Gå til innhold

Fjortissfylla - Del din skam.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
herregud.. Trådstarter er jo 14 år? Så sitter han og sier at vi skal drite ut fjortissene..

Han er jo ikke ferdi med den tida sjøl engang.. hehe.. Må le litt av sånne folk.. :p

 

Fjortis er en til stand nå. Ikke en aldre lengere. veit om et par 22 åringer som er fjortiser :)

 

vi har VELDIG mange fjortiser hos oss, Kan begynne med et par jenter som skulle drekke seg drita.

hos hun ene putta de sitron vann i en ciderboks, og hu ble vist helt i kanon.

Det verste er med ei som går i 9 klasse. De ga hu vann, og sa det var sprit, og hun gikk jo 5 på, og drakk seg vist "drita"

 

Har ikke drukket meg drita enda i en alder av 16 år, og ser ikke helt poenget med det. Jeg klarer fint å ha det morsomt uten alkohol.

Lenke til kommentar
herregud.. Trådstarter er jo 14 år? Så sitter han og sier at vi skal drite ut fjortissene..

Han er jo ikke ferdi med den tida sjøl engang.. hehe.. Må le litt av sånne folk.. :p

 

Fjortis er en til stand nå. Ikke en aldre lengere. veit om et par 22 åringer som er fjortiser :)

 

vi har VELDIG mange fjortiser hos oss, Kan begynne med et par jenter som skulle drekke seg drita.

hos hun ene putta de sitron vann i en ciderboks, og hu ble vist helt i kanon.

Det verste er med ei som går i 9 klasse. De ga hu vann, og sa det var sprit, og hun gikk jo 5 på, og drakk seg vist "drita"

 

Har ikke drukket meg drita enda i en alder av 16 år, og ser ikke helt poenget med det. Jeg klarer fint å ha det morsomt uten alkohol.

 

Hehe.. men skjønner bare ikke åssen folk kan gå på at det er sprit.. Smaker det ikke vann da? Forskjell på smaken gett.. Spriten er sterk og man merker at det er sprit når man har svelga det. hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Smaken er ikke problemet. Hele poenget er at fjortissene ønsker å være så fulle som overhodet mulig for å kunne drite seg ut og så skylde på alkoholen. "Fniiiiiiiz, jeg er schååå seriøst full ass!"

Lenke til kommentar

Og det kan ikke folk unne oss ? Litt umodent å kritisere og drite ut alt vi syns er litt teit med folk, ting eller hva som helst. Skal vedde på at nesten alle fjortiser syns det er gøy akkurat da men skjønner at de har driti seg ut litt senere. Trenger ikke å bli minnet om det av andre hele tiden :) Jeg veit mange fjortiser er tragiske i fylla og at en del fjortis fester er til å grine av men ikke alle. Så prøv å vis litt respekt. Hvis en gjeng med fjortiser har lyst til å bli drita er det vel ikke ditt/deres problem!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ikke misforstå meg, jeg har ingenting mot fjortisser og "ung oppførsel", folk kan få oppføre seg akkurat slik de vil uten at jeg legger meg i det.

 

Forresten, ikke føl deg støtet av "fjortiss-påstander", ordet "fjortiss" er nemlig en sinnstilstand man ofte kommer i under puberteten. Man kan fint være 14 (som du er, ifølge profilen) uten å være fjortiss, og motsatt ;)

Lenke til kommentar

Tviler på at det fungerer med mindre du aldri har drukket alkohol før. De fleste merker når det er sprit uansett hvor mye sitron osv du har oppi. Er jo ikke i tvil engang når det er sprit. Og mulig du kan føle deg brisen av placibo men tviler på at du blir dritings...

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Tviler på at det fungerer med mindre du aldri har drukket alkohol før. De fleste merker når det er sprit uansett hvor mye sitron osv du har oppi. Er jo ikke i tvil engang når det er sprit. Og mulig du kan føle deg brisen av placibo men tviler på at du blir dritings...

 

Du får nesten legge tvilen i en stor boks merket "ubegrunnet tvil", klikke deg inn på linkene og få det hele overstått da ;)

Lenke til kommentar
Jeg mener, du kjenner det jo på smaken da... Tviler uansett på at det går så langt som at man får blackouts, og jeg har vært borti det også...

Hvis du leser linker og innlegg, leser du at de satte smak på vannet, så det kjentes ut som det var alkohol i det (var vel ikke sterkt nok til å kjenne "varmen"), og at kroppen kan på en eller annen måte produsere stoff som gir promille.

Lenke til kommentar

asspick:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bfNXcVLjaDc

Se den filmen, youtube funker ikke for meg, men husker at det var i sesong 4 hvertfall, har lastet den ned.

 

Tenker da på det at de har et glass og dypper kantene som man har leppene på i den alkoholen man bestiller og resten er vann. Altså, det hadde funket fett å ta en kalinka flaske, tømme det oppi et glass og fylle på med vann i flasken også bare ta en q-tips eller fingen om du ikke bryr deg om at de slikker på den, og tar litt rundt kanten og inni langs kanten.

Lenke til kommentar
Jeg mener, du kjenner det jo på smaken da... Tviler uansett på at det går så langt som at man får blackouts, og jeg har vært borti det også...

Hvis du leser linker og innlegg, leser du at de satte smak på vannet, så det kjentes ut som det var alkohol i det (var vel ikke sterkt nok til å kjenne "varmen"), og at kroppen kan på en eller annen måte produsere stoff som gir promille.

Disse personene har ikke noen reell promille. Etter hva jeg vet er det teoretisk mulig for kroppen å lage en naturlig promille på tett over 0.2. Men de får åpenbart en effekt som ligner den man ville fått av høy promille, hjernen er en fin bil.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...