Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, da er jeg snart ferdig med eksamener, og tenkte jeg skulle se om jeg fant en klan å joine(CoD4 klanen CR ble netopp oppløst =( )

Og jeg har blitt hekta på TF 2 i det siste, så jeg lurte på om dere fortsatt tar inn folk? =)

 

Jeg liker å spille som Scout og Medic(hvis det trengs), og av og til, Engineer ;)

 

Drevet å lekt meg på public serveren her i det siste:

http://rattusnorvegicus.hlstatsx.com/?mode...mp;player=11846

Lenke til kommentar

Sjefs-medic har vi, scout og engineer er vel ingen fast på ennå=)

Har lagt deg til nå, men har du tid til 2 kvelder i uka?

en kamp og en trening, vi har 2 trening-dager så alle kan få trent i løpet av uka.

Håper jeg at strukturen blir bedre etterhvert, som jeg tror den blir også.

Er alltid litt humpete i starten.

Men som jeg har sagt så alle som joiner en prøvetid=)

Det er for å se om personen passer klanen, Skills er ikke alt...det betyr litt, men komu. er det viktigste. Og et godt miljø:D

Ser at vi har kamp kl.20 i dag, så håper at laget kommer :new_woot:

Lenke til kommentar

2 kvelder i uka skal ikke være noe problem. Har eksamen i morra(Og kanskje på onsdag neste uke) Men utenom dette så er det egentlig stert lite å gjøre om dagene. =P

Jeg får penger i løpet av neste uke, og har kanskje råa til en mic også ^^ (Den forrige klarte en kompis å sette seg på... jeg prøve å redde den med teip men... R.I.P.)

 

skillz are EVERYTHING =P Meh.... K.D ratio under 1 har nå jeg -_- Support ftw ^^

Lenke til kommentar
Her bekrefter Valve at det er pyro som er neste class som får achivements og unlocks, (yey) og skal komme sammen med "meet the sniper" video. Det går også rytker om at det vil slippes en map sammen med dette og at det vil bli sluppet i løpet av sommerne. Endret av saitaM
Lenke til kommentar

Harr yarr!

 

Etter litt om og men fikk jeg i dag skaffa meg en leilighet sammen med en kompis, flytter mandag, så går inaktiv ei god stund nå til nettet kommer opp i den nye leiligheten... Jeg kommer til å amok av kjedsomhet :p

 

Dessuten så er det så bedrident rotete rundt meg nå (har ikke begynt å pakke ned, klær overalt, alt overalt faktisk)

Så forsvinner nok før mandag (eller iallefall delvis, får se om jeg rekker treninga i morgo, regner med det, kan jo ikke avblåse alt pga rydding :p

Lenke til kommentar
Hvis dere ennå tar inn folk, så kunne jeg tenke meg å blitt med. Blir ferdig med eksamen på fredag. Jeg liker Soldier og litt Spion (for jeg liker ikke spy hehe :ermm: ). Kan også være medic

 

Bare og bli med. Vi trener på onsdager og søndager, vis du sier hva steamIDen er kan jeg vi legge deg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...