Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har alle blitt addet til meg(Pharma....) og Martar(saitaM)....vi foreslår vi tar et møte på Fredag klokka 21.00, der vi spiller sammen og blir litt kjent osv.

Navne-forslag er det bare å komme med :new_woot:

Da er vi i startgropa.........

 

 

Skader som musehånd og lignende er ikke vårt ansvar, pass på å ta minst 5min. annenhver 12 time.

 

Og vi SKAL bli huska som laget som ga QA selvtiliten tilbake :thumbs:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
22.00 er notert, venter på tilbakemelding fra andre=)

Åssen er 22.00 for andre?

Håper vi kan bruke tråden er halvveis til å si fra om div. ting, fra kamper til treninger.

Så les tråden hver dag de som er med i klanen hvis mulig...mkay? :D

22 passer fett for meg, men kan det kansje være en idé å sette opp et eget forum?

jeg kan sikkert få ordna det også hvis det er ønsker om å få seg eget forum :)

Lenke til kommentar
Og vi SKAL bli huska som laget som ga QA selvtiliten tilbake :thumbs:

 

Tror det skal mere til for at vi skal få den tilbake. Men det skal bli gøy å se denne klanen i farta

 

Når du leser dette ser du for deg med som soldaten i "Meet the soldier", og hører min irettesettende stemme:

 

Pfft! Vi mister ikke selvtillitt fordi vi taper litt. Vi fortsetter som før, med samme gode humør som før, og ser på hvert poeng tjent som en seier. Vi er ikke dårlige, vi er bare ikke bedre enn alle vi har spilt mot. Det gjelder bare å finne et lag som er like gode som oss, som S^O, og spille mot dem. Da får vi god trening og har det morsomt. Det sier seg selv at vi taper mot lag som er bedre enn oss, og jeg synes ikke vi har noen som helst grunn til å bli lei oss eller få dårlig selvtillitt av den grunn.

 

Men en kamp mot dere er jeg mer enn gjerne med på. Det er bare hyggelig!

 

EDIT: Ser at dette kanskje virker litt skrytete :p. Jeg prøver ikke å fortelle hvor gode vi er, jeg vil bare vise at vi etter min mening ikke har noen grunn til å ha dårlig selvtillitt ;).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

det som dere i [QA] bør bite dere merke i, er hvor mye tid som faktisk blir lagt ned i ett spill. Vi er en gjeng som ikke er villig til å ofre FOR mye tid på dette. Morro og samspill er våre sentrale stikkord.

 

Hvis jeg var ute etter å banke ett eller flere lag, eller komme til clanbase eurocup, spille for nations i clanbase, noe jeg forøvrig har gjort 2år på rad før, er jeg fullstendig på feil plass.

 

Jeg er helt ferdig med å spille "seriøst" og aktivt i den grad det går fra morroskyld, til for å vinne.

 

Alltid morro å vinne, ikke misforstå, men ikke for å bli best.

 

Uansett, jeg gleder meg til en kamp mot dere, og dette var ikke ment som sarkastisk tilbakemelding, men for å fortelle hvor jeg (vi) står i forhold til dere :-)

Endret av lokalen
Lenke til kommentar
Nå håper jeg at de som blir med her blir etterhvert med i en liga osv. ja.

Stikkordet er samspill og morro, men også for å bli bedre......noe som man stopper opp med på public foreks. etterhvert.

 

jeg ønsker svært gjerne å være med i liga, og andre sammenkomster for klaner i tf2. Det er jo akkurat dette som er gøy. Danne et lag, utarbeide taktikker (noe jeg ønsker vi skal bli gode på etterhvert) for kanskje å vinne over lag som er bedre enn oss.

I spill som har klasser som tf2 kommer man forskammelig langt med ett godt samkjørt lag, noe som forøvrig vil ta sin tid. Jeg skal bidra med all min erfaring fra tidligere, og det vet jeg dere også vil for å få til et best mulig lag, uten at det går utover jobb, skole eller fritid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...