Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trening neste onsdag og søndag. Håper det kommer mange så vi får trent årntelig, så kan vi kansje spille en match eller trene med bare oss, det lærer vi mer av;) si i fra vis du ikke kan komme på forhond.

Jeg kommer litt utpå kvelden på onsdag og tror jeg blir borte på søndag (vi får se , det kan hende jeg rekker det). Håper clanene kan bli flinkere til å snakke i denne tråden også.

Lenke til kommentar

Den er god :thumbup: Er ikke problem at folk er vekke, finnes viktigere ting er enn spill i livet, men det er greit for oss andre å vite at personen ikke driter i i klanen ( hørtes litt teit ut, men fant ikke andre måter å si det på :blush: )

Så er glad for du sier ifra Tinmar=) Håper du får en fin tur til Finland :w00t:

Jeg er overbevist om at Demo er fra Finalnd sånn han drikker :!:

Lenke til kommentar

Heisann, Jeg beklager jeg ikke har svart. Dataen min har vært på reperasjon, og nå må jeg vente på nytt skjermkort. Jeg skal til Amerika i litt over 2 uker når skolen slutter, så jeg får fiksa det da. Men hvis jeg fortsatt får lov til å joine, så er jeg klar til å spille når jeg er tilbake. Det er rundt den 4 Juli. (Fluesopp, jeg fikk noe problemer når jeg skulle svare deg på pm, så jeg skev det her. Håper det er greit)

 

Mvh

Jonathan

Lenke til kommentar

Er det noen ledige plasser i denne klanen?

Ville gjerne ha spillt sammen med noen på en litt mer organisert måte enn 24 / 7 dustbowl / goldrush medicfarming (nei, spiller ikke medc, men serverne oser av folk som überer scouts for å få achievments). Tviler på at jeg får være med på "Førstelaget" om dere i hele tatt har plass, men jeg sier ikke nei takk til å være med på treninger som vomfyll for ett lag.

 

Er fjorten år, har spillt FPS spill siden jeg var 10 eller noe. Begynte å spille Tf2 fra en venn sin accout litt passivt for noen uker siden, men kjøpte det selv for 2 uker siden. Spiller ganske greit Scout, og litt dårligere Demoman. Ligger på alt fra første til litt under midten på publicgames lista, men slike lister telles veldig lite da flaks kan spille veldig mye inn...

 

håper i alle fall på svar :)

Lenke til kommentar

Må først få klanen sikkelig i gang med de vi har=)

Og vi begynner å bli noen nå, men skal snakke med SaitaM om hva vi skal gjøre.

Så du får et bedre svar når jeg har fått pratet med han=)

 

Edit: Vi tar ikke flere inn på dette tidspunktet, men det kan hende vi lager en gruppe for folk som er intriserte.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...