarten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...