Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, takker for kampen guttar.

2x spy ftw? :D

Det må som sagt gjentas, god øvelse for oss begge :p

Ja dette var gøy, også historisk med våre to første wins i en kamp. Syntes vi spilte ganske bra da alt funka, men kampen viste også at vi har veldig mye å trene på.

Lenke til kommentar
Det passer nesten alltid for oss, legg meg gjerne til på steam.

ID: [P*K] Bjarnfinn

Har lagt deg til. Skal høre rundt med folket om når det passer. Vi er ganske gira på å få spilt flere matcher.

Håper på at du blir fort bra igjen da Fluesopp. God bedring.

Endret av saitaM
Lenke til kommentar

HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =P

Bare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/

 

Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P

Lenke til kommentar
HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =P

Bare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/

 

Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P

Vi får bare være strengere på det med treningene. Forhåpentlig hvis får vi startet å trene orntelig snart, og da får det bare bli sånn at de som ikke møter går glipp av noe. Også kommer forhåpentligvis flere presist.

Endret av saitaM
Lenke til kommentar
HM... kanskje vi skal begynne å flytte treningen til klokken 9? Jeg synes det som regels er bare meg om Martar som er inne klokken 8, og så sleper Martar noen inn, før vi begynner å komme igang i 9-10 tiden =P

Bare et forslag =P Men da igjen, så tar det sikkert en time før folk kommer inn... og vi ikke starter før 10..... meh.... forvirret =/

 

Oh, anyway, kamper ftw, gief mere =P

 

Nisse du da...jeg er der så og si vær gang....Martar må bare påminne meg siden medesinene jeg går på gjør at jeg husker dårlig :blush:

Og den forbanna magen min....lurer virklig på å skjære den ut :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...