Gå til innhold

Fjortissfylla - Del din skam.


Anbefalte innlegg

Jeg lager da denne tråden sammens med Underpants. Denne tråden er et forsøk på å vise frustrasjon og sinne over akkurat denne tragedien som så sårt har omfanget mitt bristne hjerte. Jeg vil at folket skal dele sine opplevelser med meg og Underpants. Når jeg i dette øyeblikk sitter å knasker på Kvikk Lunsj mens det samtidig klør i knyttneven etter å lefse til fjortissjentene som jeg uheldigvis så på en fest eller to. Jeg tipper at det ikke bare er jeg som blir forbannet når øyet glimter over på en 14 år gammel jente som nettopp har luktet på en Farris, og hyler ut "Å FY FAEN SÅ DRITINGS JEG ER, SER JO FAEN IKKE GOLVET!". Kanskje jeg tar litt i, men dere skjønner mitt edle poeng i denne trakkaseringstråden.

 

FØRSTE ERFARING:

 

Det var en absolutt herlig kveld, litt kaldt ute, de andre 'kule' guttene presset i meg røyk. Men jeg nektet. En av de i gjengen blåste masse røyk i ansiktet på meg. Før han rakk å le, kjørte jeg skotuppen lynfort og steinhardt i kneskålen på han. Latteren ble fort borte. Vi satt på trappen til hun som feiret bursdag akkurat den kvelden, med jentegjengen hvor dama mi var inkludert. Og jeg blir nok å henge ut bursdagsjenta å dama mi litt, men det må til for en skikkelig 'kvalitetstråd'. Vi gikk ned til en kompis av oss og ventet på at han skulle komme hjem. Hjem kom han... og den lille festen startet. Jeg drakk litt, ble passe brisen. Jeg ble dyttet rundt i latter mens jeg hadde isglatte lester på det nye glassgolvet til den velstående kompisen. I huset sto masse verdisaker, men det jeg la merke til va de vasene rett over golvet på et fancy bord som sto ut av veggen. "Fy faen de må koste mye", tenker jeg dystert samtidig som en kompis av meg skal ha meg til å hente en gitar bak garasjen. (Ja, han sa faktisk det.)

 

Jentene kom, med 2 4 pakninger rusbrus... og that's it. Folket drakk, og stemningen var på topp. Helt til en av kjerringene som skal på dass og fikser seg hylflirer på vei til dass... på veien river hun ned de edle vasene til den velstående, selvgode ungkaren vi hadde "party" hos. Vasene knuses, og fjortissen som rev ned vasene hylflirer, sammens med dama mi. Å fy faen så full hun var, blandet rusbrus med appelsinjus! ER DET MULIG FOR FAEN. Først lo jeg som bare faen... Helt til jeg tenkte over hva som egentlig hadde skjedd... Jeg ble dritforbanna. Og dama mi, som var helt normal utover hele kvelden... Begynte plutselig å hylskrike fordi jeg så under skjørtet til den deilige venninen som rev ned vasene. En kompis trakk opp skjørtet, i reflekser kjapp som en tynn taekwandokineser ser jeg under skjørtet. Og dama begynner å hylskrike... Gjett hva hun hadde drukket, 2 rusbrus. Og alle ser at hun skriker som faen. Og jeg blir bare oppgitt og flau. Freser henne med på et rom, og snakker alvorlig med henne. Så spør jeg "Er du helt borte?". Så sier hun i tårer og med skjær i stemmen... "Jeg er ikke borte, jeg er hos Mikael (han som hadde "partyet" heter det)". Jeg må si det klødde i tåspissen etter å fyre den uklipte tåneglen (skittne og, btw) midt under nesa på henne og si "Skjerp deg".

 

Hun løper ut av rommet midt i stuen hvor alle er å hylskriker "HAN MARTIN BRYR SÆ IKKJE OM MÆ! :<<<". QQ! Det jeg gjorde var jo det stikk motsatte, lefse henne på et rom og snakke med henne. Jeg spurte hun for moroskyld mens vi var på rommet "Skal vi pule? ^^". Var faktisk nesten så jeg fikk et "JA :'<". Festen var over, til glede for meg. Og jeg lo i sinne når hun snublet over ølflaskene og rusbrusen. "MWHAHAHAH", noe sånt var det vel. :roll:

 

På veien begynte hun å skrike... _igjen_. Jeg bare overså henne i sinne, og det gjorde forsåvitt alle andre og. :!: Neida, man skal ikke le... Men kompisen min holdte på å møffle til meg fordi han ikke visste helt hvorfor jeg lo. Han trodde jeg var drittsekk med henne... Kanskje, men han tok mitt parti senere på kvelden. Hun sa jeg skulle være med henne på do og tisse sammens med henne... Jeg joinet nesten før veninnen stoppet meg. Og jeg som bare ville se mus. :< Kvelden var over, og hun dro hjem til veninnen i "bakrus". Jeg fikk høre noen dager etterpå at hun snublet i grøften på vei hjem. *sigh*

 

ERFARING NUMMER 2:

 

Dette er den desidert verste. En fest hvor nesten hele trinnet mitt fylt med billig parfyme avdanka sminke var involvert. Jeg entrer Erik's hus, han som holdt festen. Det første jeg møter er 2 kompiser som pisser i boden til han som holdt festen. Boden/skuret, whatever. På vei inn sklir han ene kompisen, men holder seg fast i dørhåndtaket. Han _var_ dritings, det kunne man lukte fra den utrolige spritflasken han holdt.

 

På vei inn i gangen ser jeg flere par sko enn det en billig hore fra Hollywood har i skapet, og det var mange. Det første som slår meg er besteveninnen min (som jeg ikke snakker med p.g.a det), som sier "HEIA MARTIN!". Jeg overser i skam... helt til hun tar de 2 korte pølsefingerne sine og kliper meg rundt kjeften og sier "HEIA MARTIN!!!". Da var det like før jeg tok den sure skosålen jeg hadde i sidesynet og smikket til henne. Men jeg lot være, til det beste for alle. Når jeg gikk inn... så var det ufattelig mange folk, og bare kjentfolk. Noen spydde fra en pose snus... *hurra*. På trappen og. De hadde vel også drukket en mikroliter sprit. "PARTEY!"... :roll: En kompis av meg som hadde drukket 17 øl tar meg rundt skuldren og sier "Jeg er ikke full", mens pupillen hans var like stor som monsterhanden hans. Så sier jeg "Satan du er dritings". Så biter han seg i fingeren og sier "Man er ikke dritings når man biter seg i fingeren". Mens snusen skle ned over tennene hans. Alt jeg ser er sikkelet som renner sakte nedover kleptohanden hans. Jeg snur meg, og der står en kompis å danser som en forbanna sigøyner. Jeg snur meg igjen, der ligger en kompis på golvet og ler. Like før jeg drakk ned buksen og slapp kabler i sydentrynet hans. :roll: Jeg prøver å komme meg ut fortest mulig. Jeg snur meg kjapt mot døren for å komme meg ut, når en veninne røsker tak i fyrstikkarmene mine og sier "KOR E ØL'A MI?! HAR DU TATT ØL'A MI?!". Og hele tiden mens jeg var der inne hørte jeg i bakgrunnen "KOR E ØL'A MI?!". Hun ble nesten pult senere på kvelden. Det er sagt at hun har sopp, er faktisk en vits om henne... "Hva er forskjellen på **** og en pizza?"

 

Pizzaen får du uten sopp. :!:

 

Jeg sensurerte navnet i respekt av vedkommende, for outstanding performance. Jeg kom meg i live til gangen, hvor jeg hører veninnen til hun som klep meg rundt kjeften rope "SIGRIIIID" mens spyet renner utover kjeften på henne etter en pose Mocca (nikotinfri snus) og Farrisflaska i hånda. Og ikke nok med det, når jeg er kommet meg i live ut av døren etter å ha trålet gangen etter mine sko står ei fjortisskjerring i døren og roper "Æ E FULL!" med en boks alkoholfri Cider i hånden. Jeg ropte stilfult tilbake "Å JA?! Æ BRYR MÆ!".

 

 

DEL ERFARINGER FOLKENS! (Faen for en lang post).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jadda, har en artig historie å fortelle om.

 

Jeg noen venner av meg skulle ha en hyggelig vannpipekveld hjemme hos meg, men fikk en artig idé om å¨kødde med en kompiss.

 

Vi fortalte han om at jeg hadde noe sprit og spurte om han ville ha noe. Han svarte glatt ja.

Tilfeldigvis hadde jeg en gammel, tom flaske med Whiskey. På den fylte vi opp med safta, eller laken som Jallapeños ligger i. Dette viste ikke han.

 

Vi blander masse "drinker" til han med denne "sterke" spriten. Han forteller at det smaker helt jævlig, men jeg sa bare at det var fordi den var ekstremt sterk. Karen blir "fullere" og "fullere" i løpet av kvelden, vell og merke av jallapeñoslake.

 

Etterhvert kan karen nesten ikke gå, og vi filmer mens han snubler seg bortover gulvet. Så bryter vi ut med "*Navn*, Du vet, du har ikke drukki noe sprit, bare saft fra denne flaska" og vi viser han flaska.

Stakars, dere skulle sett det flaue og lei seg ansiktsuttrykket hans. : (

 

Heldigvis så la han seg helt flat etter hendelsen, og synes at det hele er kjempemorro : )

Lenke til kommentar

Gud jeg blir nesten litt flau når jeg ser posten din, uberkvaal. Søskenbarnet mitt fortalte om noe lignende, de tok ut spriten på flaska og puttet det i en annen flaske. Og tok en flaske med vann og ga til 2 fjortisser. De slukte selfølgelig i seg hele flasken. Og ble så ufattelig "dritings". "GOLVE E JO IKKJE HER, E JO BARE RÆTT NED!". Og da hadde hele festen samlet seg rundt de. Så fortalte de som ga sprit til dem at det bare var vann...

 

Driti ut.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Ja, har tilogmed en til fra samme kvelden. Vi tok ganske enkelt å kjøpte Munkholm og helte oppi vanlige ølbokser. Effekten var sterk og drastisk, og like etter var dama "borte".

 

Vi fortalte ikke ikke henne om at det bare var munkholm oppi, så dagen etterpå, da hu skulle i kirka av en eller anna grunn (dama er ateist), tror det var for å være noen med på konfirmasjonsforbredelser, beklagde hun at hun var forsein pga. bakrus.

 

Kjempemorro for oss, kjempeflaut for dem : )

Lenke til kommentar
Ja, har tilogmed en til fra samme kvelden. Vi tok ganske enkelt å kjøpte Munkholm og helte oppi vanlige ølbokser. Effekten var sterk og drastisk, og like etter var dama "borte".

 

Vi fortalte ikke ikke henne om at det bare var munkholm oppi, så dagen etterpå, da hu skulle i kirka av en eller anna grunn (dama er ateist), tror det var for å være noen med på konfirmasjonsforbredelser, beklagde hun at hun var forsein pga. bakrus.

 

Kjempemorro for oss, kjempeflaut for dem : )

 

Made me lol. :!:

Lenke til kommentar

fjortiss fylla er noe drit, men om man absolutt skal være på en av de festene hjelper det å være full nok til å ikke kunne skille kuk fra fitte. da har man det gøy

 

Edit: På en non-seksuell måte

Og har noen 14iz historier selv, vi ga vanlig hansa champagne (vi sa det var champagne) brus til lillebroren til en kompis av meg på nyttårsaften før vi skulle ha fest, og han fikk sykt placebo, spydde og alt, så når festen startet var han festens midtpunkt, hvem liker ikke å se på 11åringer oppførere seg dumt? Alle viste han hadde placebo, stakkars fyren blir mobbet enda

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Heter det fjortissfyllla selv om man er drita liksom, men er skikkelig tåpelig.

 

Jeg var riktignok ikke 14 år, var faktisk 16, men jeg må innrømme at de første gangene jeg drakk sprit og spydde som en gris, oppførte jeg meg ganske tåpelig, og føler liksom at det er litt sånn fjortissfylla.

Mest fordi jeg liksom var så "lol så full omg". Det var jo ikke løgn, men ganske tåpelig.

Lenke til kommentar
Hvorfor drar du på fjortisfestene hvis du bare irriterer deg og ikke har det morsomt, Moonshield? Og hvorfor må du henge ut kjæresten din for at det skal bli en «skikkelig kvalitetstråd»? Det virker som du prøver for hardt.

Einig.

 

Jaja, når vi først er inne på slike "folk som trur dei er fulle" historier. Læraren min fortalte ein gong om ein kar som skulle gifte seg. Ein del av utdrikkingslaget gjekk ut på at kompisane hans hadde planta ølflasker rundt på holmane rundt Oslo-området. Så skulle dei farte rundt i ein liten båt, og berre drikke. Sjølvsagt var det ein liten vri, kompisane hadde skifta etikettane frå flasker med Munkholm til flasker med øl. Denne kompisen vart fullare og fullare for kvar holme og til slutt kubba han i båten. Så vakna han og klagde på hovudpine, og då fortalte kompisane at han bare hadde drukke lettøl. Egd.

Lenke til kommentar

Du virker smått voldelig, Moonshield, du har ikke vurdert å få hjelp med temperamentet?

 

Sparke noen så hardt du kan fordi de blåser røyk i trynet på deg? Og om dama di tåler lite alkohol, så er det godt mulig at hun ble ganske brisen på de to rusbrusene, og alkohol gjør ikke annet enn å fjerne hemninger. Ta en prat med dama di når hun er edru, kanskje, og finne ut om hun er så usikker på forholdet som det virker?

 

Bare noen små forslag fra meg. :)

Lenke til kommentar

Har ikke så mange historier, men husker de gamle tidene hvor jeg og noen kompiser rava rundt med spritflaska midt i en hverdag rundt klokka 4 på natta. Hahaha, var tider det :wee:

 

For the record: Det var sommerferie.

 

Var mye tull med både politi, fremmede menn og sinte butikkeiere (les: åpen 24/7). Good old times :D

Endret av bilfreaken
Lenke til kommentar

Da jeg var fjortiss var det jææævla morro på fjortissfylla akkurat som at jeg var sikker på at jeg elsket hun jeg var sammen med i 7.

 

Det man oppfatter som teit nå, er ofte viktig når det skjer til riktig tid og sted, om dere skjønner.

 

Heia alle fjortisser, alle 7.klassinger med dyp kjærlighetssorg, og alle 10.klassinger som tror dere er voksne! Nyt tiden dere er i :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder det med "vi ga dem vann og sa det var sprit og de lekte fulle" så er de faktisk ganske ofte fulle. Det ble gjort en test på noen som ble gitt smakstilsatt vann som de trodde var sprit og når de målte promille så hadde de 2 i promille. Utrolig hva kroppen kan. Har ikke kilde fordi jeg ikke finner det igjen.

Lenke til kommentar
Du virker smått voldelig, Moonshield, du har ikke vurdert å få hjelp med temperamentet?

 

Sparke noen så hardt du kan fordi de blåser røyk i trynet på deg? Og om dama di tåler lite alkohol, så er det godt mulig at hun ble ganske brisen på de to rusbrusene, og alkohol gjør ikke annet enn å fjerne hemninger. Ta en prat med dama di når hun er edru, kanskje, og finne ut om hun er så usikker på forholdet som det virker?

 

Bare noen små forslag fra meg. :)

 

Det var humoristisk. Og jeg er imot røyk, sterkt. Så når han prøver å være kul poffe røyk i trynet på meg. Vi har fikset det nå, hun ler faktisk av det nå. :!: Jeg er ikke voldelig av meg, i det hele tatt. Men å sette litt smak i erfaringen gjør vel ingenting? :) Jeg dro på den første "erfaringen" i håp om å ha det moro og kose meg. Men det ble ikke slik, hvordan skulle jeg forutse det? Og på den andre, så og si verste erfaringen dro jeg bare innom for å skjekke. Ja, jeg henger kanskje ut noen, og jeg er klar til å ta imot kritikk. Og dama mi er fullstendig klar over hva hun gjorde, og hun skammer seg, men som sagt; ler av det.

 

Btw, erfaring fra Underpants kommer.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...