Gå til innhold

Fjortissfylla - Del din skam.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor drar du på fjortisfestene hvis du bare irriterer deg og ikke har det morsomt, Moonshield? Og hvorfor må du henge ut kjæresten din for at det skal bli en «skikkelig kvalitetstråd»? Det virker som du prøver for hardt.

 

Altså det er ikke sikkert Moonshield drar på fjortisfester nå lenger. Men alle kan ærlig innrømme at de har vært på fjortisfester. Da jeg begynte å drikke var jeg den verste fjortisen selv, og vil bare glemme den tiden. Tryna ned trapper, random folk i busker og alt endte med at jeg sovna. Haha.

 

Alle som drikker har sin første gang som de kanskje ikke er stolte av, sånn er det bare. De fleste begynner med fjortisfester i fjorten-femten års alderen.

Lenke til kommentar

Mi meining om kva fjortisfyll er: Helst ungar under den seksuelle lavalder, som blir i overmåte fulle på altfor lite. Det er grenser for kva to rusbrus kan utrette. Så raser dei rundt på festen, og legg all energi i å trekke til seg merksemd. Ved å innbille seg sjølve at dei har promille. Kvelden er sikra om dei i tillegg blir samtaleemne på skulen den påfølgjande veka. Som nokon seier: all PR er god PR.

Lenke til kommentar

En i klassen min drakk en cider også begynte han å oppføre seg som om han var drita :roll: Tragisk fyr... Hadde selv mitt 1. møte med alkohol den 16. mai(er 16 år). Drakk 8 øl eller noe og ble ganske borte, husker alt bare i små glimt, + at jeg har blitt minnet på masse dumt jeg gjorde som jeg såvidt husker når de nevner det. Hadde en hoven hånd i noen dager etterpå og-.- dro til et skilt :roll:

Lenke til kommentar

Den 16. mai gikk i allefall unna så det suste her i gården! Men er ikke orginal nordlending, sikkert derfor jeg tåler mindre enn resten av gjengen :wee:

 

Uansett, når vi snakker om 16. mai; hvorfor skal alle andre enn russ på død og liv ut og feire som om det er 1999 på 16. mai? Nå falt dagen på en fredag denne gangen, men ellers er det alltid en bunch med.. jepp, fjortisser som skal "ut og drikke" den 16., selv om det er midt i uka. Teit.

Lenke til kommentar
Mener folk her inne at vis du er skikkelig drita, ikke nødvendigvis dårlig, så er det fjortiss-fyll?

 

Nei, det mener ikke jeg ;o Jeg ser på fjortisfyll som de første gangene man drikker (Noen lenge etter det og). Man er egentlig brisen eller lett full og later som du er helt dritings etter noen rusbrus :p

Lenke til kommentar
Den 16. mai gikk i allefall unna så det suste her i gården! Men er ikke orginal nordlending, sikkert derfor jeg tåler mindre enn resten av gjengen :wee:

 

Uansett, når vi snakker om 16. mai; hvorfor skal alle andre enn russ på død og liv ut og feire som om det er 1999 på 16. mai? Nå falt dagen på en fredag denne gangen, men ellers er det alltid en bunch med.. jepp, fjortisser som skal "ut og drikke" den 16., selv om det er midt i uka. Teit.

 

Det er jo ikke bare russen som skal ha det gøy da (:

Endret av VictoriaSophie
Lenke til kommentar
En i klassen min drakk en cider også begynte han å oppføre seg som om han var drita :roll: Tragisk fyr... Hadde selv mitt 1. møte med alkohol den 16. mai(er 16 år). Drakk 8 øl eller noe og ble ganske borte, husker alt bare i små glimt, + at jeg har blitt minnet på masse dumt jeg gjorde som jeg såvidt husker når de nevner det. Hadde en hoven hånd i noen dager etterpå og-.- dro til et skilt :roll:

Mange vil nok også kalle det fjortisfyll. Gå rundt å slå på ting osv, og 8 øl skal det godt gjøres å få blackout a, med mindre du er ekstremt liten :p

Lenke til kommentar
En i klassen min drakk en cider også begynte han å oppføre seg som om han var drita :roll: Tragisk fyr... Hadde selv mitt 1. møte med alkohol den 16. mai(er 16 år). Drakk 8 øl eller noe og ble ganske borte, husker alt bare i små glimt, + at jeg har blitt minnet på masse dumt jeg gjorde som jeg såvidt husker når de nevner det. Hadde en hoven hånd i noen dager etterpå og-.- dro til et skilt :roll:

Mange vil nok også kalle det fjortisfyll. Gå rundt å slå på ting osv, og 8 øl skal det godt gjøres å få blackout a, med mindre du er ekstremt liten :p

Husker det meste, men har fått vite endel ting etterpå og, men husker det når dem sier det da^^

Lenke til kommentar
Hehe vært borti det jeg og, føler alltid at jeg husker alt både mens jeg er full og dagen etter, så kommer folk å sier alt jeg har sagt osv.. ikke alltid like gøy :p

Jepp, trodde også at jeg husket alt, men neida :roll: Husket det meste da, men fikk vite at vi var en hel halvtime hos en fyr, men jeg husker bare at vi var der i 10 min :hmm: lurer på hva mer som skjedde der..

 

Skjedde en helt tragisk ting der og, ei jente i klassen min sugde først en fyr også pulte hun en annen, også kom det fram etterpå at hun var helt edru xD men hun er tragisk da...

Lenke til kommentar
En i klassen min drakk en cider også begynte han å oppføre seg som om han var drita :roll: Tragisk fyr... Hadde selv mitt 1. møte med alkohol den 16. mai(er 16 år). Drakk 8 øl eller noe og ble ganske borte, husker alt bare i små glimt, + at jeg har blitt minnet på masse dumt jeg gjorde som jeg såvidt husker når de nevner det. Hadde en hoven hånd i noen dager etterpå og-.- dro til et skilt :roll:

Mange vil nok også kalle det fjortisfyll. Gå rundt å slå på ting osv, og 8 øl skal det godt gjøres å få blackout a, med mindre du er ekstremt liten :p

Husker det meste, men har fått vite endel ting etterpå og, men husker det når dem sier det da^^

 

De første gangene man drikker skal det ikke så altfor mye til før man får store virkninger. Det kommer seg nok etterhvert skal du se :)

Lenke til kommentar

Kanskje ikke fjortis fyll, men siden historien innholder mye spy så regner jeg med at den lurer seg inn i denne kategorien

 

Det som står i kursiv er det jeg har blitt fortalt at jeg gjorde :p

 

Var i Danmark for en stund siden på mesterskap.

Mesterskapet begynte på Lørdag og vi var fremme i danmark på torsdag så vi tenkte at vi hadde tid til en liten tur på byen.

Vi finner det eneste utestedet på milsoppkrets, tror det het Cafe Hoe.

Vi gikk inn satt oss og bestilte en halvliter hver, dette var faktisk en av de fineste utestedene jeg har vært på, med dette mener jeg at det var dansemusikk osv, men det var akk i riktig volum slik at du kunne sitte på et bord og snakke normalt sammen uten og måtte skrike inn i øret på kompisen din.

 

Etter alkohol prisene i Norge så var Danmark himmelen for meg.

Når man kan drikke seg grøfte kanyle dritings for 200-300 kr så drikker du gjerne mer enn kroppen vil :p

 

20 slush shots kosta 100 spenn

1 MUGGE long island kosta 150

 

Vi hadde 6 mugger long island og 40 shots delt på 3 pers :p

mye av shotsa skal jeg cred for.

Etter alt dette var drukket opp danset vi litt osv, siden det ikke røykelov i danmark så var hele utestedet fult av røyk, jeg blei litt kvalm og gikk på dassen og spøy litt

 

Så var det ca 30 minutter som er borte :p ingen har sett meg og jeg husker ikke hva som har skjedd :p

Jeg kommer gåenes ut av diskoteket, finner gutta jeg er med så sier jeg noe som ingen skjønte fordi jeg hadde drukket bort taleevnen min...? så hadde jeg vist bare gått bortover veien og spydd i alle kanter mens jeg gikk :p sikkert litt av et syn

Vi dro hjem igjen : )

Har en liten anelse at det ikke høres like bra ut når jeg skriver det, men det var litt av en tur :p

Endret av Haelas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...